Bölümün Yayınlanma Tarihi: 08/02/2019
Finalle son 1 bölüm...
Min Yoongi
''Burası yeni yurdumuz mu? Gerçekten mi? Çok güzel'' arkadan ona sarılıp: ''Senin için özel bir villa ayarladık. Böylelikle hiçbir şekilde asansör çekmek zorunda kalmayacaksın.'' başını göğsüme yaslayıp, karnındaki ellerimin üzerine ellerini koyarak:
''Artık asansöre binmem gerek'' bir elini kavrayıp çevik bir hareketle onu kendime doğru çevirdim. Küçük gözleri şaşkınlıkla kocaman olmuştu, işaret parmağımla burnuna dokunarak:
''Asansöre binmek istemiyorsan binmek zorunda değilsin. Ben seninle milyonlarca merdiveni çıkmaya hazırım'' dedim. Kocaman gülümseyip, ellerini omuzlarımın üzerine koydu. Alnımı alnına yaslayıp:
''Belki ileride bu kocaman bahçe küçük çocuklarımızla doluşur. Hem bizim hem de üyelerin, hata onlardan bir grup yaratabiliriz'' dediğimde kıkırdayarak burnumun ve dudaklarımın arasında ki boşluğa küçük bir öpücük kondurarak: ''Güzel olur'' dedi ve benden ayrılıp elimi kavrayarak: ''Hadi gidip odalarımıza yerleşelim. Daha yerleştikten sonra tatil için valiz hazırlayacağız'' başımı salladığımda koşarak içeriye geçtik.
***
Yazardan
Çocuklar odalarına yerleştikten sonra kendilerine küçük tatil bavulu hazırlamışlardı. İhtiyaçları olan küçük eşyaları da çantalarına yerleştirerek evin büyük salonunda buluştular.
''Hazır mısınız ahali?'' Hoseok'un enerji dolu sesiyle çocuklar bağırarak onu onaylamışlardı.
Mi Cha deli gibi bağıran yedi adama bakarak gülümsüyordu, sesi çıkmıyordu ama gülümsemesi zaten her şeyi anlatıyor.
Bir zamanlar buralara kadar geleceğini düşünmeyen o küçük kız artık büyüyerek, büyük adımlar atarak buralara kadar gelmişti.
Harika bir grubun 'İstenmeyen Üyesi' harika bir rapperın nişanlısı ve yakında evlenerek hayatlarını resmi bir şekilde birleştireceklerdi.
Önceden zaten birbirlerine ait olmuşlardı şimdi tamamen birbirlerine ait olacaklardı. Yoongi, çocukların neşesinin arasından çıkarak onları hayranlıkla izleyen genç kızı izlemeye başladı. Genç kızın yüzünün her bir noktasını tek tek beynine defalarca kazıyordu, ne kadar kazırsa kazısın ondan bıkmıyordu, tam tersi ona daha çok tutunuyor ve daha çok aşık oluyordu.
Bir zamanlar bu kızı görmezden gelen adam artık onu görmezden gelemeyecek kadar aşıktı. Bir insanın çikolataya bağımlı olması gibi bu genç kıza bağımlı olmuştu. Çikolata bazen insanlara çok zarar verse de genç kız, genç adama zarar vermiyordu. Tam tersi onu iyileştirerek tekrar hayatta bağlıyordu, genç kızda aynı genç adam gibi iyileşiyordu.
Kalbine açılmış olan, bedenine kazınmış olan yaraların hepsi genç adamın sevgisi ve dokunuşlarıyla beraber yavaş yavaş yok oluyordu. Bazı yaralar hariç, insan istese de istemese de bazı yaralarını kapatamıyordu, kapatsa dahi orada olduğunu ve her daim ona acı çektireceğini, yaşadığı o anı defalarca hatırlatacağını biliyordu.
Yine de güçleniyordu insan, o yaranın bıraktığı şeylere istemeye istemeye alışarak güçleniyor ve bir daha canını yakmasına izin vermiyordu, tabii elinden geldikçe...
***
Uçak hızlı bir şekilde havalandığında genç kız, genç adamın elini sıkı sıkı tutmuştu. Milyonuncu kez uçağa binse de korkuyordu ve her defasında genç adamın yanında olduğunu hissetmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️
FanficTAMAMLANDI ✔️ Sadece havaalanında ki hayranlar onlara zarar vermesin diye, kendi canını ortaya atan bir fanken. Bir anda kendimi onların arasında, Bangtan'ın 8. Üyesi olarak bulmuştum ve bulunduğum yer istenmediğim bir yer... • 'BTS İstenmeyen üyesi...