~Meri'nin Kurgusu~
Kapak thelittletturtle büyülü ellerinden 💜 (Eski Kapak):
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 04/09/2018
🍬
Yoruldum, yaptığım şeye kimse beni zorlamadığı halde yoruldum. Annem eve yaralı geldiğim her gün: 'Bir kız olarak bu kadar darbeye nasıl dayanıyorsun?' derdi. Sahi, bu kadar darbeye nasıl dayanıyordum? Beni tanımayan 7 adam için neden kendi canımı ortaya atıyordum? Bu bana ne kazandırıyor ki? Vücudumdaki ve ruhumdaki yaralar dışında.
"Aptallıkta mastır yapmışsın kızım sen, böyle yaparak onların seni göreceğini düşünüyorsan yanılıyorsun. Onlar asla seni görmeyecek" ve karnıma yediğim sert tekmeyle acıyla inledim. Kızların kahkahası artarken, kahkahalarının yanında bir de ayak sesleri eklenmişlerdi. Kahkahalar ve ayak sesleri azaldığında gözlerimi aralayıp, ellerimi yere koyup destek alarak doğrulup, oturma pozisyonuna geçerek elimi karnımın üzerine koydum ve bakışlarımı etrafta gezdirmeye başladım. Güvenlikler artık benim bu halime alıştıkları için beni umursamıyorlardı, etraftaki insanlarsa bön bön bakıyordu. Biri de kalkıp, zorbalık yapılan birine yardım etmiyorlardı. İşte dünya böyleydi, insanlar sadece bakmakla yetinir, hiçbir şey yapmazlar. Zorlukla ayağa kalkarak, yavaş adımlarla otobüs durağına doğru ilerlemeye başladım.
🍬
"Bildiğin gibi Mi Cha, o fotoğraflar internete düştü ve herkes senin Bangtanla ilişki yaşadığını düşünüyor, biz de bunu yalanlamak için seni Bangtan'a 8. Üye olarak almaya karar verdik." Bang PD'nimin söylediğini idrak etmeye çalışıyordum. Bunca zaman hayatımı, onların hayatı için öne süren benden, şimdi Bangtan'ın sekizinci üyesi yani bir kız olarak yedi erkekli bir gruba katılmamı istiyorlar. Bu haberleri yalanlayabilir veya üzerini kapayabilirler, neden bana böyle bir teklif sunuyorlar?
"Bangtan, bunu biliyor mu?" Bang PD'nim başını iki yana sallayarak: "Hayır" dediğinde derin bir nefes alıp vererek:
"Önce onların nasıl bir tepki vereceğini öğrenmek istiyorum, onlardan habersiz katılamam veya kabul edemem" Bang PD'nimin yüzündeki ifadeden, bu halimden etkilendiğini anlamıştım. Başını sallayarak, bakışlarını BTS'in menajerine çevirip: "Üyeleri buraya getirmeni istiyorum" menajer başıyla onay vererek odadan çıktı ve bir kaç dakika sonra kapı aralandığında yedi üye de içeri meraklı bakışlarla girdi. Bakışları benle buluştuğunda yedisi de aynı anda: "Sen" evet beni hatırlamışlardı, hatırlamamaları sorun olabilirdi tabii.
🍬
"Bunu kabul edemeyiz" hepsi bunu söylemişti. Bang PD'nimse beni gruba almaktan yanaydı.
"Sadece 1 yıl buna katlayabilirsiniz." dedi. Üyeler, yine aynı sert ifadeyle: "Bunu kabul edemeyiz" dediler. Namjoon, bir lider olarak öne çıkıp:
"Bu zamana kadar tek başımıza gelmişiz, o bize katıldığında tüm başarıyı üzerine alınacaksa, bunu kabul edemem" Bang PD'nimden önce davranıp: "Öyle bir niyetim yok, hata gruba katılma gibi bir niyetim de yok. Havaalanında sizi korumak benim en büyük görevimdi, bu görevim karşısında vücuduma darbeler almak dışında bir şey kazanmadım, kazanacağımı da düşünmemiştim ama şuan elimde bir fırsat var ve ben bu fırsat yerine tekrar sizi korumayı tercih ederim." dedim. Sesim kendimden emin ve net çıkmıştı. Gerçekten de ünlü olma gibi, Bangtan üyesi olma gibi bir düşüncem yoktu.
"Sadece bir yıl" dedi Namjoon. Üyeler onu onaylamayacak sesler çıkarsa da Namjoon onları susturup: "Bir yıl bize çok koymaz tamam mı?" dedi. Çocuklar zorlukla onu ve Bang PD'nimi onayladıklarında, gözlerimi sıkı sıkı yumdum. İstenmediğim bir yerde, istenmeyen bir üye olacaktım. Bu canımı aldığım darbelerden daha çok acıtmıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️
FanficTAMAMLANDI ✔️ Sadece havaalanında ki hayranlar onlara zarar vermesin diye, kendi canını ortaya atan bir fanken. Bir anda kendimi onların arasında, Bangtan'ın 8. Üyesi olarak bulmuştum ve bulunduğum yer istenmediğim bir yer... • 'BTS İstenmeyen üyesi...