[16]

2K 152 15
                                    

Diğer hesap; thynights

Diğer hesap; thynights

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

§

Kafama yediğim yastıkla kaşlarımı çatarak gözlerimi açtım.

"Noona, noona, noona."

"Taehyung! Sus artık ya!"

"Kalk o zaman tatlı kedicik."

"Seni benim uykuma zehir katmaları için mi gönderdiler?"

"Jungkook dedi, git dedi, uyandır dedi, gelsin dedi, yemek yesin dedi, sonra bayılıp başımıza kalacak dedi."

Kaşlarım havalanırken, göz devirmiştim.

"Şimdi ben sana öyle güzel şeyler diyeceğim ki, yedi ceddinin ismi geçecek, ister misin Taehyung?"

İçeriye giren Jungkook, benden önce araya girmişti.

"Aman, aman, ben gideyim de iki huysuz odada tek kalın. Biri kedi diğeri de köpek,yiyin birbirinizi."

Kapıya giderken son anda durup gözlerini bereltdi.

"Yiyin birbirinizi derken, kavga edin manasına dedim. Lütfen fesa-"

"Defol Taehyung!"

Jungkook'la aynı anda bağırdığımızda şaşkınca ona baktım. Taehyung ise gülerek sanki 'yine delirttim sizi, oley' der gibi çıkıp gitmişti. Yataktan çıkıp, banyoya ilerleyecekken Jungkook'la karşı karşıya geldik.
Ben sağa gidecekken, o da sağa, sola çekilecekken o da sola çekilmişti. Birkaç defa aynı şey tekrarlandığında dayanamayıp bağırmıştım.

"Ay bir izin vermedin geçeyim ya!"

"Ben mi?"

"Yok eben! Tabii sen! Kadınlara saygı diye bir şey var bilir misin? Bir çekil şuradan."

İttirip geçtiğimde sırıttığını fark etmiştim. Ben de sırıtarak banyoya girmiştim. Ne anormaldik biz ya. Kavga ettikten sonra gülüyorduk.

Rutinlerimi halledip, banyodan çıktım ve salona ilerledim.

"Günaydın."

Herkes kahvaltı masasındaydı.
Ben de tek boş yer olan Jin ile Namjoon'un ortasına oturdum.

"Ne güzel oldu böyle ya, aramızda bir kedimiz var artık."

"Evet, bir evcil köpek olarak seni besliyorduk zaten Taehyung, kedimiz de oldu."

Hepimiz gülüştük Jin'in sözüne.

"Şaka maka bir yana gerçekten teşekkür ederim, beni yanınıza aldığınız için."

"Olur mu öyle şey, sen bizim küçük kız kardeşimiz gibisin."

Namjoon'un dediğine gülümserken, Taehyung araya girmişti yine, her zaman olduğu gibi.

"Benden büyük ya, küçük kız kardeşim olmuyor ki."

"Zaten ne senden, ne de-" işaret parmağımı Jungkook'a doğrultup devam ettim.

"Ondan bana kardeş olmaz.Ha bir de sevimli kuzenimden."

"Haklısın, kim kardeşinin dudağından öper ki?"

Gözlerimi berelttiğimde, kızgınlıkla ona baktım.

"Uf, uf, uf Kookie yine laf sokmakta sağada."

"Bence benim gibi güzel bir kızın, senin gibi çirkin bir kardeşi olmaz!"

"Ve kedi Jennie sona anda ters bir atakla sahaya çıktı. Evet, sayın seyirciler haberlerden sizi mahrum bırakmayacağım."

Jungkook'la yeniden aynı anda Taehyung'a bağırmış sonra ise gözlerimizi kısarak birbirimize bakmaya devam etmiştik. Ben bu adam kesin öperdim ya.
Öperdim mi? Ne diyorum ben?
Döverdim diyecektim. Tanrım, insan da akıl bırakmıyordu...

cheiro no cangote | jenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin