41 🍬 'Gerçekler'

6K 486 253
                                    

Hello! Umarım bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Sınır: 110 vote, 110 yorum

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 20/02/2019

Finalle son 4 bölüm...

-Geçmiş Zaman- (Özlemişsinizdir jaşfjalg)

Yazardan

Choi Kang Jae, her zaman ki gibi kızını uyutur uyutmaz, eşiyle de her zaman ki vedalaşarak çıkmıştı evden. Tüm rutinleri aynıydı ama içini kemiren duygular aynı değildi. Her zaman, mutlu ve heyecanlı bir şekilde evden çıkarken bugün korku dolu ve umutsuz bir şekilde evden çıkmıştı, sanki bir şeylerin farkına varıyormuş gibi sanki, ileri de ne olacağını biliyormuş gibiydi.

Arabasını BigHit'in garajına park ederek, arabadan indi ve yavaş adımlarla asansöre binip, odasının bulunduğu 5. Kat'a basarak, sırtını yaslayıp, bakışlarını yerde sabitledi. Elleri, vücudu isteği dışında tir tir titriyordu.

Bir şeyler hissediyordu ve hissettiği şeyin büyüklüğü onu esir alıyordu. Korkuyordu hem de çok.

Asansörün açılma sesiyle irkilerek kendini toparlayıp, asansörden inerek direk karşıdaki kapıyı açarak içeri girdi. Şirket her zaman ki gibi sessizdi. Güvenliğin çoğu öğlen arasına çıkmıştı, gececi çalışanları bazıları uykunun kollarına kendilerini teslim etmişti, bazılarıysa kulaklarında kulaklık son ses müzik dinleyerek işleriyle uğraşıyordu. Kang Jae'yse, kamerasını eline alıp kötü bir şey olma olasılığıyla bir video çekmişti (11. Bölümdeki video) videoyu çektikten sonra kamerasını kabına yerleştirip, elinden geldikçe şarkıları üzerinde çalışmaya başladı.

Min Dak Ho, elinde çantasıyla beraber hızlıca Kang Jae'nin odasına girerek, Kang Jae'yi korkutarak yerinden hoplamasına neden olmuştu.

''Özür dilerim korkutmak istememiştim'' dedi Dak Ho tüm samimiyetiyle. Kang Jae ona gülümseyip: ''Sorun değil, aslında burada olmana gerçekten sevindim'' dedi. Aslında aklına gelen tüm paranoyak düşünceleri en yakın arkadaşına dökmek istiyordu ama işte yapamıyordu, düşüncelerindeki arkadaşının o olmasından korkuyordu.

''İyi misin sen?'' dedi merakla Dak Ho, kaşlarını çatarak. Kang Jae başını olumlu anlamda sallayarak: ''Gayet iyiyim, söylesene Yoongi nasıl?'' diye sordu. Yoongi'nin ailesi çok fazla çalıştığı için Min Dak Ho vakit buldukça yeğenine bakıyor ve onunla bol bol zaman geçiriyordu. En küçük yeğeni olması ve ona çok benzemesinden dolayı ona karşı ayrı, bambaşka bir sevgisi vardı. Sanki, Yoongi onun hiç olmayan oğlu gibiydi.

''Gayet iyi, peki Mi Cha?'' Kang Jae, kızının ismini duymasıyla beraber gülümsedi. Onu gerçekten çok seviyordu, onun için dünyaları dahi yıkardı. Onu buralara kadar getirdiği için çok mutluydu, ona güzelce bir eğitim verdiği için çok mutluydu. En azından gözleri açık gitmeyecekti. Daha doğrusu kendisi böyle düşünüyor.

''Gayet iyi, bak Mi Cha deyince onu özledim'' dedi iç çekerek. Dak Ho gülümseyip: ''Bak bende Yoongi'yi özledim. Belki ileride, Mi Cha gelinimiz olur ha ne dersin? Yoongi'de damadın'' dedi Dak Ho. Kanh Jae, burukça gülümseyerek başını sallayıp: ''Yoongi kadar mükemmel bir damat bulmayacağıma eminim.'' dedi. Dak Ho başını sallayıp: ''Bende Mi Cha kadar güzel bir gelin bulmayacağıma eminim'' dedi. İkisi de birbirine bakarak kahkaha attılar. İkisinin de aklına çocukların büyüyüşü, onların tanışması, birlikte olması ve sonunda evlendikleri an gözlerinin önüne gelmişti. İkisi de derin bir iç çekerek işlerinin başına döndüler.

İstenmeyen Üye | Min Yoongi | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin