~2. évad 15. rész~

1K 73 7
                                    

Lezuhanyoztam és felöltöztem. Hajamat kifésültem és felkötöttem.

Mikor mindennel elkészültem megfogtam a telefonomat, és elkezdtem megnézni az üzeneteimet, amiket az éjjszaka folyamàn kaptam.

Az üzeneteim kilencven százaléka YoonJi-tól jött.

A "Sajnàlom."-tól egészen az "Úgy éreztem hogy meg kellett tennem." -ig minden féle üzenet jött.

Visszaolvastam a tőle kapott üzeneteket, de azon kívül hogy megírtam neki hogy semmi baj, és hogy felejtsük el az egészet, nem tudtam mást írni.

Miután mindenkinek válaszoltam úgy döntöttem hogy felhívom Jimint, hogy higy mennek ott a dolgok.

Pár pillanat utàn fel is vette a telefont.

- Szia Angel. Hogy vagy? - háttérben hallottam ahogyan Tae, Kook és Haneul énekelgetnek.

- Szia Chim, semmi különös. Ott minden rendben? - gondolom hangomban hallotta azt a minimális aggodalmat, mert egy kis kuncogást kaptam tőle.

- Persze hogy minden rendben van. Jin hamarosan èrkezik, addig vigyázunk a kicsire. - magyarázta. - Nincs miért aggódnod. Szuper bébicsőszök vagyunk. - mondta büszkeséggel telt hangal.

- Tudom. De megvan bennem az a kis félelem hogy valami történik amikor én nem vagyok ott. - sóhajtottam egy aprót.

- Túl aggódod az egészet. Lazíts. Nem lesz semmi. - nyugtatgatott. - Nem fogják elvinni az űrlények. - viccelődött.

- Ott van Tae. - vágtam rá azonnal, mire elnevette magát.

Taehyungnak vannak fura dolgai néha.

- Jó de most komolyan. Nem lesz semmi. - nyugtató hangjától egy kicsit lecsillapodtak az aggodalmaim.

- Hiszek neked. És? Mit csináltok? - kíváncsiskodtam.

- Énekelgetünk meg ilyenek. - válaszán mosolyogtam egyet.

- Rendben. Akkor nem is zavarlak titeket. Puszilom Haneult és a többieket. - ő csak kuncogott egyet.

- Átadom nekik. Na, szia. - köszönt el, majd ugyan ezt megtettem és letettem a telefont.

Hallottam hogy Nam a fürdőszobában tisztálkodik.

Lementem a konyhába és elkezdtem csinálni egy kis rántottát kettőnknek.

Nem nagyon volt kedven a fekvésen kívül bármit is csinálni, de gondoltam Nam biztos éhes lehet az éjjszaka történtek után, és én is éhes voltam.

Mire végeztem az étellel, addigra Joonie is végzett, és lejött hozzám a konyhába.

Kivett két tányért, villákat ès letette őket az étkezőasztalra, én pedig odavittem a rántottát, és tettem belőle a tányérjàra.

Magamnak is akartam rakni, de Nam hátulról megfogta a derekamat, és ölébe ültetett.

Letettem a serpenyőt az asztalra, és ránèztem.

Ő csak megfogta a villáját, felszúrt vele az ételből és felém tartotta.

Mosolyogva hagytam hogy etessen, de gondoltam szólok neki hogy ő is kezdjen el enni.

- Egyèl te is. Biztos èhes vagy. - magyaràztam. Ő csak ismét a számba tett az ételből.

- Hàt egy ilyen éjjszaka után nem csoda. - búzta egy perverz mosolyra ajkait.

Én csak pironkodva hagytam hogy tovább etessen engem.

•••

Megérkeztem Jiminék a kicsivel. Tae, Kook és Jin is eljöttek hozzánk és örömmel fogadtuk őket.

Haneullal az ölemben ültem Tae és Kook között akik a kicsit nevettették, vicces arcokat csinálva.

Én csak jót mosolyogtam rajtuk, mikor meghallottam Nam hangját.

- Miért választotok el a két életemtől? - kérdezte, mire szinte azonnal meg is kapta a válaszát.

- Olyan ritkán szoktuk látni őket, most kihasználjuk. - Tae rá se nézve foglalkozott a kis manóval.

- Igen. Mindíg olyan elfoglaltak vagytok hogy semmi esélyünk nincsen időt eltölteni velük. - csipkedte meg gyengéden Kook, Haneul puha arcát.

Éppen válaszolni akart, amikor megszólalt a telefonja.

Elővette, majd felvette. Először azt hittem hogy be kell mennie dolgozni, ami miatt elszomorodtam, de mikor letette, eltette a telefonját és rám nézett.

- Jövőhéten jönnek a szüleid a hétvégére látogadtóba. - szemeim felcsillantak.

- Már alig várom hogy láthassam őket. - izgatottságomon elkuncogva magát, bólintott egyet, egyetértve velem.

- Mama és papa jönnek? - fordította hátra édes kis buskiját, gyönyörű szemeivel rám nézve.

- Igen kicsim. Jönnek meglátogatni minket. - ő csak kuncogva megvillantotta kis fehér fogait.

Megsimogatta fejét és egy puszit adtam buksia tetejére.

Namra pillantava láttam hogy mosolyogva néz engem és a kicsit.

Arcán láttam hogy nagyon gondolkozik. Mintha tervezne valamit.

Csak tudnám hogy mit..

Killing Compulsion [Suga ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora