Bir tesadüftü bu döngü,
Ama bilemezdik geleceğin geçmiş günü.§
Tesadüflere inanmazdım. Benim açımdan öyle bir şey yoktu aslında dünyada. Ama bazen kader cilvesini ortaya serdiğinde olayların gelişimi 'tesadüf' adlandırılıyordu. Bu bile tesadüf değildi. Kaderin iyi ve ya kötü biteceğini bilemediğimiz bir oyundan ibaretti 'tesadüf'.
Kadere yandaşlık etmiştim. Elime bir kalem almıştım ve boş bir sayfa bulup yapacaklarımı not etmiştim. Lakin bir şeyi unutmuştum;
Kaderin yandaşı olmazdı.Flashback; 2 gün önce;
"Jennie, bir az dans etmelisin, bu gün senin doğum günün." deyip güldü Lisa.
Sarhoş olmuştuk ve arkadaşlarımla eğleniyordum. Teşkilatı Lisa kurmuştu. Çünkü, böyle şeylerle ilgilenmek bana göre değildi. Arkadaş canlısı biri olmadığım için.. Sebepsiz yere gülerken, bir küçük içki bardağını daha fondipledim. Yakıcıydı ama güzeldi.
"Ben sıkıldım , doğum günü kızı ile biraz eğlensek ya!"
Kaşlarımı çatmaya çalışsam da olmuyordu. Genelde içki içmezdim, ama içtiğimde o anda beni çarpmazdı. Şimdi sınırı biraz aşmıştım ki, haraketlerimi de kontrol edemiyordum.
"Şuradaki Min Yoongi değil mi ?"
Burnumu kırıştırıp, arkamı bile dönüp bakmadım.
"Ee nolmuş? Burası halk'a açık bir alan, hayvanlar bile girebiliyormuş demek ki."
Lisa kıkırdarken, yerinde şarkıya uygun saçma haraketler yapıyordu. Sarhoşluğun zirvelerindeydi sanırım.
"Hadi cesaretini topla ve gidip ona sarıl." dedi Jon.
"Ne? Saçmalamayın, gidip tanımadığım bir adamı öperim daha iyi."
Lina ve Jon ibnece sırıttıklarında, dediğimi yaptıracaklarını anlamıştım.
"Niye söyledim ki ben şimdi bunu.
Hem neden yapmak mecburiyetindeyim? Sanki borcum falan var.""Yok, sadece ne kadar cesaretsizsin onu kontrol ediyoruz ki, cevabımızı aldık değil mi Lina?"
"Evet, aynen öyle."
Beni gaza getirip, yaptırmaya çalışıyordular ki, zaten ben de fena gaza gelen bir tipdim. Ayağa kalkıp, tek elimi yumruk yaparak havaya kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cheiro no cangote | jenkook
FanfictionSaçları boynuma değdiğinde huylanırken, burnunu boynuma hafifçe sürtüşünü hissettim. Ardından hoş sesi fısıltılı bir şekilde yankılandı kulaklarımda. "Cheiro no cangote." [ Jennie ๑ Jungkook ] © mavitzm | 2018