~ 0.2 ~

3K 137 33
                                    

Bölüm şarkısı ~ Jimin- Promise

Jimin yatağından kalkıp ayaklarını soğuk zeminle birleştirdiğinde yüzünü buruşturdu. Üşümüştü.

Dün gece vücudunu etkisi altına alan mide bulantısı şu anlık kendisini terk etmiş gibi görünüyordu fakat dedikleri gibi hamile ise aylarca çekilecek bir çile olarak kalacaktı.

Normal şartlarda kusamayan ve kusmayı sevmeyen Jimin eve döndükten sonrada kusmuş, rahatladıktan hemen sonra ise Jungkook'un sorularını yanıtsız bırakarak uyumuştu.

Kendini banyoya atıp kıyafetlerini çıkardı ve duş kabinine girip suyu açtı. Eşi her sabah kendisi için suyu önceden ayarlardı. Ilık bir duşun ardından bornozunu giyip yeniden odaya geçti ve dolabının karşısına geçti.

Üşüyordu, bu yüzden kalın giyinmeliydi. Siyah pantolon, beyaz tişört ve kırmızı kazağını çıkarıp önce iç çamaşırlarını hemen ardından kıyafetlerini giydi. Yeniden banyoya girip saçlarını özenle kuruttu ve ardından dişlerini fırçaladı. Odasına geçip çalan telefonunu açtı ve neşeli sesi dinledi.

"Günaydın Hoseok hyung."

"..."

"Evet hyung uyandım ve hazırlandım."

"..."

"Evet hyung tüm gece kusmaya devam ettim."

"..."

"Hayır iştahım yok hyung kahvaltı falan etmeyeceğim."

"..."

"Madem kapıdasın neden uğraştırıyorsun hyung?"

Telefonu Hoseok'un yüzüne kapatıp odadan çıktı ve salona indi. Jungkook etrafta yoktu, şirkete gitmiş olmalıydı. Omuz silkti ve kapıyı açtı Jimin. Bu işine gelmişti.

"Günaydın oppa!"

"Rosie?"

"Jiminie~"

"Jin hyung?"

"Mochi!"

"Hoseok hyung?"

"..."

"Ne oldu size? Ne bu neşeli halinizin sebebi?"

"Hoseok oppa ile fazla takıldık işte. Başka ne olacak? Kkk."

"Kalbimi kırıyorsun Rose-ah!"

Rose Hoseok'un yanaklarına yapışıp tane tane öptü.

"Yah! Özür dilerim. Sadece.. ıhm şakaydı oppa."

"Bende şaka yapmıştım kkk."

"İçeriye geçin artık. Ben üşüdüm!"

Jin Jimin'i dinleyip içeriye girdi. Hemen peşinden Hoseok ve Rose kendisini takip edip içeriye geçince Jimin gözlerini devirip kapıyı kapattı. Ayaklarını sürüyerek salonun girişinden arkadaşlarına baktı.

"Portakal suyu mu limonata mı?"

"Çilekli süt!"

"Hayır hyung. Jungkook ikimizide öldürür."

"Off portakal suyu o zaman."

Mr.Park || {Jikook}✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin