Günaydınlar! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar 💜
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😉💜💜💜💜💜💜💜
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 01/11/2018
Medya Park Sehun (Baya Sehun'u andırıyor ama bir Sehun olamaz)
Yazardan
Yönetmen birbirinden uzak duran Mi Cha ve Yoongi üzerinde bakışlarını gezdirerek düşünmeye başladı, şarkı ilk başta birbirlerinden nefret eden, fakat daha sonra birbirine aşık olan iki insanı anlatıyordu.
"Buldum, küçük bir değişiklik yapacağız" diye bağırdı yönetmen. Çocuklar pür dikkat yönetmene odaklandığında yönetmen iki işaret parmağını Yoongi ve Mi Cha üzerinde durdurup:
"Siz ikiniz, birbirinizden nefret ediyor gibisiniz. Bunu klipe de yansıtın, çocuklar önünüzde bir bariyer oluşturacaklar ve nakarat kısmının melodisiyle çocuklar üçerli olarak iki kenara çekilecek ve ortaya siz çıkacaksınız, yumruklarınız sıkılı bir şekilde birbirinize nefretle bakacaksınız" dedi ve kendini alkışlayarak yönetmen yerine geçip oturarak: "Başla!" diyerek bağırdı. Normal bir çekimin ardından çocuklar bir bariyer oluşturduğunda Yoongi ve Mi Cha birbirlerine soğuk ve nefret dolu ifadelerle bakıyorlardı. Mi Cha, genç adamın bakışları ve söylediği kelimeler yüzünden yumruklarını sıkmıştı, yüzünde nefretin yanı sıra hayal kırıklığı ve kendinden nefret ettiği bir ifade vardı. Karşısındaki genç adama karşı yelkenlerini çok hızlı bir şekilde suya indirdiği için kendinden nefret ediyordu ama en çok sevgiye muhtaç olan kalbinden nefret ediyordu.
"Ve nakarat!" yönetmenin sesi tekrar duyulduğunda, Yoongi'de hızla yumruklarını sıktı, çocuklar üçerli bir şekilde iki yana ayrıldığında sadece ikisi sahnede vardı. Birbirlerine nefretle bakan iki insan.
"Kestik!" Mi Cha avucunda hissettiği ağrıyla beraber hızla yumrukladını gevşetip, avucuna küçük bir bakış attı. Bir iki tırnağının izi vardı ve bir tane tırnak izi de kanıyordu. Diğer avucunun da baktığı avucundan hiçbir farkı yoktu.
"Güzel, şimdi üçüncü sahnede birbirinize bağırıp çağıracaksınız, çocuklarda sizleri ayırmak için ellerinden geleni yapacaklar ama sizler ona da bağıracaksınız ve onları yanınızdan kovup gideceksiniz, Mi Cha'da arkasını dönüp gitmek için yeltendiğini Yoongi onu kolundan tutup kendine çekerek ona sarılacaksın, Mi Cha sana vurarak tepki verecek ve ağlayacak." dedi. Mi Cha, karşısındaki adama sarılmak istemiyordu. Yoongi'de bunu istemiyordu ama klip icabı yapmak zorundalar.
"Tamam" diyerek yönetmeni onayladıklarında üçüncü sahne için yerlerine geçtiler, yönetmen elini sallayarak: "Başla" dediğinde Mi Cha ve Yoongi sadece ağızlarını oynatarak birbirlerine bağırmaya başladılar, arkadan gelen Mi Cha'nın partı her şeyi özetliyordu:
-Şarkının sözlerini ben yazdım, umarım beğenirsiniz 💜-
'Her şey bir bağırmayla başladı,
Sana olan duygularımı,
Nefretimin ardına saklamamla,
Sana olan hislerimi,
Çığlıklarımın ardına saklamamla
Başladı...'Mi Cha arkasını dönüp gidecekken Yoongi onu bileğinden kavrayıp, kendine doğru çevirerek onu kollarının arasına aldığında Jimin'in sesi arkadan geldi:
'Ve sen bunu fark ederek,
Beni kollarının arasına aldın'Taehyung'un sesiyle Mi Cha'nın vuruşları bir anda sona ermişti:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️
FanficTAMAMLANDI ✔️ Sadece havaalanında ki hayranlar onlara zarar vermesin diye, kendi canını ortaya atan bir fanken. Bir anda kendimi onların arasında, Bangtan'ın 8. Üyesi olarak bulmuştum ve bulunduğum yer istenmediğim bir yer... • 'BTS İstenmeyen üyesi...