~Açıklama~

12.5K 435 164
                                    

          AYKIRI SERİSİNİN 3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AYKIRI SERİSİNİN 3. KİTABI: 'YEMİN' ÇOK YAKINDA SİZLERLE OLACAK...!!!

Merhaba benim biricik Aykırı Ailem!! Her şey yolundadır umarım??

Evet, sonunda 3. Kitabı da soyut olmaktan çıkarıp, gözle görünür hale getirmek için ilk adımı atmış bulunmaktayım! İsmin değişmeyeceğine emin olduğum için sonunda kapağı da düzenleme işini bitirdim ve... İşte buradayım!! :)) Umarım 3. Kitabımızın kapağını siz de beğenmişsinizdir?? :) Tabii her türlü yenilik fikrine açığım ;) Daha parlak fikirleri olan varsa ( Kapağın geneli hakkında) benimle paylaşırsa memnun olurum :)

Onun dışında birkaç genel hatırlatma yapmak istiyorum :)

Öncelikle diğer kitaplarımda da olduğu gibi bu kitabı da TEMMUZ ayında yayımlamaya başlamayı düşünüyorum. Sebebi benim de hala bir öğrenci (yoğun bir öğrenci) olmam. Yani değer verdiğim bu kitabı günlük angaryalarım arasındaki yetiştirmem gereken bir İŞ olarak görmemek için bunu yapıyorum... Aceleye getirip saçmalamaktansa kurguyu ağır ağır ama daha sağlam işlemek istiyorum ve biliyorum ki bu konuda bana anlayışla yaklaşacaksınız :) Emin olmanızı istiyorum ki: Bu şekilde her şey çok daha güzel olacak!

İlk bölüm olarak bir açıklama yapmak ve 3. kitap hakkındaki yorum ve önerilerinizi buraya almak istedim. Ve tabii bölümleri yayımlamaya başlayacağım zaman bildirim alabilmeniz için, kitabı kütüphanenize eklemeniz gerekiyor :) Siz mesajı aldınız ;) Bu kitap hakkındaki tüm açıklamaları bundan sonra yorum kısmında yapacağım :)

İçinizden: "En azından bir bölüm bari paylaşsaydın ya insafsız..." diyenleri duyabiliyorum :D Ee, haksız sayılmazsınız. Çok sevdiğim bir dizi sezon finaline girdiği zaman ben de böyle isyan ediyorum... O yüzden tam zamanını belirtemiyorum belki ama GİRİŞ bölümünü yayımlayacağıma söz veriyorum! :)) Belki gelecek ay ya da sonraki ay olabilir. Biliyorsunuz, yani ilk iki kitaptan da fark etmişsinizdir, giriş bölümleri o kitabın genel bir özeti gibi oluyor. Ve kitabın ilerleyen bölümlerinde giriş kısmındaki sır, bilinmeyen ne varsa ortaya çıkıyor. Bu da aynı konseptte olacağı için genel kurguyu tam oturtmam ve girişi o kurguyu saracak şekilde yazmam gerekiyor... İnanın çok zor... Yani aslında en kısa bölüm olsa da yazması en zor bölüm giriş... O yüzden sizden yayımlayacağıma söz verdiğim bu bölüm için de sabır istemek zorundayım :)

En iyisi olduğuna inandığım an, ilk işim onu sizinle de paylaşmak olacak tabii ki ;)

Bana söylemek istediğiniz bir şey olursa lütfen yazın... Sizi ve yazdıklarınızı daima önemsiyor olacağım... Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar, sanırım.

Yeniden görüşünceye dek, Aykırı Kalın...!

Sevgilerimle...

~Gülçin ÇELİK~

AYKIRI:3 YEMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin