Merhabalar biricik Aykırı Ailem... =))
Böyle bir bölüm başlığı koyuyorsanız, hemen sadede gelmeniz ve okurların kalbine indirmemeniz gerekiyordur diye düşünerek, selam çaktıktan sonra hemmmmmen sadede geliyorum efenim ;)
Wattpad'in malum güvenlik sorunları sebebiyle bildiğiniz üzere tüm kitaplarımı bir süreliğine yayımdan kaldırmıştım fakat aldığım bu karar bana hiçbir fayda sağlamadığı gibi üstüne üstlük bir de beni ve okurları zora sokan bir durum oluşturdu =(
İlk sorun, kitaplarımı okuma listesine ekleyen okurlarımın okuma listelerinden silinmiş tüm kitaplarım...
İkinci ve daha büyük sorunsa, Aykırı'nın dördüncü kitabının (belki diğerlerinin de) okurların kütüphanelerinden de silinmiş olması ve bundan kaynaklı olarak yeni bölüm bildirimlerini alamamış olmaları...
Bu bölümü yayımlama sebebim de tam olarak bu =))
Arkadaşlar söz verdiğim gibi ağustos ayı ile birlikte Aykırı: 4 Başlangıç' a yeni bölümler gelmeye başladı ve devamı da gelecek! Yeni bölüm bildirimlerini alabilmeniz için kitapları yeniden kütüphanenize eklemeniz gerekiyor... (Utanan maymun emojisi)
(Wattpad'a de bol bol alev emojisi ve somurtkan yüz!)
Her neyse... Öhm öhm...
Yazdığım tüm kitaplara profilimden ulaşabilirsiniz efenim... =))
İşte aşağıya da o meşhur(!), beklemelere doyamadığımız, dillere destan( =P), meraktan çatım çatım çatladığımız (çatım çatım çatlamak diye bir deyim ürettim az önce fark ettiniz mi?), Aykırı'nın son fakat adı 'Başlangıç' olan kitabının bir fotosunu bırakıyorum =)) <3<3
Dediğim gibi bölümleri rahatça takip edebilmeniz için kitabı/ları (kütüphanenizden silinenler hangileriyse artık) yeniden kütüphanenize ve hazır eliniz değmişken okuma listelerinize yeniden eklemelisiniz efenim ;)
(Yazar araya okuma listesini de sıkıştırdı vallahi, uyanık kız vesselam =D Hatta bilinçaltım beni, bir virgül daha atıp 'Hazır eliniz değmişken beni de takip ediniz!' diye yazmam için zorluyor fekat yazmayacağım =)) )
Aslında beni takip ederek ara ara yaptığım kitap alıntılarından ve önemli gördüğüm hatırlatmalardan da haberdar olabilirsiniz tabii ama yine de siz bilirsiniz =)) Teklif var, ısrar yok =D
Efenim, dilerim ki bir daha böyle pürüzlerle karşılaşmayalım ve aramıza teknik arızalar giremesin ama hayat bu, daima bir arıza çıkarıyor. Eee, biz de mümkün olduğunca altından kalkmaya çalışıyoruz. Bu süreçte sürçülisan ettiysek affola =))
Her şey için; en başta aileden olduğunuz, halden anladığınız, sabırla bizden haber beklediğiniz, bize inanıp bizi sevdiğiniz için, çok çok teşekkür ederim...
İyi ki sizsiniz...
Sizi seviyorum...
Daima...
Aykırı Kalın...
~Gülçin ÇELİK~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI:3 YEMİN
FantasyAYKIRI SERİSİ'NİN 3. KİTABIDIR! *** Zıtlıklar düğüm oldukları noktada da itebilirler mi birbirlerini? Yoksa verdikleri her tepki, bundan sonra onları itmek yerine birbirlerine mi çekecekti? Daha yakın! Şimdi herkes daha yakın! Hayaller ve gerçekle...