45 🍬 'FİNAL'

6.2K 486 183
                                    

Merhabalar aşk kuşlarım! Bir hikayenin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Sanırım şu ana kadar yazdığım en acıklı bölümlerle dolu bir hikayeydi, aşkı tam doruklarda yaşatamadığım için özür dilerim ama bence gayet yerinde aşk sahneleri oldu. Final oldu diye üzülmeyin, gelecek '3 ÖZEL BÖLÜM' var. Lakin bu bölümler, finalle kadar tüm bölümler 200 vote geçtiğinde gelecektir. Bu yüzden buraya kadar bölümlere vote vermediyseniz ve 'Sürprizlerle dolu' özel bölümleri okumak istiyorsanız tüm bölümlere vote verin. 

Umarım finali beğenirsiniz, iyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 08/03/2019

Özel Bölümler (3 özel bölümde) : 'Tüm bölümler (31. Bölümden, Final bölümüne kadar tüm bölümler)  200 vote'ü geçtiğinde gelecektir'

Yazardan

Güzel bir tatilin ardından hepsi tekrar Kore'ye dönerek, yeni şarkıları üzerinde çalışmaya başlamışlardı. Bir yandan şarkıları üzerinde çalışıyor, bir yanda aralarındaki aile bağını daha da geliştiriyorlardı. 

Yakında şirketlerinde uzun zaman sonra ilk kez bir grup çıkış yapacaktı, çocuklar her gün onları ziyaret edip, onlara övütler vererek onlara yardım ediyorlardı. 

Mi Cha'da en az çocuklar kadar kardeş gruplarına destek oluyordu. Üyelerin ona sahip çıkması gibi o da küçük kardeşlerine sahip çıkıyordu.

Sıkıntılarını dinliyor, yardımlarına yetişiyor ve güzelce yemek yeyip büyümelerini izliyordu.

Genç kız onlara bir abla, bir anne edasıyla bakarken genç adam onu hayran dolu bakışlarıyla izliyor ve bir kez daha ona aşık oluyordu.

Bu yoğun çalışmalarından dolayı ikisi çok fazla baş başa kalamıyorlardı, en fazla baş başa kaldıkları zaman dilimi sadece 20 dakikaydı. Onda da yanlarına habire fanlar geliyor, onlara hediyeler verip, imza alıp, resim çekinerek gidiyorlardı. 

Bu yüzden yine de birbirlerine çok zaman ayıramıyorlardı.

***

Min Yoongi

Bu tarafa doğru hızlı adımlarla gelen Mi Cha'nın kolundan kavrayarak onu bulunduğum temizlik malzemeleri dolabının içine çekmiştim. Kapıyı kapatıp, onu kollarımın arasına alarak derin bir çekip, kokusunu uzun uzun içime çektim. 

Kollarını belime sardığında tekrar iç çektim.

''Ah! Mi Cha. Sensiz gerçekten nefes alamıyorum, neden biraz daha beraber zaman geçiremiyoruz ki?'' benden ayrıldığında yüzünde tatlı bir gülümse vardı. Yanaklarını canını yakmadan sıkıp, yüzünün her bir noktasına küçük öpücükler kondurarak dudaklarımı dudaklarının üzerinde bir aralık gelecek şekilde tuttum.

''Bir şey demeyecek misin?'' dedim. Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında gülümsedim, bir şey demesi için kelimelere ihtiyacı yoktu. 

Dudaklarımız hareketsiz bir şekilde duruyordu şu anda onu öpmeye gerçekten çekiniyordum, böyle onu öpsem bu kapı açılacak ve tüm büyü bozulacakmış gibime geliyordu.

Dudaklarımı geri çekecekken, Mi Cha'nın hafif dudaklarını oynatmasıyla kendimi tutamayarak onu öpmeye başladım. Ellerimi beline koyup, kendime iyice yaklaştırarak tek hamlede havaya kaldırdım. Ellerini omzuma yerleştirip, bacaklarını belime dayadığında sırtını boş duvara yasladım. 

İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin