2018 sanırım hayatımın en güzel yılıydı -tamamen Wattpad konusunda- öbür türlü tam bir işkenceli seneydi -hazırlıktan dolayı- ama onun dışında güzel bir sene geçirdim. Sizlerle tanıştım, sizler benimle ve hayal dünyamla tanıştınız. Bunun için hepinize teşekkür ederim, sizlere ne kadar minnettar olduğumu bilemezsiniz. Sizler sahip olduğum ikinci ailemsiniz ve ben ailemle gurur duyuyorum, sizleri seviyorum ve hepinizin güzel bir yıla giriş yapmasını, güzel bir yıla merhaba demesini diliyorum. Yeni yılınız kutlu, mutlu, huzurlu olsun. Hepinize MUTLU YILLAR...
Bu arada instagramdan beni takip etmeyi unutmayın, sizler geldiğimiz zaman gelecek bölümlerden kesitler yayınlayacağım. Kullanıcı adım: 'yazardankalemlerr' takip etmeyi unutmayın 💜🥰
Sınır: 31, 32 ve 33. Bölümler 110 vote, 100 yorum olduktan sonra yeni bölüm gelecektir. İyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 31/12/2018
Bölüm Şarkısı: Park Jimin-Promise
Jimin'in büyülü sesiyle büyülü bir yılbaşı özel bölümü okumanız dileğiyle, iyi okumalar <3
Kendi ışığın olmanı istiyorum, bebeğim
Kendi ışığın olmalısın
Böylece, artık incinmeyeceksin
Böylece, daha çok gülümseyebileceksin
Kendi gecen olmanı istiyorum, bebeğim
Kendi gecen olmalısın
Böylelikle bu gece sana karşı dürüst olabilir...Choi Mi Cha
Gidecek bir yerim var mıydı? Sanırım bugünlük yoktu. Sehun'un yanına gidemem çünkü ailesinin yanına Amerika'ya gitti. Minnie'den zaten çıkıp yurda geldim, bir daha oraya gidemem hem şu anda Namjoon'la beraber olduklarına eminim. Namjoon bana ne kadar kötü bir söz söylese de onlar birbirlerini seviyorlar ve yeni yıla beraber baş başa girmek isteyeceklerine eminim. Yurda geri dönemem, dönmek istemiyorum.
Başka neresi kaldı ki? Annemin yanı olmaz. Babamı ziyarette gidemem, yılbaşı olduğu için babamın küllerinin bulunduğu yer kapalı olabilir. Hava alanı? Belki orası olabilir.
***
Hava alanına yaklaştıkça 2018 ve buraya geldiğim ilk yıllar yavaş yavaş gözlerimin önünden geçip gidiyordu. Gördüğüm her kötü anı hissettiğim acıları tekrar ve tekrar yaklaştırırken, onları koruduğumu bildiğim anları hatırlamak yüzümde küçük, buruk bir tebessüme neden olmuştu. Nereden bilebilirdim ki, bu yedi adamın hayatına bodoslama gireceğimi aynı şekilde onlarında hayatıma bodoslama gireceğini. Acısıyla, tatlısıyla onlarla güzel anılarım oldu. Onları ne yaparsalar yapsınlar sevmem de aptallığa girse de benim için bir sorun yoktu. Eğer bu kadar aptal olmasaydım onların hayatına giremezdim, eğer bu kadar aptal olmasaydım onlar hayatıma girmez ve bana yeni duyguları yaşatmazlardı. En çokta bir abi tarafından sevilme duygusunu yaşadığım için mutluyum, bir de aşk. O bir hafta, o bir hafta hayatımın en ama en güzel zamanlarıydı. Geceleri, Yoongi gizlice odama gelip benimle beraber uyuyordu ve çocuklar uyanmadan tekrar odasına geçiyordu. Onlar evde yokken, beraber filmler, diziler izliyorduk. Beraber şarkı sözleri yazıp, yazdığımız şarkılara melodi buluyorduk. Takıldığı dans hareketlerinde ona yardım ettiğim gibi o da bana yardım ediyordu ve kimse bizim bir çift olduğumuzun farkında değildi. Ama en çok o bir haftalık anılarımız arasında, beraber çatı katına çıkıp, yıldızları izlediğimiz anları unutamıyorum. Milyonlarca yıldız gökyüzündeydi ve o yıldızdan bir tanesi yanımdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️
FanfictionTAMAMLANDI ✔️ Sadece havaalanında ki hayranlar onlara zarar vermesin diye, kendi canını ortaya atan bir fanken. Bir anda kendimi onların arasında, Bangtan'ın 8. Üyesi olarak bulmuştum ve bulunduğum yer istenmediğim bir yer... • 'BTS İstenmeyen üyesi...