Louis:
Harry nic neříkal a já taky ne. Byl jsem až moc zabraný do svých myšlenek a on zase do těch svých. Tak jsme chvilku jen seděli a nic neříkali. Ale nebylo to trapné ticho, prostě toho jen na nás bylo moc a potřebovali jsme si to každý v hlavě trochu srovnat.
Co tím Harry myslel, že si ,,není jistý, že bude vypadat tak jak by lidi očekávali"? Je snad Harry gay?
Ticho přerušil až hlasitý zvuk Harryho žaludku.
,,Tady má někdo hlad," zasmál jsem se. Pořád jsem si nebyl jistý, jak se před Harrym chovat, ale byl na mě milý, takže jsem se už před ním pomalu přestával stydět.
,,To víš, fotr zase zapomněl nakoupit, takže jsem toho dneska ještě moc neměl," zasmál se.
,,Aha, ještě, že u nás nakupuje máma," zasmál jsem se. Protože táta je srab a zdrhnul hned, co jsem se narodil.
,,Ta je teď na týden u babičky, takže se o to má starat táta, ale jak vidíš," řekl a pousmál se, když mu znova zakručelo v břiše, ,,moc dobře mu to nejde."
,,To teda," začali jsme se oba hlasitě smát, ,,chudáčku"
,, Já vím," řekl a snažil se napodobit brek, ,,asi tady umřu hlady."
,,Né, to né. S kým bych pak pracoval?" Smáli jsme se na celé kolo. Už jsem ani moc nevnímal, co říkám, ,, musíme tě pořádně vykrmit."
Zarazil se, ale pak se rozesmál ještě víc. ,, Já se rozhodně nenechám nikým vykrmovat,"" prohlásil udýchaně v závalu smíchu.
Už jsem nic neříkal. Smáli jsme se až nás břicha bolela, ale nešlo to přestat.
Představoval jsem si, jak Harryho jako nějaká maminka nutím sníst další sousto zeleniny a on se tomu usilovně brání, a nemohl jsem se přestat smát.
,,Co kdybychom si objednali pizzu?" Zeptal se mě Harry poté, co jsme se konečně uklidnili.
Vyčerpaně jsem si setřel slzy, co mi ze smíchu vystříkly a pak jsem přikývl. ,,To by šlo." I já pomalu začínal mít hlad, i když to můj žaludek nedával tak najevo jako Harryho.
,,Tak počkej, dojdu si pro mobil," řekl, zvedl se a po chvíli se s ním vrátil.
Našel číslo nejbližší pizzerie, vybrali jsme si každý pizzu a Harry je objednal. Já si vybral Hawai, ale Harry, který se mi začal smát a tvrdit, že ananas na pizzu nepatří, si radši objednal Quatro Formagi.
Zatímco jsme čekali na pizzu, povídali jsme si o všem možném, ale už jsme se raději vyhýbali "citlivým" tématům.
Dozvěděl jsem se od Harryho spoustu věcí o jeho rodině a ne zrovna dobrým vztahu co s nimi má. Já mu zase vyprávěl, jak nás můj otec před 15 lety opustil a jak to teď má mamka kvůli tomu těžký. Bylo to pro mě nové, protože jsem o tom nikdy nikomu nevyprávěl. Ani Ollymu, protože ten na to přišel sám.
Když zazvonil zvonek a my si běželi pro pizzu, ani nám nepřišlo, že by uběhla nějak dlouhá doba. Paní se nám však omlouvala, že to trvalo tak dlouho (prý hodinu a půl), že prý mají v práci narváno a tak vůbec nestíhají
Ani jednomu z nás to nevadilo a abych řekl pravdu, mně přišlo, že jim to trvalo sotva pár minut.
-
-
-Vím, že se toho v týhle kapitole moc nestalo, ale počkejte si ještě, zatím se teprve poznávají. Příští kapitola už je rozhodně zajímavější..Tak zatím ahooj.👋
Btw. Mate rádi ananas na pizze?🙇
ČTEŠ
I Knew I Was Waiting For You || LARRY STYLINSON
Fanfiction"Pokud je vám již všechno jasné, vylosujte si svého partnera, se kterým budete nastávajících 14 dní pracovat." Louis (16) je mírně stydlivý kluk. Je dost chytrý, kvůli čemuž byl na své bývalé škole často šikanován. Rád by konečně poznal lásku, jenže...