Kapitulli 25

977 45 15
                                    


Defne spo ju besonte vesheve. Domethene gjithe ky keqkuptim, kishte ndodhur per shkak te bisedes se saj telefonike me Blerinen. Por edhe fuqi te zgjidhte situaten, nuk kishte.

-Alban, e mban mend para disa diteve cfare premtimi kerkove nga une?-pyeti ajo nga hici.

-Premtim? Per cka e ke fjalen? Sqarohu po munde. Por vetem justifikime sdua sepse...

-Mbylle tash, me ler te flas. Para disa diteve kur u grindem per shkak te Vjoles qe e gjeta ne zyren tende, ti kerkove nga une qe mos te gjykoj menjehere pa biseduar me ty. E mban mend apo ke harruar?

-Fol ku deshiron te dalesh se skam nerva te merem me ty.

-Shporru atehere, dil nga kjo shtepi, dil nga jeta ime. Sdua te te shoh me kurr me sy.

-Nuk dal pa e mbaruar muabetin e premtimit. Ku deshe te dalesh me ato fjale?-e pyeti kokforte ai.

-Po tme kishte pyetur ate dite per ate bisede telefonike, vetem po te ishe futur ne dhome, sot sdo ishim ne kete gjendje. Tani dil jashte, sdua me te te shoh.-dhe e kapi per krahu per ta debuar por ai ishte me I forte.

-Pse po mi thua keto? Mbaro muabetin pastaj shkoj, ste bezdis me.

-Skam cka te flas me teper, eshte shume vone tani per sqarime. Shume vone Alban-dhe vrapoi per te dhoma e saj.

-Te lutem Alban, me te mire po te kerkoj te largohesh nga ketu. –I tha Majlinda e brengosur per te motren. E ai u bind, me zor arriti te dilte jashte. Zemra I thoshte te nderonte drejtim, te shkonte te dhoma e saj e te sqaroheshin. Por krenaria shpesh ka vrare edhe dashurite me te forta.

********************

-Cfare bere? Je akoma aty apo si e ke hallin?-e pyeti Blerta Vjolen.

-Jam ketu per ta ngushelluar birin tend, pa merak se plani po ecen perfekt. Mjafton ai te vije dhe shume gjera do ndryshojne.

-Ne rregull, vetem bej kujdes mire. Se sdua te ndodh dicka e papritur.

-Pa merak zonje, gjithcka eshte gati. Ai do jete I imi sonte dhe pike.-dhe qeshi ne menyre ironike. Dera u hap dhe ajo vrapo per te kati I pare.

-Vjola! Ckerkon ketu?-e pyeti ai konfuz. Por as nerva skishte te merej me te.

-Erdha te shoh si je. Me dhimsesh shume Alban ndaj sdoja te te lija vetem. Si mike e, ta dish. Sepse e di qe skam shanca me ty.

-Mjaft Vjola aman, mos ma lodh koken. Po pate mundesi ma sill shishen nga kuzhina. Dhe mund te shkosh.

-Ne rregull por mos pij shume te lutem.sja vlen me beso.

-Ti vetem bej ate qe te thashe. Nese smundesh shkoj e mar vet.-dhe ajo u largua. Erdhi pas disa minutash me dy gota ne dore.

-Mere, nje per ty e nje per mua-dhe I qeshi ne menyre provocative.

-Mos me thuaj se edhe ti do pishe me mua-u habit nga sjellja e saj femijerore.

-Do pij do pij, per ty, per mua. –dhe e piu te gjithen.

-Mjaft Vjola te lutem, tani mund te shkosh. Falemnderit per cdo gje.-dhe e mbushi goten e dyte. Vazhdoi te pinte shume e me shume derisa mend po I mereshin e nuk ishte ne gjendje as te ngrihej ne kembe. Ishte dehur komplet e ajo arriti ta bindte te ngjiteshin larte te dhoma e tij. Mezi arriti ta shtrinte ne krevat, ishte shume I dehur. E zhveshi me veshtiresi, dhe u shtri prane tij.

-Tani eshte koha. Ju pres-dhe e nisi mesazhin shpejte e shpejte. U zhvesh edhe ajo po flinte e qete ne krahet e tij.

******************

-Moter, mund te hyje? Te lutem, te flasim-po I fliste Majlinda prapa deres por Defne nuk degjonte.

-Te lutem moter, dua te rri vetem. Mos te me bezdis askush.

-Mire por te pakten eja ha dicka. Do I besh keq bebes.

-Mjaft Majlinda, me lini te qete ju lutem.-dhe e futi koken nder jastek. Por nje mesazh ne telefon, e beri te ngrihej nga vendi e te dilte jashte duke e perplasur deren.

*****************

-Cpo ndodh ketu? –bertiti gjyshja kur e pa Albanin dhe Vjolen ne shtratin e tij, te dy duke u puthur. E ai nuk ishte ne gjendje per tu pergjigjur, ndersa ajo beri fytyren e te pafajshmes.

-Vishuni shpejt, po ju pres ne sallon.

-Zonje ju lutem-bente rrolin e viktimes.

-Menjehere thash, te dyte ne sallon. Sdua kundershtime.-dhe doli nga dhoma e tyre e acarruar. I erdhi neveri nga ajo pamje tronditese.


BorxhiWhere stories live. Discover now