18 🍬 'İlk Adım'

14.2K 936 326
                                    

Hello! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Bazı bölümler 80, bazı bölümler 90 ve bir bölüm 100 sizce de garip değil mi? Lütfen vote vermediyseniz tüm bölümlere vote verin, eğer sizler tüm bölümlerin votelerini daha fazla artırırsanız, bende bölüm atma günlerini daha fazla artırırım. Sizlere güveniyorum  <3

Bölümün Yayınlama Tarihi: 13/11/2018

Min Yoongi

'Hayır, hayır, hayır, hayır'

'Bir şeyi yaptıktan sonra pişman olmak, sence de çok acı değil mi Min Yoongi?'

'B-ben isteyerek yapmadım'

'İsteyerek yapmadın mı? Öyleyse, ellerindeki kan kime ait. Bana mı?'

Bakışlarımı ellerime çevirdiğimde, ellerim kıpkırmızı kanla kaplanmıştı ve kan avuçlarımdan süzülerek yere dökülüyordu. Bakışlarımı yerdeki cesette çevirdiğimde, gördüğüm yüz kalbimin küt küt atmasına neden olurken, kendimi yere atarak, popomun üzerinden arkaya doğru ilerlemeye başladım. Mi Cha'nın ölü bedeni gözlerimin önündeydi ve kanı avuçlarımın arasındaydı, yoksa onu öldüren ben miydim?

''HAYIR!''

Hızla doğrulup, elimi kalbimin üzerine koyarak derin derin nefesler alıp vererek kendime gelmeye çalıştım. Ağzımda sinir bozucu bir kuruluk vardı, kalbim küt küt atıyordu, nefesim kesilmişti ve rüyamda gördüğüm Mi Cha'nın cesetti gözlerimin önünden gitmiyordu.

Kapının aniden açılmasıyla, korkuyla yerimden sıçrayarak sesli bir şekilde küfür etmiştim.

''Belanızı s-'' gözlerim Mi Cha'nın telaşlı gözleriyle birleştiğinde ağzım açık kalmıştı, içeriye giren kişinin üyelerden biri olduğunu düşünmüştüm, onun olacağı hiç aklıma gelmemişti.

''İyi misin?'' sesi gerçekten telaşlı geliyordu, ona davranışlarıma rağmen nasıl hala benim için endişeleniyordu ki? Aptal mı bu kız?

''Aptal mısın?'' yüzünü buruşturup: ''Ne alaka?'' dediğinde alayla gülüp: ''Sana o kadar şey söylüyorum ama sen benim için endişeleniyorsun. Neden?'' bakışlarını benden kaçırdığında, buna bir cevabı olmadığını anlamıştım ve buna rağmen gitmeyeceğini de anlamıştım.

''İyi misin?''

''Kötüyüm desem, kabus gördüm desem yanımda mı kalacaksın?''

''Özel günümde sen yanımda kalmıştın, sanırım bunu bende yapabilirim.'' dediğinde alayla gülüp: ''Sana orospu dediğim halde mi?'' dudaklarını birbirine bastırdığında, yüzümdeki alaycıl gülümsemeyi sildim. Gerçekten benimle beraber kalacaktı hem de ona söylediklerime rağmen.

''Bana olmadığım bir kişi olduğumu söylediğin halde seninle kalacağım. Ben kabuslar gördüğümde, korktuğum da, iyi olmadığım da kimse yanımda yoktu ama ben birilerinin yanında olabilirim değil mi? Bazen ilk adımı atması için illa ki karşı tarafı beklememize gerek yok.'' dediğinde küçük tebessüme engel olarak:

''Belki de karşı tarafta, diğer taraftan ilk adımı bekliyordur.'' dedim.

''Eğer sana ilk adımı atarsam, benimle tekrar eskisi gibi olacak mısın? Tabii eskisi gibiden kastım o sarhoş olduğun günün önceki günlerinde ki gibi.'' sorduğu soruya aslında cevap vermek çok kolay, onunla eskisi gibi olmak çok isterim ama yapamam, öğrendiğim şeyden sonra yapamam.

İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin