Louis:
Další den jsem zase kráčel do školy, unavený z neprospané noci a zahlcený myšlenkami na Harryho. Ačkoliv jsem si stále dokola opakoval, že Harrymu v žádném případě nic neřeknu, přestávalo mi moje rozhodnutí postupně dávat smysl a já byl každou minutu blíž k tomu mu to opravdu říct. Na druhou stranu tu však stále byla ta část, která přísahala, že právě tuhle blbost nikdy neudělá.Vešel jsem do třídy a hned zaregistroval rozcuchanou hlavu svého blonďatého kamaráda.
Musel jsem do něj silně štouchnout, aby mě vůbec zaregistroval, jelikož byl zrovna na svém mobilu a celý svět, včetně mě, ignoroval.
,,Čau Nialle," postavil jsem se mu do výhledu a rukou mu zamával před mobilem, ,,co to děláš?"
Na tváři mu proběhl překvapený výraz, pak se na mě otočil, ale pohledem pořád zíral do mobilu.
,,Ty Lousi," řekl pak, ,,proč mi píše Harry?!"
Znejistěl jsem, ale zůstal mlčet.
,,A proč se mě sakra ptá, jestli ti kluci ubližují?"
Do háje.
Zavadil jsem pohledem o Harryho a všiml si jeho soustředěného a netrpělivého pohledu do mobilu, jak něco horečně psal. Náhle se zvedl a odešel z místnosti, pohled stále upřený na mobil, takže si mě ani nevšiml.
,,To nevím," vydechl jsem, ,,ale nic mu neříkej, jasný?"
,,Ale Lousi, vypadá to, že mi jinak nedá pokoj," povzdechl si a na důkaz svého tvrzení mi ukázal mobil, na kterém měl od Harryho už minimálně deset zpráv a neustále jich přibývalo.
,,Řekni, že nevíš," navrhl jsem a Niall nakonec souhlasil.
Netrvalo to ani minutu, než mu přišla od Harryho zpráva a vzápětí další a další.
,,Nevěří mi," řekl Niall, ,, a ani se mu nedivím."
Nechápavě jsem se na Nialla podíval.
,,Lousi, prostě mu to řekni! " pronesl zcela vážně. Až mě to k tomu vždy vtipkujícímu klukovi nešlo.
,,Nemůžu," zahuhlal jsem, ,,co si o mně pak bude myslet? Stejně mi neuvěří, že-že to jeho kamarádi za to můžou. Bude si akorát myslet, že si vymýšlím."
,,Tak o tom pochybuju," podíval se mi Niall do očí, ,,slib mi, že mu to nejdýl do konce týdne řekneš! Aspoň už mi konečně dá pokoj."
V tu chvíli Niallovi znova zavibroval mobil.
,,Vidíš," pronese Niall zamračeně a předloží mi mobil před nos, ,,přesně proto mu to musíš říct!"
,,Asi máš pravdu," pousměju se sedajíc si do lavice. Harry už se vrátil do třídy a mírně na mě kývl, když kolem mě procházel.
Chybí mi jeho běžné veselé zamávání.
***
Louis 👑🔥💙 : Ve tři v parku.
Nemusím psát víc, protože vím, že mu to dojde a ve stejnou chvíli se aspoň nemůže zlobit, pokud mu to nakonec neřeknu. Nic jsem mu ještě neslíbil.
ČTEŠ
I Knew I Was Waiting For You || LARRY STYLINSON
Fanfiction"Pokud je vám již všechno jasné, vylosujte si svého partnera, se kterým budete nastávajících 14 dní pracovat." Louis (16) je mírně stydlivý kluk. Je dost chytrý, kvůli čemuž byl na své bývalé škole často šikanován. Rád by konečně poznal lásku, jenže...