23 🍬 'Adsız Hisler'

11.9K 861 408
                                    

Hello! Tünaydınlar! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Lütfen 20. Bölüme de oy vermeyi unutmayın, 21 ve 22 80+ ve 90+ üzerindeyken 20. Bölüm 77 vote. Gerçekten bölümleri atlamadan vote verirseniz sevinirim.  Böylelikle bende daha çok bölüm atmaya çalışırım ;)

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 02/12/2018

Bu kız çok tatlı yav <3

-2 Gün Sonra-

Choi Mi Cha

'Evet BTS yeni klipleri ve yeni üyeleriyle beraber rekorlar kırmaya devam ediyorlar. Herkes yeni üyenin BTS'in popülaritesini düşüneceğini sanarken, Choi Mi Cha onların popülaritesini daha da artırmış ve BTS'e bir sürü yeni fan kazandırmıştı.' 

Haberler kalbimin hızla atmasına sebep oluyordu ve kesinlikle beni rahatlatan güzel haberlerdi. Onların düşüş yaşamasından gerçekten çok korkuyordum. Aslında korkumdan çok umudum baskındı, onların iyi olacağına hayatımın güzelleşmesiyle beraber inanıyordum. Her zaman: 'Hayatım babamdan sonra ilk kez bu kadar güzel, bu BTS'in daha da başarılı olacağı anlamına mı geliyor?' gibi metaforlar oluşturuyordum ve bu metaforlar beni yanıltmamıştı.

''Mi Cha! Koca karı gibi trip mi atacaksın? Hemen buraya gel!'' ellerimle yüzümü kapatarak derin bir iç çektim. İçeri de çocuklar vardı ve o beni rezil edecek saçma sapan şeyler söylüyordu. Öyle ki bu çocukların hoşuna o kadar gitmiş ki, hepsi beraber kahkahalarla gülüyorlar. Ah!

''Mi Cha!'' 

''Geliyorum!'' bağırarak elimi yüzümden çekip ayağa kalktım, yatağımın üzerine attığım telefonumu da aldığımda Sehun'dan mesajlar ve cevapsız aramalar gelmişti. Ah! Hızlıca ismini sağa doğru kaydırıp, telefonu kulağıma götürdüm. İlk çalışta açmıştı.

''Ödüm bokuma karıştı Mi Cha, neden cevap vermiyorsun?'' bugün izinliydi ve bende ona alışverişe gideceğimi, eve dönünce arayacağımı söylemiştim. Eve döneli tam beş saat oluyordu. O kadar yorgundum ki, tabii bir de başarımızın heyecanından onu tamamen unutmuştum.

''Özür dilerim, uyuya kalmışım'' dedim. Telefonun ardından rahat bir nefes verme sesi geldiğinde gülümsedim.

''Haberleri gördün mü?'' dedim heyecanla.

''Evet tebrik ederim'' sesi hafif durgun muydu?

''Bir şey mi oldu?'' şu anda başını iki yana salladığına eminim.

''Hayır. Sadece cevap vermeyince gerçekten korktum ve yurdunuzun önüne geldim ama şimdi gidiyorum'' dediğinde hızlıca cama yöneldim, camı açtığımda arkası dönük bir şekilde geri dönen bir adet Sehun'la karşılaşmıştım. Telefonu kapatıp: 

''Hey aptal şey!'' diyerek bağırdım. Telefonu kulağından çekip, bana doğru döndüğünde yüzünde şaşkın bir ifade vardı. 

''Bu kadar geldin ve geri mi döneceksin? Hayatta olmaz! Hadi içeri gel ve bize katıl'' dedim. Ağzını aralayıp bir şeyler söyleyeceksin: ''Duyamıyorum seni, ne söyleyeceksen kapıya gelmen gerek''diyerek hızlıca camı kapatıp, odadan çıkarak salona geçtim. O kadar heyecanlı bir şekilde salona gitmiş olmalıyım ki salondakilerin hepsi aynı anda: ''İyi misin?'' demişlerdi. 

''Şeyy'' dedim. Korumamı bize katılması için eve çağırdığımı nasıl söyleyeceğim? Aslında şu anda korumam değil, arkadaşım sayılır. Çünkü, bugün izinli.

İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin