Hello! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Sınır: 110 vote, 110 yorum
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 20/01/2019
Min Yoongi
''Bana geleceğini biliyordum Min Yoongi'' kenara çekilerek bana yol açtığında ayakkabılarımla içeriye girdim.
''Terlikler burada'' ona kısa bir bakış atarak, evin kirlenmesini umursamadan ayakkabılarımla temiz zemine basarak uzun koridorda ilerleyerek sondaki kapıdan içeriye girdim, sıradan küçük bir oturma odasıydı.
''Terlik giyebilirdin'' dediğinde omuzlarımı silkip: ''Canım giymek istemiyor'' dedim. Arkadan bana sarılarak, buz gibi ellerini tişörtümün altına sokarak: ''Sorun değil, tüm evi çamura bile bulayabilirsin'' yüzümü buruşturarak, ellerini kavrayıp sertçe iterek ona doğru döndüm:
''Buraya beni tehdit etmenin bedelini ödemeye geldim'' dedim. Kahkaha atıp: ''Grubunun, senin ve o minik orospunun geleceği ellerimin arasındayken mi? Bunu yapmak istemezsin.'' kolunu sertçe kavrayıp:''Birincisi o orospu değil, benim kız arkadaşım. İkincisi, elimdeki video'dan sonra o fotoğrafın hiçbir önemi yok'' dedim ve kolunu sertçe bırakarak, telefonumdan ona ve tanıdığım bir kaç kişiye videoyu atarak, telefonu tamamen kapatıp, cebime koydum. Kaşlarını çatarak, cebindeki telefonu çıkarak bir şeylere bastı. İnilti seslerini duymamla yamuk bir şekilde gülümsedim. Karşımda ki kadın başbakanla beraber olan birisi ve başbakan bu videonun yayınlandığını öğrenirse, onu gözlerini bile kırpmadan öldürürdü.
''B-bunu nasıl aldın?'' diyerek bakışlarını bana çevirdiğinde, kollarımı göğsümde birleştirerek: ''Ben Min Yoongi'yim, her şeyi bulurum. Şimdi, telefonundan Mi Cha ile olan fotoğrafımızı siliyorsun, daha sonra gönderdiğin her yere de aynı şeyi yapıyorsun. Yoksa gözünün yaşına dahi bakmadan o videoyu yayınlarım ve ecelini sana getiririm. Karar senin, üçe kadar sayıyorum. Eğer cevap vermezsen, video iki saniye içinde internette olacak.'' dedim. Bir bana bir de telefona bir kaç kez bakmaya başladığında bende sayıyordum.
''1... 2...'' üç demek için ağzımı araladığımda beni hızlıca susturup: ''Tamam, lanet olsun ki sen kazandın. Yine'' dediğinde öne doğru eğilerek, onu telefon ekranını izlemeye başladım. Önce kendinden resmi sildi -son silinenler de dahil- daha sonra mesajlara girerek, bir kaç kişiye mesaj attı. Mesajının ardından fotoğrafların silindi kanıtlarını bana tek tek gösterdiğinde elimle bilgisayarı gösterip: ''Oradan da'' dedim. Başını sallayıp, bilgisayarının başına oturarak, ekranı açarak resmi sildi. Mail ve internet sitelerinde gizlediği anları da tamamen sildikten sonra:
''Güzel, ben videoyu silmeyeceğim. Çünkü sana güvenmiyorum, aksi bir şey olursa. Çektiğin resimden önce video internette olur'' dedim ve bir şey demesine izin vermeden hızlıca koridoru geçip, evden çıkarak oradan uzaklaştım. Bu iş tamamdı. Şimdi Mi Cha'nın gönlünü alacak, ona güzel bir sürpriz hazırlamam gerek. Onu terk ettiğimi düşünecek ama bunu asla yapmam, sadece öyle göstereceğim ve sonunda yine onu kollarımın arasına alarak, kokusunu içime çeke çeke uyuyacağım ve yeni bir güne başlayacağım.
Park Jimin
''Jimin, ne oldu?'' bakışlarımı Taehyug'a çevirip: ''Mi Cha'nın başı dertte. Çığlık atıyordu, yardım istiyordu.'' Taehyung hızlıca ayağa kalkıp: ''Nerede?''
''Sehun'un evinde'' dedim. Taehyung hızlıca gözden kaybolduğunda, kenarda duran montumu alarak kapıya gittim. Ayakkabılarımı giyindiğimde diğerleri de ışık hızıyla yanıma gelmişti, Jin hyung bile son anda gideceği yerden vazgeçerek bizimle karar vermişti. Namjoon hyung'a da haber vermek gerek ve tabii Yoongi hyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️
FanficTAMAMLANDI ✔️ Sadece havaalanında ki hayranlar onlara zarar vermesin diye, kendi canını ortaya atan bir fanken. Bir anda kendimi onların arasında, Bangtan'ın 8. Üyesi olarak bulmuştum ve bulunduğum yer istenmediğim bir yer... • 'BTS İstenmeyen üyesi...