~19~

1.3K 89 8
                                    

Reggel egy kissebb fejfájással ébredtem. Az ablakon kinézve észrevettem hogy jó korán keltem. A nap még csak nem régiben kelhetett fel.

Ki akartam szállni az ágyból hogy bevehessek egy kis fájdalomcsillapítót, de valami vissza tartott.

Eszembe jutott hogy Suga este velem aludt. Nagy nehezen megfordultam hogy lássam az arcát.

Lábaink teljesen össze voltak gabajodva. Egyik keze a fejem alatt volt a másik pedig szorosan tartott magához a derekamnál fogva.

- Suga. Engedj el. - próbáltam leszedni magamról a kezét.

- Nem. - morogta fáradtan. - Csak pihenj. - lágyult el egy kicsit a hangja ahogy közelebb bújt hozzàm, és egy puszit nyomott a számra.

Éreztem hogy gyengéd érintése miatt az arcom elkezdett kipirulni.

Amint ismét meghallottam halk szuszogását, óvatosan kihúztam a lábaimat az övéi közül. Kubújtam a kezei közül és felültem.

Lenéztem kisimult arcára. Végigsimítottam arcán, majd kiszálltam az ágyból. Betakartam, utánna pedig odamentem a ruhásszekrényemhez.

Kinyitottam és elkezdtem vàlogatni. Végül egy rövid, fehér ruha mellett döntöttem.

Alapból egy pánt nélküli ruha lenne, de az anyagra rá van varrva egy réteg fehér csipke. A csipke rész kicsit hosszabb volt.

Dereka szűkebb volt, ès az elejèn egy kis fehér masni díszelgett.

Kevettem a ruhát, egy pánt nélküli melltartót és egy bugyit. Becsuktam a szekrényt, és a ruhákkal a kezemben bementem a fürdőszobába.

Becsuktam magam mögött az ajtót, letettem a ruhákat, levetkőztem, és beálltam a zuhanykabinba.

Megengedtem a meleg vizet és elkezdtem megmosakodni.

Gyorsan végeztem. Elzártam a vizet, megtörülköztem és kiszálltam a kabinból. Gyorsan magamra kaptam a fehérneműimet, és a ruhát amit kiválasztottam.

Hajamat kifésültem, majd elhagytam a fürdőszobát.

Kiérve odamentem a sminkasztalomhoz és leültem az előtte lévő székre.

Észrevettem az asztalon egy mű cseresznyevirág koszorút. Megfogtam, megnèztem és feltettem a fejemre. Megigazítottam, majd felálltam és kimentem a szobából.

Kiérve a nappaliba mindenhol lufikat láttam, és azt hogy mindenki sürgölődik. Csak Jimin és Suga nem voltak itt.

Bementem a konyhába ahol Jin sürgölődött.

- Jó reggelt Jin. Mire ez a nagy készülődés? - göntöttem egy kicsit oldalra a fejemet.

- Jó reggelt. Nagyon csinos vagy mint minden nap. - nézett rám mosolyogva. - Ma van Jimin szülinapja.

- Miért nem szólt senki? - akadtam ki teljesen. - Nem tudok neki semmit sem adni. - szomorodtam el.

Jin csak gyengéden megütögette a fejemet, és kinyitotta a sütőt. Felvett két sütőkesztyűt, és kivette a tortát. Letette és levette a kesztyűit.

- Segíts nekem befejezni a törtát. - én lelkesen bólogatni kezdtem, és neki álltunk a torta díszítésének.

•••

Minden kész. Suga is megérkezett és ő is besegített a díszítésbe. Kisminkelte magát hogy ne látszódjanak a sebei.

- Angela, felkeltenéd Jimint? - bólintottam, és elindultam.

Killing Compulsion [Suga ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora