42 🍬 'Konser'

5.5K 484 293
                                    

Hello! Sınır geçmedi ama bölümü atıyorum. Umarım bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Finalle çok az kaldı ama bu voteler gerçekten çok ama çok düştü. Bu sefer sınır geçmeden atıyorum, eğer bu bölüm 100 vote'ü geçmezse sınırı daha da artıracağım. Lütfen vote verin, ya bir yıldıza basmak cidden çok mu zor? Aynı şekilde lütfen yorumlarınızı da eksiltmeyin. İkisi de Cumartesine kadar 100 olmazsa yeni bölümü attığımda büyük bir sınır koyacağım.

Bu arada 'İstenmeyen Üye 1:2 | Kim Taehyung' kitabının 'Prologue' bölümüne bakmayı, vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Yeni bölümler bu kitap bittiğinde gelecektir ;)

Yeni bölüm: 'Cumartesi' gelecektir.

Finalle son 3 bölüm...

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 04/03/2019

Min Yoongi

Erkenden kalkıp, güzel bir kahvaltının ardından hazırlanarak şirkette geçmiştik. İlişkimizi Bang PD'nime açıklama zamanı gelmişti, onun da ardından tüm fanlara açıklayarak kendimizi özgür kılacağız ya da ömür boyu kötü yorumlara katlanacaktık. Ne olursa olsun ikimiz de, üyelerde bunu yaptıkları için pişman olmayacağız.

Zaten Jungkook-Rose ve Jin-Jisoo ilişkisi ilk zamanlara göre çok kötülense de sonunda fanlar pes ederek desteklerini eksiltmemişlerdi.

***

Mi Cha'nın elini kavrayarak onu kendime çevirip, boştaki elimi yanağının üzerine koyarak: ''Her şey güzel olacak'' diyerek fısıldadım. Mi Cha gülümseyerek başını sallayıp: ''Biliyorum'' dedi ve kapıya doğru döndü. Ellerimizi ayırarak, kapıyı çaldık. İçeriden gelen, gel, sesiyle beraber kapıyı açarak içeri girdik.

İçeri de yeni çıkış yapacak olan TXT üyeleri vardı. Ayağa kalkıp, bize selam vererek saygılarını belirtiklerinde bakışlarımı Mi Cha'ya çevirdim. Parlayan gözlerle karşısındaki beş yakışıklı çocuğa bakıyordu. Tamam aşk anlamında parlayan gözler olmasa da kıskanmıştım.

Öksürerek hepsinin bakışlarını üzerime çevirerek: ''Önemli bir şey söylemeye geldik'' dedim arkada gözüken Bang PD'nime bakarak. Ayağa kalkıp, TXT'nin yanına geçerek: ''Tahmin ettiğim şeyi mi söylemeye geldiniz?'' diye sordu.

Tahmin ettiği şey neydi?

''Tahmin ettiğiniz şey nedir?'' dedi Mi Cha kaşlarını çatarak, onun bu haline bakarak gülümsedim. Kaşlarını çattığında çok güzel oluyordu ve bu güzelliği beni deli ediyor.

''Yoongi'nin bakışları her şeyi anlatıyor, aynı şekilde seninde bakışların. Ha bir de hastaneye ziyarete geldiğimde ikinizi beraber uyurken görmemde ne diyeceğinizi tahmin ettirdi bana.'' Mi Cha'yla birbirimize baktığımızda yüzü kıpkırmızı kesilmişti.

''Biliyordunuz'' dedim daha fazla utanmaması için bakışlarımı ondan Bang PD'nime çevirerek. Ellerini birbirine vurup, başını olumlu anlamda sallayarak: ''Elbette biliyordum Yoongi. Çünkü ikinizin de çocukluğunu biliyorum, istesem de istemesem de ne hissettiğiniz gerçekten net bir şekilde anlayabiliyorum. Bunu anlamak için zaten hastanede sizi sarılırken görmeme gerek yoktu, ondan daha önce anlamıştım ben'' dedi gülümseyerek. Gerçekten de Bang PD'nimin gözlerinden hiçbir şey kaçmıyordu. Bu adama hayran olmamak elde değil!

''Kızmadınız mı?'' Mi Cha'nın sorusuyla başını iki yana sallayıp, bir kaç adım öne atarak tam önümüzde durup:

''Gruba girdiğin zaman üyelerden biriyle aranda hiçbir şey olamaz dedim. Lakin şu bir gerçek ki aşk denen bu illet istesen de istemesen de bir şekilde bir yerden seni vuruyor ve esiri altına alıyor. Sana bu kuralı koyduğumda aslında ciddi değildim ve buna da şaşırmadım. Aslında sevindim, uzun zaman sonra ilk kez seni bu kadar mutlu ve enerji dolu görüyorum aynı o küçük kız gibi''

İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin