29 🍬 'Çoban, Kurt ve Kuzu'

9.8K 778 464
                                    

Hello! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

100 vote ve 50 yorumdan sonra bölüm gelecektir <3

Lütfen vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ;)

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 15/12/2018

Choi Mi Cha

Dudaklarımız sadece birbirine sabit bir şekilde duruyorduk. Ne ben karşılık veriyordum ne de o. Öyle ya da böyle yine de dudaklarımı ondan ayırmak istemiyordum ama yapmak zorundayım. Kendimi geri çekerek:

"Ö-özür dilerim. S-sanım içki kafa yaptı" dedim. Bana öylece bakıyordu, o derin bakışları hala olduğu gibi duruyordu. O da beni öpmek istemiş miydi? Eğer istemeseydi beni anında iterdi dimi?

"Neden yaptın?" dediğinde gözlerinde ki derin bakış yavaşça yerini boşluğa bırakmıştı. Boş... bomboş bir boşluğa, karanlık ve soğuk.

"D-dediğim gibi içki kafa yaptı" dedim. Başını iki yana sallayıp: "Tek bir bardak bile içmedin Mi Cha. İçmediğin bir şey nasıl kafa yapsın?" dediğinde dudaklarımı birbirine bastırdım. Doğru diyordu, hiçbir şey ne yedim ne de içtim. Tüm cesaretimi toplayarak:

"İstedik" dedim. Kaşlarını çatıp: "İstedik derken?" dediğinde işaret parmağımla önce kendimi sonra da kalbimi göstererek:

"Bende, kalbimde bunu istedi. Seni gördüğüm zaman hızlı hızlı atıyor, ilk başlarda anlamıyordum neden bu kadar hızlı attığını, neden senin yanında heyecanlandığımı, neden her an, her saniye, her dakika, her saat yanında olmak istediğimi anlamıyordum ama anlıyorum Yoongi ve ben sana yalan söylemeyeceğim. Hayatım hep yalanla geçmişken artık yalanı hayatıma almak istemiyorum." dedim ve derin bir nefes alıp vererek: "Sanırım ben sana aşığım. Yani bu hissin 'Aşk' olduğunu düşünüyorum. Başka bir açıklaması yok ama merak etme acı verse de, vermese de vazgeçeceğim." dediğim de başını sallayıp: "Vazgeçsen iyi olur, çünkü ben seni sevmiyorum ve eğer bir daha beni öpersen Mi Cha..." sustu ve yüzünü yüzüme yaklaştırıp: "Bu kadar sakin olmayacağım" diyerek telefonumu bana verip, hızlı adımlarla gittiğinde kendimi yere bırakarak elimi kalbimin üzerine koydum. Neden kalbim tıkanmış gibi hissediyorum, neden bir fil kalbimin üzerine oturmuş ve eziyormuş gibi hissediyorum. Canımın bu kadar acıması normal mi?

Gözyaşlarım yavaşça yanaklarımdan süzüldüğünde alayla güldüm. Tam bir aptalım, aşkımı itiraf ettiğim de onun da bana aşk itirafı yapacağını düşünmüştüm, beni reddeceğini değil. Ne kadar da aptalım? Hayatımın neden yalan olduğunu şimdi anlıyorum, gerçekleri söylediğimde gerçekler yüzüme tokat gibi yapışıyordu ama yalan o gerçeğin yüzüme tokat gibi yapışmasına engel oluyordu. Neden doğruyu söyledim ki? Yalanın arkasına saklanmak bu kadar güzelken.

Parmaklarımı dudaklarımın üzerine götürerek tekrar alayla güldüm. Onun sıcaklığını hissetmek hoşuma gitmişti ve ben her daim bu hissi arayacağım. Ne kadar da aptalım?

Yazardan

Sehun, menajerin özel isteği üzerine partiye gelmişti. Girdiği ortam ona fazla boğucu geliyordu, bir an önce buradan çıkıp gitmek istiyordu ama bu ona bağlı değildi. Mi Cha ne zaman isterse ancak o zaman çıkabilirdi. Gözlerini kısarak kalabalığı taramaya başladı, genç kızı bulup yanına gidecekti ve eğer isterse anında onu buradan çıkarıp yurda götürecekti.

"Oha ne kadar da benziyoruz" genç adam EXO üyesi olan Sehun'un sesiyle beraber bakışlarını kalabalıktan tam karşında duran genç adama çevirdi. Sehun, gözleri kısılı bir şekilde ona benzeyen genç adamı inceliyordu. Park Sehun, eğilerek selam vererek:

İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin