19 🍬 'Eski Bir Arkadaş'

13.4K 854 178
                                    

Hello! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Medya Minnie

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 24/11/2018

Choi Mi Cha

Menajer bu haftaki listemizi bize açıkladıktan sonra bakışlarını bende sabitleyerek:

''Hangi şarkıyı coverlayacağına karar verdin mi?'' diye sordu. Babamın ben küçükken dilinden bir türlü düşüremediği bir şarkı var. Jungkook ve 97 line'da bu şarkıyı söylemişlerdi, şarkının sözleri kısaca özgürlükten ve hayallerinin beşinden uçacağını anlatıyordu. Sanırım, bundan iyi bir şarkı bulamazdım.

''YB sunbaenimin I'm A Flying Butterfly, şarkısını söyleyeceğim.'' dedim. Menajerin gözleri ışıltıyla parlayarak: ''Babanın çok sevdiği bir şarkıydı'' onu başımla onaylayıp: ''Evet. Bu yüzden bu şarkıyı söylemek istiyorum. Tabii size de uyarsa.'' menajer ellerini birbirine vurarak:

''Harika olur Mi Cha, eğer solo olarak istemeseydiler. Jungkook'la beraber düet yapabilirdiniz ama solo olduğu için bunu askıya alıyoruz, tabii bir konserde bunu denemek kötü olmaz.'' dediğinde bakışlarımı Jungkook'a çevirdim, o da benimle aynı anda bakışlarını çevirmişti. Onunla söylemek isteyip, istemediğimi bilmiyorum. Yoongi'nin bana söylediklerine rağmen bir kez bile arkamı tutmamışlardı. Bu yüzden, nedensizce onlardan uzaklaşmıştım.

''Fark etmez'' diyerek bakışlarımı Jungkook'tan kaçırdım. Menajer, ellerini tekrar birbirine vurarak: ''Neyse, bugün ki sürprizimize geçelim. Bang PD'nim sizlerin çok fazla çalışmanızdan ve yaptığınız işlerden o kadar memnun ki sizi bir günlüğüne bir eğlence parkına götürmemi istedi, gideceğimiz bu eğlence parkında video olmayacak, çalışan insanlar olmayacak, sadece siz ve ben olacağım. Tabii beni de görmezden gelebilirsiniz sorun değil. Neyse, eğlenmeye var mısınız?'' çocuklar bir ağızdan: ''Evet'' diyerek bağırdıklarında ben sadece gülümsemekle yetinmiştim. En son ne zaman bir eğlence parkına gittiğimi hatırlamıyorum, zaten yükseklik korkum yüzünden hiçbir şeye binemeyeceğim, nasıl binebilirim ki? Hepsi kalp krizi geçirmeme yol açıyor.

''Mi Cha?''

''Efendim?''

''Bu haberden hiç mutlu değil gibisin'' başımı iki yana sallayıp: ''Alakası yok sadece biraz yorgunum da'' dedim. Menajer başını sallayıp: ''İstersen bize katılmayabilirsin'' dediğinde başımı iki yana sallayıp: ''Bang PD'nim bunu bize özel olarak ayarladıysa, katılmam gerek hem ben katılmayıp, diğerleri katılırsa da haksızlık olur.'' dedim.

''Peki, o zaman gidelim mi?'

''Gidelim''

***

Eğlence parkının büyük kapısından içeri girmemizle etraftaki kızların çığlıkları yükselmişti, tabii bakışlar benim üzerime gelince çığlıkları anında kesilmişti. Jin, kulağıma doğru eğilip: ''Kulaklarımızın zarının patlamasına resmen engel oldun, bu iyi bir şey.'' dediğinde gülmüştü. Ben gülmüyordum, komik değildi.

''Tabii o yüzden hala istenmeyen üyeyim, beni anca böyle şeylerde kullanın'' dedim. Gülüşü hızla kesilmişti, söylediğim şeyin ne kadar ağır olduğunun farkındayım ama onların yaptıklarının yanında söylediğim şey çok ama çok fazla hafif kalıyor.

''İnsanların kalplerini mi kırmaya başladın?'' Yoongi'nin nefesini ensemde hissetmemle, içim bir garip olmuştu.

''İnsanlar benim kalbimi kırıyor, neden bende kırmayayım?'' diye sordum. Yanıma geçip, ellerini ceplerine koyarak:

İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin