Rozdział 2

1.8K 44 3
                                    

Następny dzień

Natalia

Nadal nie podjęłam decyzji o tym gdzie chce pracować. Nadal mam w głowie mętlik. Aneta namawia mnie żebym pracowała w Wydziale, a Martyna żebym pracowała w szpitalu. Nie wiem co robić. Może Wiktora mi pomoże. Poszłam do sypialni, w której Wiktora leżała na łóżku i oglądała telewizję.

Na: Już wstałaś, skarbie?

Wi: Nie mogłam spać.

Na: Chciałabym cie o coś spytać.

Wi: O co?

Na: Bo nie mogę sie zdecydować gdzie mam pracować. Czy na komendzie czy w szpitalu? Bo Aneta proponuje mi Wydział a Martyna szpital.

Wi: Spróbuj w szpitalu. A jeśli nie będzie Ci sie tam podobać to na komendzie.

Na: Dzięki, córciu. Zaraz zadzwonię do Martyny i powiem jej, że zaczynam pracę w szpitalu.

Wybrałam numer do Martyny i czekałam aż odbierze.

Rozmowa telefoniczna Martyny i Natalii

Na: Cześć, Martyna. Natalia mówi.

Mar: No, cześć. Przemyślałaś moją propozycje?

Na: Tak. I zgadzam sie. Chce spróbować swoich sił jako ratownik.

Mar: No to super. Przyjedź do szpitala i zaprowadze cię do mojego szefa.

Na: Ok.

Rozłączyłam się.

Na: Wiktoria, zostaniesz z ciocią Anetą, dobrze? Ja muszę jechać do szpitala w sprawie pracy.

Wi: Dobrze.

Poszłam do mojej sypialni. Ubrałam sie, włosy zostawiłam rozpuszczone i pojechałam w stronę szpitala.

Szpital

Od razu poznałam Martyne, była ubrana w pomarańczowy strój ratownika medycznego.

Na: Martyna!

Mar: Natalia, jesteś.

Na: Zaprowadzisz mnie do szefa?

Mar: Jasne.

Zaprowadziła mnie pod gabinet szefa. Miałam wszystkie potrzebne papiery. Zapukałam.

Sz: Proszę.

Gdy weszłam do gabinetu szefa to zamarłam. Nie spodziewałam się, że jeszcze kiedykolwiek go zobaczę. Ten dzień diametralnie zmienił moje życie. Zobaczyłam mojego męża, od którego uciekłam. Zobaczyłam Tomka Nowaka.

Na: Co...co ty tu robisz?

To: O, Natalia. Jak widzisz pracuje jako szef szpitala. A ty zapewne chcesz tutaj pracować?

Na: No...no tak. I to, że ty jesteś tutaj szefem nie przeszkodzi mi w tym.

To: Dobrze. Prace już masz. Nawet nie musisz paoierów składać. Możesz zacząć już nawet dzisiaj. Martyna da Ci strój i będziesz mogła zacząć pracę.

Natalia i Kuba - inna historiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz