20 🍬 'Koruma'

12.4K 862 279
                                    

Ağağağağa 20. Bölüme geldik çok mutluyum -Sanki final (göz devirme emojisi)- her neyse. Hikayelerimde yirminci bölüme kadar gelmek gerçekten benim için büyük bir başarı taşıyor -Silmeden- o yüzden yirminci, otuzuncu... bölümler benim için her zaman büyük bir önem taşıyor. However -Hep writing yazmaktan bunlar-  bakıyorum ki yine okunma sayıları uç seviyede ama yorum ve vote sayıları fazlasıyla düştü. Hadi ama tekrar sınır koymamı mı istiyorsunuz? Şahsen sınır koymayı gerçekten sevmiyorum ama voteler böyle olunca ister istemez sınır koyarken buluyorum kendimi -yeni hikayelerim hariç, onlara gerçekten koyuyorum ki nasıl arttığını kendi gözlerimle göreyim diye- lütfen 18, 19 ve 20. Bölümlerin votelerini yüksek tuttun ki bende daha çok bölüm yazıp atayım -işler böyle olduğu için bölüm yazasım yok- yine bir however diyerek konuya bodoslama dalıyorum.

Biliyorsunuz ki hikayemize yeni bir karakter katıldı: 'Minnie' ben bu güzel kızı bir üyeyle shiplemek istiyorum ama bunun için yardımınıza ihtiyacım var. Aşağıya isimleri koyuyorum, en çok yorum alan isim ve Minnie beraber olacaktır.

Oy çoğunluğuyla: Kim Namjoon ve Minnie beraber olacak 😉💜

NOT!!!: Kim seçilerse seçilsin lütfen saçma sapan şeyler yazmayın 'Hep aynı üyeler oluyor', 'Üyeleri eşit sevmiyorsunuz' gibi gibi saçma sapan yorumlar olursa anında sileceğim.

Şimdi sizi bölüme gönderebilirim. İyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 27/11/2018

Choi Mi Cha

''Eğer sizin içinde sorun olmazsa arkadaşım bir kaç günlüğüne yurtta kalabilir mi?'' Minnie'yle beraber güzel bir vakit geçirdikten sonra ikimiz şirkette gelmiştik. Minnie, bu kadar yakınımdayken onunla beraber sabahlamak, dedikodu yapmak ve filmler veya diziler izlemek istiyordum. Bu yüzden, izin için Bang PD'nimin yanına gelmiştik.

Bang PD'nim bakışlarını benden Minnie'ye çevirip: ''Yedi erkekle beraber kalkmak senin için sorun olur mu?'' Minnie, küçük ama tatlı bir gülümsemeyle: ''Benim için sorun olmayacak. Zaten burada önemli olan sizin vereceğiniz karar'' dediğinde gülümsedim. Minnie gerçekten harika bir insan. Tatlı ve sevecen olması, güzelliğini daha çok gözler önüne seriyordu, bu kimsede kolay kolay bulunmayacak bir şey.

''O zaman benim içinde bir sorun yok'' diyerek üzerini düzeltip, bakışlarını tekrar bana çevirdi: ''Kameralara yakalanmayın ve sadece bir kaç günlüğüne. Bir kaç günlükten kastım en fazla bir hafta'' diyerek küçük bir açıklama yapmıştı. Bir hafta bize fazlasıyla yeter ve artardı.

''O zaman bir hafta. Sözüm söz, merak etmeyin ve teşekkür ederim'' eğilerek Bang PD'nimi Minnie'yle beraber selamlayarak arkamızı dönerek tam odadan çıkıyorduk Bang PD'nimin: ''Bu arada'' demesiyle beraber durduk ve tekrar ona doğru döndük. Tombul işaret parmağıyla gözlüğünü düzeltip, ellerini masanın üzerinde bıraktı. Yüzünde daha önce görmediğim kadar güzel bir gülümseme vardı. Tam şu anda söyleyeceği şeyi söyleyerek kendisiyle tekrar ve tekrar gurur duyacakmış gibiydi.

''Dinliyorum''

''Sana özel bir koruma tuttuk. Daha doğrusu koruman olan kişi gelip bizzat bize bu teklifi sundu. Söylediği gerekçelerde çok fazla doğruluk payı taşıdığı için onu kabul ettik. Kim olduğunu söylemeyeceğim, bunu otoparka gittiğin zaman öğrenceksin. Bu koruma, senin ellerin, kolların ve ayakların olacak. Bu yüzden yanından hiç ayrılmaması için onu tembihledim. Yurdunuz da yer olmadığı için eski yurdunuzun olduğu apartmanda küçük bir daire verdik. Şirketin yurduna çok fazla uzak olamaması da hem senin için hem de bizim için büyük bir hediye. Her neyse, bundan sonra bir yere giderken yanında menajerin olmasına gerek yok sadece koruman olsa yeter. Şimdi çıkabilirsiniz'' tekrar teşekkür ve eğilme merasiminden sonra sonunda Bang PD'nimin odasından çıkabilmiştik.

İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin