Kapitulli 33

1.2K 46 16
                                    

-Shpresoj qe te pajtohen ata te dy, most me shkoje mundi kot.-e talli gjyshja birin e saj Dritanin.

-Ke bere nje pune te madhe mama hahahaha. Si te shkoi ndermend ta pergadisje gjithe ate surprize?

-Jo me kot ma kane vene emrin TEUTA.-qeshi gjyshja me emrin e saj. Mburrej me veprat e saja si te ishte duke fituar ndonje trofe, kur ne fakt, e vetmja gje qe deshironte ishte lumturia e familjes se saj.

-Po po, goxha emer te rendesishem ke. Shyqyr zotit ke me cka te mburesh.-e talli I biri e ajo e goditi me shkop. Ashtu duke biseduar nene e bije, kaloi koha dhe kur vajti ne dhomen e saj beri nje telefonate.

-Gjithcka nen kontroll zonje. Mos u merakosni.

-Falemnderit bir, shihemi neser.-dhe e mbylli tel.

-Pellumbat e dashuruar, ta shohim sa dite do qendroni aty-qeshi dhe u shtri te flinte.

********************

-Kokoshkat ku jane? Filmi pa kokoshka nuk shikohet-e pyeti Albani kur e pa tavolinen e zbrazet.

-Une e zgjodha filmin, ti beji kokoshkat. Sdo I bej gjitha punet une.

-Mire e ke, se ashtu te kam mesuar une. Punet ti ndajme pergjysme apo jo?-dhe ia luajti syrin ne menyre provokuese.

-Pervers I dreqit. Ik ne kuzhine.-dhe mori telekomanden per te nderruar temen.

-E kisha fjalen per rrobat moj, per punet e shtepise sone. Sa here te kam ndihmuar, ti mjaft e di. Por mendja yte perverse nga nuk shkon-dhe vrapoi me te shpejte kur e pa se ajo beri gati jastekun per ti gjuajtur. Sillej e sillej por sdinte si ti bente ato dreq kokoshka. Sja kishte haberin.

-Aman o Defne, eja me ndihmo te lutem.

-Kontrollo mire aty se mbase gjen dicka.-kur ja, duke kontrolluar mbrapa rafteve gjeti kokoshkat e gatshme nga ajo.

-Sa e mire je moj, vetem dua ta di pse me sorollate kot andej?

-He se ste gjen gje jo, thjesht duhet te mesohesh ndonjehere vet ti besh gjerat.

-Varet cfare gjerash shpirt. Kur I bej me ty, me duken me te shijshme. Per shembull kafen-foli shpejt e shpejt kur e pa jastekun ne doren e saj.

-Cilin film ke zgjedhur?-e pyeti kurioz.

-"Me before you". Ma kane lavderuar shume.-dhe filmi filloi. Disa here gjate filmit shikimet e tyre kryqezoheshin, shprehnin mallin qe kishin per njeri tjetrin. Por ktheheshin ne realitet, kishin vendosur te rrinin si shoke. Fundin nuk e pelqyen as njeri as tjetri, e asaj I dolen lote.

-Princesha babit. Mami yt qan per filmin, per mua nuk I intereson-I foli bebit ne barkun e saj e ajo qeshi.

-Nga e di ti qe eshte vajze?-e pyeti ajo e lumtur nga gjesti I tij.

-Ma ndjen zemra moj. Ja do e shohim kur te lind.

-Une them djal, jam e bindur se do jete djale. Dhe ishalla ste ngjan ty.

-Jo moj jo, ishalla eshte vajze por jo si ti, kokforte si mushke.-dhe qeshen te dy.

-Une kam gjume. Po iki tani. Naten.-dhe beri te largohej por kemba I zuri ne tavoline dhe ra mbi trupin e tij. Asnjeri sdeshironte ta prishte ate moment magjik.

-Une..une po largohem-tha duke mermeritur.

-Rri ketu se mire je, te mbaj une pa merak.-dhe ia preku hunden lehte.

-Alban..te lutem ..me mire..

