[10]

2K 152 5
                                    

§

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

§

"Abi bu kız buradan gülerek, sapasağlam çıktı..Ne oldu ki?"

"O değil de, geceye kadar baygın kalmış, markete gitmesem fark etmeyeceğim."

"Neden hastaneye götürmüyoruz ki?"

"Acaba başını çok mu sert vurdu?"

"L-lütfen susun artık."

Zorlukla çıkan sesim etraftaki konuşmaları kesmişti. Gözlerimi hafif araladığımda, Taehyung başımın üstünde durmuş, öküzün trene baktığı gibi bana bakıyordu.
Jimin, onun saçından tutup geri çekmişti. Etrafı hafif sarı ışık aydınlatıyordu.

"Hoseok nerede kaldı ya."

"Geldik, geldik."

İçeriye Hoseok, beyaz önlüklü-doktor olduğu belli olan- adam ile girdi. Yaklaşık 10 dakika içinde doktor beni muayine etti ve başımdaki yarayı temizleyip sardı, sonra ise hepsi birlikte odadan çıkmıştılar. Ağzımda acı bir tat vardı ve başım hafif sızlıyordu. Gözlerimi kapalı tuttum biraz daha. Alnımda sıcak bir el hissettim, ama uykuya dalma yolundaydım. Yüzümdeki saçlarımı diğer tarafa itip, üzerimdeki pikeyi biraz daha yukarıya çıkardı.

"Jennie." diye fısıldadı Jungkook.

Ama onun sesiyle uyanmak değil de, daha çok uyumak istiyordum.
Anlamadığım bir şekilde sesi fazla huzurlu hissettirebilirdi. Ki, yapıyordu da.

"Gözlerini aç Jennie. Uyumaman gerek."

Sonra içeriye biri girdi ve yüksek bir düşme sesi geldi. Kaşlarımı çatıp gözlerimi açtım. Jungkook, ağzını eli ile kapamış bir şekil de gülüyordu. Çok tatlıydı(!)
Resmen tatlıydı.

"Ben iyiyim, merak etme Jungkook."

Dedi bozulmuş sesi ile Taehyung.

"Noona, lütfen uyuma, 24 saat sana şaklabanlık yaparak uyanık tutmalıyım. Bütün hyunglar sağolsun görevi bana verdiler."

Eminim ki, bu işi hiç kimse üstlenmeyince o üstlenmişti.

"Şimdi güzel ve sıcak yatağından çık, salona gidelim. Pardon, Jungkook'un yatağından."

Söylediklerinden sonra, gözlerini irice açıp sırıttı.

"Şey öyle deyince biraz fesatca çıkıyor."

"Taehyung sesini 10 saniye içinde kesmezsen..-"

"Tamam, tamam sinirlenmiyoruz hyung."

Yanıma gelip, üzerimdeki pikeyi açtı.

"Hadi Jenjen, hadi. Mızmızlanmak yok, gece daha yeni başlıyor."

"İlk defa senden bir şey istiyorum Jungkook, lütfen beni kurtar!" dedim beni sürükleyen Taehyung'dan kurtulmaya çalışırken.

Fakat sırıtmakla yetinmişti, gıcık adam!

cheiro no cangote | jenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin