27 🍬 'Ödül Töreni'

10.3K 817 316
                                    

Hello! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar 💜💜💜💜💜💜💜

Yeni bölüm 100 vote, 50 yorumdan sonra gelecektir 💜

'Minus Zero' adlı yeni yayımladığım hikayeme bakmayı da unutmayın lütfen 💜

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 11/12/2018

-Ertesi Gün-

Choi Mi Cha

"Mi Cha! Geç kalıyoruz, biraz acele eder misin?"

Menajer içeriden bağırırken, hala elbisemin fermuarlı çekmekle meşguldüm. Lanet olası fermuarı tek başıma kapatamadığım için bir saattir odanın içindeydim.

"Siz kapının önüne çıkın ben geliyorum" diyerek bağırdım.

"Gelirken Yoongi'de kaldır bari" diyerek bağıran Namjoon'a: "Tamam" diyerek bağırdım. Kapının kapanma sesinden sonra kapıyı açarak odamdan çıkıp, banyoya geçtim. Belki bir şeyle fermuarı kapatabilirdim. Elbisemin arkasını tutmayı bırakarak, banyodaki dolapları karıştırmaya başladım. Dokunduğum her şey yere düşerek sesler çıkarsa da bu işlemime devam ettim ama elde var sıfır!

"Bu gürültü ne?"

Yazardan

Genç adam gözlerini ovuşturarak banyonun kapısının önünde durmuştu. Çocuklara Mi Cha hazır olduktan sonra onu uyandırmalarını istemişlerdi, çocuklarda uyandırmayı Mi Cha'ya pas atarak dışarı çıkmışlardı.

Genç adam, gözlerini ovuşturarak kendine geldiğinde gördüğü manzara kalbinde büyük bir sızıya neden olmuştu. Genç kızın sırtındaki yaralar yine çok belirgindi ve genç adam yine sırtını gören tek kişiydi.

"Ne arıyorsun?" diyerek bakışlarını genç kızın sırtından zorlukla kaçırdı. Genç kız, elbisesinin önünü tutarak genç adama doğru dönüp:

"Fermuarımı kapatabilecek herhangi bir şey" dedi ve tekrar önüne döndü. Yoongi, küçük bir tebessümle genç kızın arkasına doğru ilerledi. Aralarında üç adımlık bir boşluk kaldığında:

"Fermuarını kapatmama izin verir misin?" dedi. Genç kız, buna hayır demeyecek kadar zor bir durumdaydı. Doğrulup, başını sallayarak: "Hiç fena olmaz" dedi.

Genç adam, elini fermuarın üzerine koyduğunda parmakları isteği dışında genç kızın çıplak tenine değişmişti. Genç kızda, isteği dışında çıplak tenine değen parmaklarla hafif titremiş ve heyecanlanmıştı. Üvey babasının dokunuşu onun ne kadar iğrenmesine neden oluyorsa, Yoongi'nin dokunuşu da bir o kadar genç kızı heyecanlandırıyordu.

Genç adam, fermuarı yavaşça yukarı doğru çekerken parmaklarıda her defasında genç kızın tenine değiyordu. Bu genç kızı heyecanlandırdığı gibi genç adamında utanmasına ve heyecanlanmasına neden oluyordu.

"Oldu" diyerek geri çekildi. Genç kız da genç adama doğru dönerek: "Teşekkürler" diyerek genç adamın yanından geçerek banyodan çıkıp odasına geçti. Omuzlarını ve kollarındaki izleri kapatacak siyah kürkünü giyinerek, telefonunu ve küçük çantasını alarak odasından çıktı. Genç adamda, üzerine ve saçlarına çeki düzen vererek genç kızı kapının önünde tüm yakışıklılığıyla bekliyordu.

Choi Mi Cha

Kalbimin böyle atması, nefesimin kesilmesi normal mi? -Tabii ki de karşında koskoca Min Yoongi var sjdjdj-

İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin