14 🍬 'Film'

14.7K 1K 451
                                    

Tünaydınlarr! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar 💜💜💜💜💜💜💜

Söz verdiğim gibi bölümler hafta da iki veya üç kere gelecek ama yine de sizler, tüm bölümleri 80 vote yapmayı unutmayın, 70 vote yapıldıysa 80 vote de yapılır. Size güveniyor ve sizleri morluyorum 💜

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ;)💜

Medya benim yapımım 💜

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 28/10/2018

Choi Mi Cha

Araba farklı bir evin önünde durduğunda kaşlarımı çatıp: ''Yanlış mı geldik?'' dedim. Şoför dikiz aynasından bana bakıp, başını iki yana sallayarak: ''Doğru geldik küçük hanım, burası bir süreliğine kalacağınız yurdunuz. Daha sonra tekrar eski yurdunuza geçeceksiniz.'' başımı sallayıp: ''Anladım, teşekkürler'' dedim ve kapıyı açıp arabadan indim, şoför başıyla selam verip, gaza basarak gözden kaybolduğunda bakışlarımı karşımdaki yurda çevirdim. Burası BigHit'in yurdu olmalı, daha önce çocuklar burada kalıyordu ama diğer yere taşınmışlardı. 

Kapıyı açıp içeri girerek, girişteki numaralı dolapların üzerinde bakışlarımı gezdirmeye başladım. Her numaralı dolabın üstünde grupların Korece isimleri yazıyordu, Bangtan'ın numarasıysa üçtü. Üçüncü katsa, bu dünyanın en güzel haberi olabilir. Merdivenlerini hızlıca çıkarak üçüncü kata çıktım. Katta iki tane kapı vardı, bir tanesinin üzerinde: 'Stüdyo' yazıyordu diğerindeyse sadece sayıyla üç yazıyordu. Omzumdan askısı düşen çantamın askısını düzeltip, kapının önüne doğru ilerleyip, zili çaldım. Çok geçmeden kapı açılmıştı, Jungkook yüzünde daha önce görmediğim içten bir gülümsemeyle beni karşılamıştı, ona gülümsediğim de yan tarafa geçip, eliyle içeriyi gösterdi. İçeri girip, ayakkabılarımı çıkararak diğer evden küçük olan yurdun içine girdim. Mutfak ve salon birleşikti, diğer mutfağa göre dolaplar daha eskiydi, koltuk takımları da 90'lı yıllara ait gibiydi ama diğer evdeki koltuklardan daha rahat ve daha geniş gözüküyorlar. Salonun ardında uzun bir koridor vardı. Buradan beş tane kapı gözüküyor, büyük ihtimalle dört tanesi oda, bir tanesi de banyo ve tuvalettir. 

''Beğendin mi? Diğer yurdumuz gibi fazla konforlu değil ama idare edilebilir.'' bakışlarımı Jungkook'a çevirip: ''Evet, sorun değil. Dünyanın en güzel ailesine sahip olduktan sonra konforlu veya konforsuz, küçük veya büyük bir evde yaşamanın bir anlamı yok. Sonuçta o evi güzelliştiren şey...'' 

''Ailedir'' Jungkook'la aynı anda: 'Aile' kelimesini söylediğimizde ikimiz de gülümseyerek birbirimize bakmıştık. 

''Diğerleri nerede?'' 

''Yoongi ve Namjoon hyung stüdyoda, Taehyung ve Jimin hyung odalarında uyuyor. Jin hyung oyun oynuyor, Hoseok hyung'ta odasında kulaklığı, kulağında takılı bir şekilde dans ediyor.'' 

''Peki, sen ne yapıyordun?'' eliyle televizyonu gösterdiğinde gözlerimi kısarak televizyona baktım, Harry Potter'un üçüncü filmi ekrandaydı.

''Azkaban tutsağı'' 

''Evet, en sevdiğim Harry Potter filmi.'' dediğinde bakışlarımı ona çevirip: ''Biliyor musun? Benimde en sevdiğim filmi o.'' dedim. Gözleri şaşkın ve heyecanla beraber kocaman açılarak: ''Gerçekten mi? Beraber izleyelim mi?'' başımı sallayıp: 

''Bu çok isterim ama üzerimi değiştirip, duş almam gerek. Eğer beni beklersen hemen gelirim ama eğer bekleyemem dersen sen başla, ben yetişirim sana.'' 

İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin