Rozdział 14

Tydzień później

Donata

Nadszedł dzień wyjazdu. Wstałam bardzo wcześnie bo o 4:55. Ponieważ wyjazd był o 6.40 to musiałam sprawdzić czy mam wszystkie potrzebne rzeczy. Otworzyłam walizkę i zaczęłam przeglądać czy mam. Ciuchy potrzebne miałam, płaszcz przeciwdeszczowy miałam, kilka ręczników, piżama i kapcie są. Dobra, wszystko mam. Teraz torba podręczna. Słuchawki mam, telefon mam, ładowarkę mam, szczotke do włosów mam, szczoteczka jest. Ok, wszystko mam. Teraz muszę tylko jechać pod szkołe i podróż do Karpacza. Poszłam do kuchni gdzie siedzieli mama i tata.

Na: Masz wszystko?

Do: Tak. Chociaż trochę sie boje.

Na: Nie bój sie. Wszystko będzie dobrze.

Ku: Poznasz wielu ciekawych ludzi, którzy będą mieli podobne zainteresowania do twoich.

Do: Może masz rację, tato.

Na: No już, głowa do góry i uśmiechnij sie. Zrobiłam Ci śniadanie i herbatę. Jedz.

Do: Dziękuje, mamo.

Zjadłam śniadanie i pobiegłam do pokoju, aby sie ubrać. Ubrałam sie w to:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zabrałam wszystkie potrzebne rzeczy, które miałam czyli: torba podręczna i walizka i poszliśmy do samochodu. Wsiedliśmy i ruszyliśmy w stronę szkoły.

Pod szkołą

Gdy dotarliśmy pod szkołe była godzina 6.30, więc jeszcze miałam 10 minut do odjazdu.

Na: Córcia, uważaj tam na siebie. I nie rób nic czego możesz potem żałować.

Do: Wiem, mamo.

Ku: I masz sie słuchać nauczycieli.

Do: Tato, powtarzasz mi to już któryś raz.

Na: Mówimy Ci to, bo sie o Ciebie troszczymy. Chodź, pomożemy Ci włożyć walizke do autobusu.

Mama z tatą pomogli mi włożyć walizkę do schowka autobusu, torbę wzięłam ze sobą. Obydwoje pomachali mi. Ja wsiadłam do autobusu i zaczęłam rozglądać sie za Elą.

El: Donata, tutaj.

Usiadłam obok niej i przywitałam sie z nią.