-Flejme bashke sonte, te lutem. Si miq, ja te jap fjalen se do e respektoj deshiren tende. Vetem te flejme bashke, ne nje shtrat. Me ka mar malli per aromen tende. Te lutem te lutem-dhe beri fytyren si bebush.

-Ne rregull. Ske pse me lutesh jo-dhe qeshi duke I larguaar floket anash.

Grindja me e madhe fillonte tani, kush ne cilen ane te shtratit do flinte.

-Une do flej kendej dhe pike-shpalli fitimtare ajo.

-Aman Defne, po edhe ne shtratin tone ti e di se ne kete ane flej une. E kam bezdi te flej andej, me duket mbrapsht.

-Kendej thash une dhe pike, u krye ky muabet.

-Ne rregull, atehere edhe une kam nje kusht-dhe qeshi fitimtar.

-Cfare kushti"?-pyeti kurioze.

-Po ose jo? Ti vendos shpirt.

-Mmmm...ne rregull pranoj-fundja, ja kishte qejfi ti plotesonte kushtet e tij. E kishte mare malli per puthjet e ledhatimet qe vetem ai dinte tia falte.

-Neser kafet ti do I besh, e kam bezdi ta pergadis kafen e mengjesit dhe ti e di. Pranon?-dhe ia zgjati doren e ajo pranoi me nje fytyre te lodhur, te zhgenjyer. Priste dicka tjeter.

-Thash cfare kushti pfffffff pranoj pranoj.-dhe qeshi e sforcuar.

-Prisje ndonje gje tjeter shpirt? He se ajo eshte ne plan te dyte.-qeshi dhe u shtri per te fjetur. Pas pak minutash edhe ajo kaloi nga ana tjeter e shtratit dhe ia ktheu shpinen. Loje femijesh, edhe ai beri te njejten gje. Asnjeri skishte gjume, sorollateshin kot neper shtrat.

-Fjete?-e pyeti ai me ze te ulet.

-Ncuk. Me iku gjumi.-dhe u kthye nga ai.

-Eja ketu, me beso do flesh me rehat. Eja-dhe I hapi krahet e ajo u struk ne perqafimin e tij. E shtrengoi fort, sikur do ti ikte. Sikur kishin kohe pa u pare. Ngriti koken larte dhe ndeshi me shikim e tij. E puthi lehte ne mjekerr, ne qafe, ne faqe, deri sa arriti te buzet.

-Vazhdoje te shkreten, me kishte mare malli per ty-dhe e shtrengoi fort nga beli e ajo ngjeshi buzet e saj me te tijat. Puthje qe skishte nevoje per fjale, puthje plot ndjenja.

-Sa me ke munguar nje zot e di Defne. Cmendem pas teje-dhe e ktheu perfundi duke puthur e ledhatuar cdo centimeter te fytyres se saj. Dora e tij kaloi perfundi bluzes se saj dhe filloi tja ledhatonte gjoksin e rrumbullakosur. Filloi ta ledhatonte neper trup e ajo po e shijonte ate moment magjik, plot dashuri e pasion.

-Me ke munguar Alban. Te dashuroj si asnjehere me pare-dhe ia hoqi blluzen. Puthjet u thelluan, rrobat ishin te teperta ne trupat e tyre. Pasi e shijuan ate nate magjike, ajo ishte e keputur per gjume. Por ishin puthjet e tij qe spo e linin te qete.

-Do e bej nje dush dhe kthehem shpirt. Te dua-morri rrobat e saj dhe u fut ne banjo. Por ce do qe mendja perverse e tij nuk e la te qete as atje. Dolen nga dushi te duke buzeqeshur dhe u shtrine te pushonin. Neser duhej te ktheheshin ne qytetin e tyre. Te perqafuar I zuri gjumi, nje gjum kaq I mire per te dyte. Pas kaq shume kohesh, me ne fund zemra e saj gjeti qetesi.



Kjo pjese shkon per Anavisaa, njera nder lexueset me te rregullta.

BorxhiWhere stories live. Discover now