Hello! Bölümü yazarken gözlerim dolmadı değil hani. Lütfen bana sövmeden yeni bölümü bekleyin. İyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Sınır: 110 vote, 100 yorum
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 19/01/2019
Jung Hoseok
Gözlerimi felaket bir baş ağrısıyla açmıştım. İki gündür, üst üste durmaksızın içmiş ve kendimize dinlenme zamanı ayarlamıştık. Bu zamanda ortalıklarda ne Namjoon, ne Yoongi ne de Mi Cha vardı. Namjoon'un nerede olduğu açık zaten, asıl soru Yoongi ve Mi Cha nerede? Beraberler mi? Beraber mi yeni yıla girip, yeni yılın ilk günün kendilerine ayırdılar yoksa farklı yerlerde, farklı şeyler mi yapıyorlardı? Bilmiyorum ve başım bunları düşünmek için fazlasıyla ağrıyor.
'Ding ding ding ding ding...'
Jin hyung'un sinir bozucu alarmı çalmaya başladığında diğerleri bu sesle beraber homurdanmaya ve uykularında söylenmeye başlamışlardı. Jin hyung'sa diğerlerinin aksine horul horul uyuyordu. Ah şu hyung! Jungkook'tan daha maknae olduğu kesin. Zaten, Jungkook'u görenler maknae demez. Jin hyung'u görenler maknae der.
''Hyung, senin alarmın çalıyor'' diyerek elimi bacağının üzerine koyarak onu sarsmaya başladım. Ayağını bana doğru savurarak, tam böğrüme sert bir tekme attığında acıyla bağırarak, kendimi yerde bulmuştum.
''Ne bağırıyorsun Hobie hyung sabah sabah!'' Jungkook, uykulu gözlerle bana baktığında ona bir küfür savurarak: ''Kapa çeneni Jungkook!'' dedim. Gözlerini devirerek, koltuktan kalkıp, yastığını ve örtüsünü alarak: ''Her neyse'' diye mırıldanarak odasına doğru ilerlemeye başladı. Ah şu çocuk! Ve umursamazlığı, Yoongi hyung'la fazla takılıyordu son günlerde. Ondandır...
Jin hyung'un alarmı ikinci kez çaldığında oturduğum yerden kalkarak, Jin hyung'un böğrüne çok sert olmayan bir tekme atıp, ayağa kalkarak arkama bakmadan koşarak odama geçtim. Jin hyung'un çığlıklarını ve söylenmelerini tabii ki de duyuyorum ama alarm onun alarmı değil mi? Uyanması gereken o ben değilim ya da diğerleri.
''Hoseok! Seni öldüreceğim! I'm going to kill you! Come here! Böğrüme tekme atmak neymiş göreceksin...''
''Hyung bağırmayı keser misin? Alarm sesin bir, sen iki. Bir uyutmadınız abi!'' Taehyung sesinin ardından Jin hyung'tan bir çığlık kopmuştu.
''Olamaz, geç kaldım!'' dedikten sonra ayak sesleri evin içinde yankılanmaya başlamıştı. Acaba nereye geç kaldı?
Minnie
Parmaklarımı Namjoon'un çıplak teninde gezdirerek gülümsedim. Aslında Mi Cha'ya yaptıklarından sonra onu terk etmek, bırakmak istedim ama yapamadım ve yapamadığım gibi de tüm ilklerimi onunla yaşamıştım. Yeni yıla nasıl girerseniz öyle geçer, derler ya ben Namjoon'la yeni yıla girdim ve ertesi günde beraber olarak aşkımızı ölümsüzleştirdik. Fakat, yine de ne olursa olsun Mi Cha ve Yoongi'nin arkasında duracaktım ve Namjoon'un kararını değiştireceğim. Medya'nın bilmesine gerek yok, onlar kendi aralarında bunu kabul etsin yeter.
Namjoon, haraketlenerek beni kollarının arasına aldığında başımı boyun girintisine sokarak derin bir nefes alıp vererek iç çektim. Kokusu beni deli ediyordu, kendisi de öyle.
''Günaydın'' uykulu sesi çok tatlıydı. Başımı geriye doğru çekerek, uykulu yüzünü incelemeye başladım. Bu çocuk her haliyle nasıl mükemmel olmayı başarıyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️
ФанфикTAMAMLANDI ✔️ Sadece havaalanında ki hayranlar onlara zarar vermesin diye, kendi canını ortaya atan bir fanken. Bir anda kendimi onların arasında, Bangtan'ın 8. Üyesi olarak bulmuştum ve bulunduğum yer istenmediğim bir yer... • 'BTS İstenmeyen üyesi...