Hello! Bölümü yarın bekliyordunuz dimi? Bir değişiklik yapayım dedim. Bugün bölüm atıyorum ama sizden bir isteğim var, buna sevineceğinize eminim ama önce istediğimi yapmanız gerekir (Hahahahaha -kötü kız gülüşü-) eğer bölümlerin hepsi -13. Bölüm zorunda değil ama olsa güzel olur- 70 vote olursa, hafta da iki hata üç gün bölüm atmaya çalışacağım ama tüm bölümlerin 70 vote olması gerek. Ben yapacağınıza inanıyorum. Çünkü okuyan sayısı, vote veren sayısının 4-5 katı falan. Bir yıldıza basmak zor olamaz yani dimi? Ben size güveniyorum, sizde bana güveniyorsanız tüm bölümleri 70 vote yapın lütfen. Sizleri morluyor ve bölümü okumaya gönderiyorum, iyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 24/10/2018
Jung Hoseok
Beraber -sekizimizin- yaptığı ilk ve düzgün bir kahvaltının ardından, yedek kıyafetlerimizi alarak evden çıktık.
"Sende bizimle asansöre bin" diyen Jin hyung üzerine Mi Cha başını hızlıca iki yana sallayıp:
"Üzgünüm, binemem. Asla binemem" dedi ve gülümseyerek hızlı bir şekilde merdivenlere yönelip, yavaş yavaş inmeye başladı.
"Asansörden korkuyor mu?" dedim çocuklara bakarak.
"Bir şey yaşamış olmalı ki asansöre binmeye korkuyor, bence buradan gitmemiz gerek. Her gün bu kadar merdiveni çıkıp inmek zorunda değil" dedi Namjoon. Bakışlarımı ona çevirdiğimde yüzünde ciddi bir ifade vardı, artık Mi Cha'ya karşı olan ön yargılarımız eriyip gitmişti. Bunu net bir şekilde anlayabiliyorum, peki bu ön yargılarımız babasından dolayı mıydı? Yoksa ona karşı bir sevgi beslemeye başlamamızda mı? İşte bilinmez iki soru.
"Hadi gidelim" Yoongi hyung'u onaylayarak asansöre bindik. Jungkook, düğmelere en yakın kişi olduğu için direk '0'a basmıştı.
***
Dans pratiğimiz bittiğinde hepimiz gitmek için hazırlanıyorduk ama Mi Cha olduğu gibi duruyordu.
"Sen gelmiyor musun?" bakışlarını bana çevirip, başını iki yana sallayarak:
"Hayır, dans öğretmeni solo şarkım için benden bir dans oluşturmamı istedi." dediğinde kaşlarımı çattım. Dans öğretmenimiz her şarkımızda -solo şarkılarımız da dahil- bize danslarımızı oluşturup, ders veriyordu. Şimdi neden Mi Cha'dan böyle bir şey istedi ki? Garip.
"Neden senin yapmanı istedi?" yanımda beliren Jimin'e bakışlarını çevirip:
"Aslında bunu ondan isteyen kişi benim, kendim olarak bir şeyler yaratmak istiyorum. Küçüklüğümden beri aklımı kemiren bir kaç dans hareketi var ve ben bunları birleştirerek şarkıma uyum sağlamasını istiyorum." dediğinde onu başımızla onaylayıp:
"Peki, o zaman sana iyi şanslar. Eğer yardıma ihtiyacın varsa çekinmeden bizden yardım isteyebilirsin. Özellikle benden ve Jimin'den" dedim. Başını sallayıp:
"Dans krallarından yardım almak güzel olabilir ama kendim yapacağım ama ilk ikinize dansımı göstereceğim, eğer onay verirseniz dans öğretmenine göstereceğim eğer onay vermezseniz, beraber bir kaç dans hareketi yaratabiliriz" dedi. Onu başımızla onaylayıp:
"Tamam, o zaman bol şans" dedim. Jimin'de: "Bol şans" dediğinde ona gülümseyerek arkamızı dönüp dans odasından çıkıp, bizi bekleyen arabamıza doğru ilerlemeye başladık.
Choi Mi Cha
Aynadaki yansımama bakarak düşünmeye başladım, şarkım normal hızda ilerleyen bir şarkı. İçinde rap yaptığım kısımların bile olduğu bir şarkı, vokalimi ve rapimi gözler önüne seriyor iken, dansımı da gözler önüne sermek gerçekten güzel olacaktı. Çünkü, yeteneklerimin sadece bir şey değilden, bir çok şeyin karışımıyla beraber olduğunu insanlara göstermek benim için iyi olacaktı. Umarım iyi olurdu, hala benden nefret eden yüzlerce belki de milyonlarca ARMY var. Bir anda beni sevmelerini beklemiyorum, zaten üyeleri eşit sevmeyen ARMY'lerden beni sevmelerini bekleyemem. Eğer elimde olsaydı hepsinin eşit sevilmesini sağlardım. Onların hepsi ayrı bir yetenek. Namjoon'un o mükemmel sesiyle ve güzel düşünceleriyle ortaya serdiği şarkılar, Hoseok'un insanın kalbini anında yumuşatan sesi, Taehyung'un kalın sesinin melodilerle harmalanması, Jimin'in tatlı sesinin huzuru, Jin'in kalpleri eriten sesi, Jungkook'un insanı büyüleyen vokali ve rapinin olması ve Yoongi'nin hepsi gibi eşsiz sesi ve mükemmel diss'leri. Eğer, onlar bir araya gelmeyip, seslerini ortaya koymasaydılar insanlar asla k-pop'ı bu kadar kolay bir şekilde tanımayacaktı. Diğer gruplarda eşsiz ama nedense BTS'in diğer gruplardan farklı kılan bir şeyler var. Nedenini bilmiyorum, sadece diğerlerinden farklı olduklarını biliyorum. Beni onlara çeken farklı bir şeyler var, gerçekten o farklı şeylerin ne olduğunu bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️
Fiksi PenggemarTAMAMLANDI ✔️ Sadece havaalanında ki hayranlar onlara zarar vermesin diye, kendi canını ortaya atan bir fanken. Bir anda kendimi onların arasında, Bangtan'ın 8. Üyesi olarak bulmuştum ve bulunduğum yer istenmediğim bir yer... • 'BTS İstenmeyen üyesi...