Kapitulli 20

972 51 7
                                    

-Doktor, si eshte gjendja e babit tim?-pyeti Defne me lotet qe I binin papushim. Kishte frike nga pergjigja e mjekut, u zverdh e tera ne fytyre kur ai I ftoi ne zyren e tij te bisedonin me qete. Shkoi e shoqeruar me Albanin pasiqe kembet spo e mbanin.

-Moter ti rri ketu, mire. Kthehem shpejt-e puthi Majlinden ne faqe dhe u largua e merzitur. Nje zot e dinte se cdo ndodhte me babain e saj.

-Uluni ju lutem-ju tha mjeku pasi hyren ne zyren e tij.

-Si eshte ai doktor? Ma thoni te verteten ju lutem.

-Qetesohuni zonje ju lutem. Babai I juaj ka nevoje per operacion zemre. Eshte urgjente sepse sa me shume presim, aq me keq eshte per gjendjen e tij.

-Atehere...operojeni zoteri mjek. Pse nuk po e beni?-pyeti ajo e habitur.

-Operacioni..kushton shume zonje, ndaj desha fillimisht te konsultohem me juve. Dhe ja ku bota e saj u renua, para per ta paguar operacionin skishte, por edhe nga Albani sdonte te kerkonte ndihme. Sdonte qe ai te mendonte se po e shfrytezonte.

-Une do I gjej leket, vetem shpetojeni babin tim ju lutem-fliste e shkreta duke qare. E ato lote ia keputen shpirtin Albanit.

-Zonje, po flasim per nje shume te madhe parash. Me mire mendohuni deri neser, vendosni dhe ejani te bisedojme serish.-u pergjigj paksa I lodhur.

-Operojeni qe neser zoteri mjek, skemi nevoje per konsultime. Harxhimet I paguaj une-foli I vendosur Albani.

-Jo jo...assesi Alban. Me ler vet ta zgjidh kete pune te lutem.

-Defne flasim pastaj shpirt mire. Zoteri mjek, qe neser ne mengjes I keni leket gati, operojeni zoteri Agonin sa me shpejt. Puna e parave u zgjidh. Madje do ju paguaj dhe me shume vetem shpetojeni.

-Ne rregull, atehere besoj se neser ose pasneser do e fusim ne operacion zoteri Agonin. Te shkuara edhe njehere. Tani me duhet te dal, kam nje operacion tjeter sot dhe me duhet te iki.

-Ne rregull zoteri mjek. Ju falemnderit per cdo gje-foli Albani ne vend te saj sepse ajo si duket u merzit akoma me shume. Pasi dolen jashte zyres se tij, ajo e pyeti:

-Alban, te lutem ske nevoje te harxhohesh. Me beso, une do I gjej ato leke, do mar borxh. Vetem sdua qe ti..

-Si do I maresh? Ku do I maresh? Ma thuaj shpirt.

-Nuk e di, nuk e di por do ja bej disi. Por leket e tua smund ti mar, smund te pranoj me kupto te lutem.

-Atehere e bejme keshtu. Une e paguaj operacionin, pastaj kur te punesohesh ti, do mi kthesh leket cdo muaj nga pak. Ben?-dhe ia preku lehte hunden per ta zbutur e ajo pohoi me koke. E perqafoi forte, sikur te kishin kohe pa u pare.

-Te dua shume, te falemnderit per cdo gje Alban. Te falemnderit qe je me mua sot-dhe e puthi ne faqe.

-Me ty do jem gjithmone shpirt. Sepse edhe une te dua. Eja ikim tani, mos ta leme Majlinden vet-dhe u nisen per te ajo.

******************

-Qendro sonte ketu Vjola. Defne besoj se do rrije ne spital ndersa Albani do kthehet. Neser ka mledhje te rendesishme ne pune dhe smund te mungoje. –I tha Blerta shtriges.

-Por Blerta, sdua qe Albani te inatoset kur tme sheh ketu. Kush do e duroje pastaj?-pyeti ajo e frikesuar per reagimin e tij.

-Rri ti sonte ketu, po te tha gje atehere gjeje nje genjeshter. Do ishte mrekulli te te shihte Defneja neser ketu-dhe ia beri me sy e ajo pranoi. Fundja, ajo ishte mesuar me sjelljen e tij te keqe. Per te mjaftonte ta shihte Albanin, te bertiturave te tij nuk I kushtonte rendesi. Shkoi ne dhomen e miqve, dhe u shtri te pushonte. Ora kishte vajtur vone por ai sishte asgjekundi.

*********************

-Shpirt shko e pusho pak, ja Majlinda eshte ketu me mua. Edhe Bledi do vije pas pak. Shko pusho te lutem-I tha Defneja Albanit.

-As qe behet fjale, do rrije me ty deri ne mengjes pastaj nisem direkt per ne pune-I tha I vendosur.

-Atehere ja bejme keshtu. Shko ne shtepi, beje nje dush qe te shplodhesh, pusho pak dhe eja serish. Te lutem, me dhimsesh tere kohen ngele ketu.-dhe e perqafoi lehte. Pas shume kembenguljeve te saj, ai pranoi.

-Kthehem per dy tre ore shpirt, mire. Te te sjell gje?-dhe ajo mohoi me koke. Arriti ne shtepi I lodhur, deshi ti telefonte te atit por ishte shume vone ndaj nuk e shqetesoi. Shkoi per ta bere nje dush e me vone do pushonte.

-Ti ketu?-foli I habitur kur e pa Vjolen ne dhomen e tij.

-Mmm..qendrova sonte ketu sepse mendoja se Defnes do I duhej gje. Sdoja ta lija vetem-as te genjente sdinte.

-Aman te lutem, dhe une te besova. Te lutem Vjola, mere canten dhe shko ne shtepi. Sdua qe te qendrosh ketu.

-Po ku te shkoj? Pastaj vajti vone se sheh.

-Te dergon shoferi pa merak. Ik mere canten dhe nisu-foli mese I vendosur.

-Aman o Alban se sdo te ha. Sbehet name nese qendroj sonte ketu.-vazhdoi te kembengulte.

-Vjola, te lutem. Sdua te tregohem I pasjellshem. Mere canten dhe naten e mire-ia beri me dore te dilte. E mori canten si te ishte nje mjerane dhe doli ne oborr duke turfulluar.

-Do ma paguash Alban te betohem, kete poshtersi do ma paguash shtrejte.-dhe doli nga oborri duke bere nje telefonate.



Gjaku i shqipes nuk humbet kurr, ai gjak mbetet mbi Flamur. ❤

Gëzuar Dita e Flamurit 28 Nëntori - dita e shpalljes së pavarësisë!

BorxhiWhere stories live. Discover now