17 🍬 'Paket'

13.3K 923 204
                                    

Hello! Hello! I'm back. Biliyorum, bir haftadır bölüm gelmiyor ama bilirsiniz, herkes gibi bende okula gidiyorum ve tabii benimde sınavlarım var. O yüzden yazmaya zaman bulamadım, aslına bakarsanız bilgisayarı sadece konuları tekrar etmek için kullandım. Tabii arada YouTube'da da takıldım ama siz çaktırmayın. Neyse, umarım bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 09/11/2018

Choi Mi Cha

Elimle kaldığımız yurt binasını göstererek: "İşte burası, artık gidebilirsin" dedim. Gözlerini kısarak, incelediği yurt binamızdan bakışlarını bana çevirip:

"Emin misin? Daha uzun bir bina da kaldığınızı sanıyordum" dediğinde kaşlarımı çattım. Bu çocuk sandığımdan daha çok şey biliyor gibiydi.

"Kalıyorduk ama buraya geçtik, geçici bir süreliğine" diyerek açıklamamı yaptığında: "Ha! Anladım" dediğinde gülümsedim. Fazla tatlıydı.

"Hadi git" dedim. Ellerini ceplerine koyup: "Önce ünlüler"

"Peki, dikkatli git tamam mı?" dedim. Başını sallayıp: "Merak etme, iyi geceler"

"İyi geceler" ona son kez bakıp, el sallayarak arkamı dönüp güvenliğe gülümseyerek bahçeden içeri girip, hızla hafif aralık olan kapıyı iterek içeri girdim. Kapıyı kapatmadan önce Sehun'un olduğu yere baktığımda orada değildi. Az önce yaşananların hayal mi, yoksa gerçek mi? Olduğunu anlamamıştım ama yine de birinin yanında huzurlu ve mutlu olma duygusunu tekrar yaşadığım için mutluydum. Sehun gerçek olsa da, olmasa da.

Kaldığımız dairenin kapısını açıp içeri girer girmez, menajer öfkeli gözlerle tam önümde bitmişti. İşaret parmağını bana doğru sallayıp:

"Neredesin sen? Biraz yürüyüşe çıkacağını söylemiştin. İki saatliğine değil!" kollarımı göğsümde birleştirip:

"Biraz kendime zaman ayırmaya ihtiyaç duymuş olamaz mıyım? Sonuçta yedi erkekle ve arada burada kalmanızı da sayarsak sekiz erkekle beraber yaşıyorum. Bildiğiniz üzere ben bir kızım ve bazen kızlar da, erkekler gibi yalnız kalmak ve düşünmek ister." dedim ve menajerin bir şey demesine izin vermeden, yanından geçerek odama gittim. Kapıyı arkamdan kapatıp, kilitleyerek kendimi yatağımın üzerine atarak gözlerimi kapattım.

***

Dün akşam perdeyi kapatmayı unuttuğum için gözlerimi yeni doğan güneşin ışığıyla beraber açmıştım. Üzerime hiçbir şey örtmeden uyuduğum içinde titriyordum ve vücudumun belli bölgelerinde hafif karıncalanmayla beraber ağrılar vardı. Alt tarafı örtüsüz uyudum ama üzerime bir fil oturmuş gibi yorgun ve halsiz hissediyordum.

"Mi Cha" Jin'in sesiyle, yatakta doğrulup, gözlerimi ovuşturarak: "Efendim?" dedim.

"Sana bir paket geldi, kapının önüne bırakıyorum" yataktan zorlukla çıkıp, kapının önüne geçtim. Bir anda gelen esnemeyi dudaklarımı birbirine bastırarak engelleyip, kapının kilidini ve kapıyı açıp, yerde duran orta büyüklükteki kutuyu alarak, kapıyı tekrar kapatıp kutuyu hemen kapının sol tarafında bulunan çalışma masamın üzerine koydum.

Kutunun üstünde ki emojili not kağıdında: 'En büyük fanın' yazıyordu, notun hemen altında da, büyük harflerle: 'PS' yazıyordu.

"Park Sehun" diye fısıldayarak, kutunun kapağını açtım. Kutunun içinde çikolatalar vardı ve çikolataların tam ortasında yuvarlak bir paket vardı. Paketin üzerinde: 'Yıldızlar kadar güzel Mi Cha'ya not kağıdını nazikçe paketin üzerinden çıkarıp, çalışma masamın üzerine yapıştırdım. Yuvarlak paketi elime alıp, hafif salladığımda bir melodi sesi kulaklarımı doldurmuştu, daha önce duyduğum ama adını hatırlamadığım bir melodi sesiydi. Paketi dikkatli bir şekilde açtığımda, içinde yuvarlak bir kar küresi çıkmıştı. Kar küresinin etrafı gökyüzü mavisi ve beyaz noktalarla yani yıldızlarla sarılıydı. Küreyi hafif salladığımda yine o melodi sesi kulaklarımı doldurdu ve kürenin içindeki yıldız şeklindeki süsler de kar küresinde süzülüyordu. Bu çok güzeldi hem de çok...

İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin