Kapitulli 27

998 48 11
                                    

Kishin kaluar ca dite dhe asnje gjurme nga Defne nuk kishte, nuk e dinte se ku ndodhej ajo. Mendonte e mendonte por zgjidhje nuk gjente. Zbriti poshte ne kuzhine, te pinte nje kafe dhe te dilte ta kerkonte serish.

-Mirmengjesi zoteri, ja kafja juaj-I tha sherbetorja e ai vetem e falenderoi me nje levizje koke. Ajo beri te largohej, por u kthye serish.

-Zoteri dua tju them dicka. Nuk e di a ja vlen ta permendi por mendoj se ju duhet ta dini.

-Cka teta Flora? Thuaje lirisht, per cka behet fjale?-pyeti ai kureshtar.

-Ate dite...ate dite qe ishte zonjusha Vjola ne shtepine e juaj..

-He? Ate dite cka? Ndodhi ndonje gje?

-Une...une isha ne kuzhine zoteri dhe kur ajo erdhi, e degjova ne telefon duke folur me dike, duke bere plane. Por, se per cka behej fjale nuk e dija. Pastaj me dha ca leke dhe me dergoi ne shitore, me urdheroi mos te kthehem para dy oreve.-ia tha troc ajo.

-Si si? Pse sme ke treguar me heret dreqi e marte?-bertiti ai.

-Kisha...kisha frike zoteri, ajo vetem duket e rrezikshme. Kisha frike se do me bente ndonje gje e femijet e mi varen nga puna ime, nga paga ime. Ndaj nuk..

-Mire, ne rregull mos u shqeteso se askush smund te te beje asgje. Falemnderit qe me tregove, tani kuptova shume gjera.-e piu kafen shpejte e shpejte dhe doli me te shpejte qe aty.

********************

-Ne rregull zoteri avokat, ju falemnderit shume. Po po, qe neser dergojani dokumentat. Ashtu siq jemi mare vesh para disa diteve. Diten e mire edhe juve-mbaroi telefonaten Defne dhe u nis per ti bere gjerat gati. Kishte qendruar ca dite te shtepia e gjyshes se Blerines ne fshat, kishte nevoje ti qartesonte gjerat me vetveten. Dhe aty vendosi se divorci me Albanin do ishte gjeja me e mire. La takim me avokatin per tu takuar mbasdite ne qytet, mori valixhen e vogel dhe u nis per ne shtepine e babit te saj. Falenderoi me shpirt gjyshen e Blerines dhe u largua. Dhe me ne fund, po merte fryme pak me lirshem.

************************

-Mirdita ba, mami ketu eshte?-foli me te shpejte Albani.

-Edhe une jam mire bir rrofsh-e talli I ati e ai skishte nerva te degjonte.

-O ba, aman se skam kohe per shaka. Me thuaj ku eshte mami?

-Ne bibliotek bir, me Vjolen. Pse? Ka ndodh gje qe duhet ta di?

-Me vone do e kuptosh ba, tani me leje-dhe u largua qe aty. shkoi ne biblioteken e shtepise dhe aty I gjeti ato te dyja duke peshperitur.

-Sa mire dukeni bashke, si dy shoqe-dhe ju duartrokiti.

-Alban bir, a je mire? Cke keshtu?-e pyeti e ema.

-Asgje ma asgje, thjesht kjo pamje po me shijon shume e di. Dy aleatet kryesore per ta bere ate shpifje.

-Shpifje? Per cka po flet Alban?-e pyeti Vjola e frikesuar.

-E di shume mire se mes nesh nuk ka ndodh asgje Vjola, sot ne mengjes mu kujtua cdo gje. Por nuk e di pse me genjeve-dhe me ne fund e perdori trurin pak me shume se cduhej duke genjyer se tani I kujtohej cdo gje, kur ne fakt smbante mend asgje prej gjeje.

-Une..po ja...ate dite..

-Ta them une pa merak. Ate dite, une u deha shume e di. Dhe pastaj ti me dergove ne dhome dhe genjeve gjoja se kemi fjetur bashke. Kur ne fakt asgje ska ndodhur mes nesh sepse...-nje e trokitur nderpreu biseden e tyre.

-Gjyshe. Mireserdhe, eja eja sepse duhet te degjosh ca gjera edhe ti.-dhe gjyshja e surprizuar mezi priste te degjonte se cfare kishte ndodhur.

******************

Shkoi ne lokalin ku e kishte lene te takoheshin me avokatin dhe priti per te. Pas 5 minutash, ne dere u duk nje djalosh I gjate, me nje cante ne dore. Ishte mjaft I bukur dhe mendjen ia hoqi Blerines.

-Te jete ky avokati?-e pyeti ajo Defnen.

-Nuk e di Blerina, nuk e njoh pasi vetem ne tel kemi folur. Por tani do e zbuloojme-dhe ia beri me dore e ai shkoi te tavolina e tyre.

-Pershendjete. Une jam Defne M. kishit nje takim me mua.

-Pershendetje zonje, avokat Ermali. Gezohem-dhe ia zgjaten doren njeri tjetrit.

-Kjo eshte mikja ime Bleria-dhe u pershendet edhe me ate. Biseduan per divorcin, per kohezgjatjen e saj dhe kur perfunduan me biseden, ai u ngirt I pari.

-Tani me leje zonje sepse kam shume pune te tjera. Do jemi ne kontakt-dhe I buzeqeshi embel. Siq duket kishte gabuar person, duhej ti buzeqeshte Blerines e jo Defnes. E te dyja e kuptuan mire se atij I pelqeu Defne.

-Desh te hante me sy moj mike. Edhe I pashem shume ishte, pre e mire pasi te ndahesh nga Albani-foli Blerina pa mend.

-Aman o Blerin, mendon se kam kohe te mendoj per ato gjera tani. Sapo te ndahem nga ai, sdua tja di per askend hiq. Per asnje mashkull. Kshtuqe hiqe ate ide te kote nga mendja.

-Me fal te lutem, e di se fola pak si teper. Me fal mike-dhe ia shtrengoi doren.

*********************

-Ja pra gjyshe, keto te dyja jane bashkepuntoret kryesore qe une te ndahem nga Defne. Nga Vjola e prisja, femer e pacipe. Por nga mamaja ime kurr-e zbrazi tere inatin.

-Kujdes fjalet Alban. Kujdes si shprehesh-e kercenoi Vjola.

-Ke gjysme ore kohe vjola ti mbledhesh plackat e tua dhe te largohesh nga ketu. Ose do e bej une, me degjove?-I bertiti Albani.

-Kjo nuk eshte shtepia yte qe tme...

-Beje ate qe te tha Albani vajze. Nese nuk eshte shtepia e tij, eshte e imja-foli gjyshja e ajo u ngrit te largohej.

-Bir, une..me beso..nuk e di..-mermeriste Blerta por fjalet spo I lidhte.

-Ti asgje ma, ti asgje. Me zhgenjeve, se prisja kurr kete nga ti.

Me ndave nga gruaja ime. Je e lumtur tani? Tu be qejfi sigurisht,sepse kurr nuk e deshe Vjolen. Tani festo, lirisht festo per ndarjen tone. Gjyshe me leje, me duhet te iki.-e puthi gjyshen dhe u largua.

BorxhiWhere stories live. Discover now