19.BÖLÜM

8.1K 715 452
                                    

 Tüm aksilik, hastalık ve bir türlü denkleştiremeyip, 'Bölümü nerede kesmeliyim acaba? Çünkü çoook uzun bir bölüm oldu (6770 KELİMELİK!!) , sonra okurlar sıkılmasın...' gibi daha bir çok soruyla ve kararsızlıklıkla geçen uzunca bir sürenin ardından yeniden buradayım =) 

Şimdi kısaca iki hatırlatma yapacağım ki bölüm sonunda hayal kırıklığı yaşamayalım :

İlk hatırlatmam; Kitabın başından beri beklenen Yemin töreni asla tek bir bölümde anlatılamazdı. O yüzden illaki iki parta belki üç parta bölünmeliydi. Şimdi okuyacaklarınız ilk part niteliğinde. Yani tören günü olsa da tören anına kadar olan bir çok olay ve arka fonda dönenleri kapsıyor. Bir de cevap bulması gereken soru işaretlerini barındırıyor. Kurgu için oldukça önemli ikinci kilit bölüm diyebiliriz!  =) 

Asu ve yemin anı çok muhtemel ki diğer bölümde uzuuuun uzuuun ve ayrıntılı şekilde işlenecek =)

İkinci hatırlatmamsa: Benim hakkımda. Malum bu yıl son sınıf öğrencisiyim ve hem staj hem de tez gibi iki dert bindi omuzlarıma... Okuldaki yoğunluklarımı anlatıp sizi sıkmayacağım ama yine anlayışınıza sığınarak, bundan sonraki bölümleri çok muhtemel ki eskisine nazaran daha uzun sürede atabileceğimi hatırlatmak istedim... =(

Neyse bunları bölüm sonunda yine konuşuruz, şimdi canınız hiiiç sıkılmasın. Hoş, sonra da sıkılmasın... =) Eğer sormak istediğiniz sorular varsa onları da tek tek yanıtlarım, bölüm sonuna iliştiriniz ;) =)

Şimdiiii:

Bölümle ve bizimkilerle hasret giderin

Çünkü biz

Sizi çok özledik

Herkese iyi okumalar =)

"Bundan böyle kaygımızın birbirimizin özgürlüğüne kafes örmesine izin vermeyecektik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bundan böyle kaygımızın birbirimizin özgürlüğüne kafes örmesine izin vermeyecektik. Korkusuzca yarınlara uçup, gün sonunda yine birbirimizi bulacaktık..."

Son gizli toplantımız yaşanan aksilikleriyle, çatışmalarıyla en sonunda tatlı bir sonuca bağlanmıştı. 'En sonunda' diyorum çünkü gece boyu Bay İnadım İnat' la tartışmalarımız bir bitip bir başlamıştı. Ama sonunda zafer benim olmuş, plana dair istediğim yönde büyük değişikliklere gidilmişti. Özellikle Pamir' in korumam olması ve benim hiçbir şey yapmadan saklanacağım yönündeki kısımlarda büyük değişiklikler yapmıştık. Yaptırmıştım! Tüm bunlardan dolayı da, toplantımız sabaha karşı ancak bitebilmişti...

AYKIRI:3 YEMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin