Sınır: 41, 42, 43, 44, 45 ve 1. Özel bölüm 200 vote, 110 yorum olduğunda, ikinci özel bölüm gelecektir <3
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 05/05/2019
~2 YIL SONRA~
Yazardan
Zaman hızla akıp geçmişti, genç kız attığı her adımda daha da büyümüştü. Tırmandığı inişli çıkışlı dağların tepesine ulaşarak tüm başarıyı elinde tutarak bugünlere kadar hem kendisini hem de iki yıldır askerde olan grubunu ve sevgilisinin popüleritesini artırmıştı.
Tek başına gözükmesine rağmen kalbi her daim ondan uzakta olan yedi adamla beraber atıyordu, onlar sayesinde kendini bulmuştu.
Onlar sayesinde babasının huzura ulaşmasını sağlamıştı.
Şimdiyse, arkasında bir sürü fanlarıyla beraber onları bekliyordu, otobüs tam önünde duracak, kapı açılacak ve iki yıldır özlemle beklediği grup arkadaşları ve kocası karşısında belirecekti.
Otobüs yavaşça genç kıza doğru yaklaştığında, Yoongi'nin kalbi hızla atıyordu. İki yıldır, karısına sarılmak için büyük bir heyecanla bekliyordu.
Ona sıkı sıkı sarılıp her şeyi geride bırakıp, yeniden başlamak istiyor.
Çocuklarda heyecanlıydı, onu bekleyen küçük kız kardeşleri ve kız arkadaşları vardı.
Otobüs yavaşça durduğunda, genç kız heyecanla yerinde kıpırdandı.
Choi Mi Cha
İşte buradaydılar.
Birazdan o kapı açılacak ve ben onlara iki yılın sonunda kavuşacaktım.
Heyecandan ve onların özleminden neredeyse kalp krizi geçireceğim, gerçekten onları çok fazla özlemiştim.
İki yıl boyunca, onlarında yüklerini omuzlarımda taşıyarak buralara kadar geldim.
Onların yüklerini taşımak değilde, onları özlemek beni daha çok yormuştu. Hele bulunduğum evin boşluğu, baktığım her köşe de Yoongi'yi görüyordum. Belki çok fazla evimiz de zaman geçiremedik ama yine de her bir tarafı kısa zamanda olan beraberliğimizde yaşadığımız anılarla doluydu.
Anılar beynimde yankılandıkça daha çok ona aşık oluyordum, hani derler ya 'Evlilik aşkı öldürür' bu tamamen yalan. Evlilik aşkı öldürmez, tam tersi onu daha da kuvvetlendirir ve etkisini yavaşça saygının ve sevginin ardına yerleştirir. Orada olduğunu bilirsin ve hissedersin ama dile getirmek o kadar kolay değildir.
Otobüsün kapısı sonunda açıldığında, inen kişileri izlemeye başladım. İnenlerin çoğu onları ziyarete gelen kişilerin yanına giderek sarılmışlardı ama görünür de hala onlar yoktu. Yoksa başka bir otobüsle mi geleceklerdi?
Lütfen bu otobüste olsunlar! Biraz daha onları beklersem kalp krizinden ölebilirim, gerçek anlamda ölebilirim.
Sonunda görüş alanıma giren Taehyung'la beraber arkamdaki fanlarla aynı anda çığlık atmıştım. Koşarak Taehyung'un yanına gidip, ona sarıldığımda gülerek beni kollarının arasına alıp: ''Oppa'nı özledin mi sen?'' dedi. Ondan ayrılıp, gözlerimi kısarak: ''Oppa mı? Sen mi? Sen gidip Jennie'nin oppası ol'' dedim. Saçlarımı karıştırıp, benden ayrılarak arkada duran Jennie'ye doğru koştuğunda ondan sonra inen Namjoon'un yanına gidip, ona da sıkı sıkı sarıldım.
''Liderimiz sonunda gelebildi!'' dedim. Benden ayrılıp, Taehyung gibi saçlarımı karıştırarak: ''Ben yokken benim yerime iyi bir liderlik yapmışsın diye duydum'' diyerek arkaya baktığında gülümsedim. Minnie, sağ olsun! Namjoon'un koluna pat pat vurarak: ''Hadi git, senin özlemin yüzünden beni sevgi pıtırcığına boğdu'' dedim. Namjoon gülerek, yanımdan ayrıldığında görüş alanıma giren Hoseok'a sıkı sıkı sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️
FanfictionTAMAMLANDI ✔️ Sadece havaalanında ki hayranlar onlara zarar vermesin diye, kendi canını ortaya atan bir fanken. Bir anda kendimi onların arasında, Bangtan'ın 8. Üyesi olarak bulmuştum ve bulunduğum yer istenmediğim bir yer... • 'BTS İstenmeyen üyesi...