~ 5.4 ~ TaeRose (F)

289 17 0
                                    

Bölüm Şarkısı: Kim Taehyung -
4 O'clock- Kim Namjoon

TaeRose'a veda ettiğiniz tarihi yazabilir misiniz? 260819/ 03:03

Sondaki notları okumadan ve fotoğraflara bakmadan geçmeyin lütfen. TaeRose ve ben, Hayat sizlere veda etmeye geldik!

5 yıl sonra TaeRose~

Rose son kez aynadan kıyafetlerini düzelttikten sonra odadan çıktı ve şirkete doğru yürüdü. Yg Ent evlerine çokta uzakta değildi. Dağılan Blackpink grubu için şirkete çağırılmıştı, sebebini bilmiyordu. Hızlı adımlarla binadan içeriye girip ona seslenenlere kısa bir baş selamı vererek asansöre bindi. En üst kat için tuşa bastığında bir el tarafından asansör durduruldu. Rose yavaş hareketlerle başını kaldırarak elin sahibini takip etti ve gördüğü kişiyle şok oldu. Sırtını hızla geriye çarparken nefesi içine kaçtı. Asansörde yanına giripte kapıları kapattıktan sonra Rose çığlık atmaya başladı. Buradan çıkmak istiyordu ve aynı ortamda oldukları sürece bayılacak gibi hissediyordu.

"Nolur yardım edin!"

"Sakinleş."

"Kes sesini durdur şu asansörü!"

"Sakinleş."

"Durdur şu asansörü!"

"Sakinleş."

Rose tekrar aynı kelimeyi duyduğunda zorla nefes aldı ve asansör kapısının içine yığıldı. Asansör kapısı aniden açıldıktan sonra Taehyung asansörde baygın yatan eşine ve ardından gördüğü kişiye baktı. Gözleri doğru görüp görmediğine emin olmaya çalışırken burnundan soluyordu.

"Rose, hayatım?"

Jungkook hızlıca Rose'u kucağına aldığında Taehyung dışarıya çektiği bedene önce kafa attı ve daha sonra yumruğu geçirip yere düşmesini sağladı. Ardı ardına kesilmeyen yumruklarını şirket çalışanları durdurduğunda Taehyung'un yaptığı ilk şey eşine koşmak oldu.

"O iyi mi?"

"İyi, küçük bir panik atak geçirmiş sadece."

"Tanrım, burada ne işi var?"

"Hangisinin?"

"Jinhwan'ın tabiki!"

"O hala burada çalışıyor."

"Nasıl kovulmaz, nasıl? Aklım almıyor!"

Rose yavaşça gözlerini aralarken Ceo'nun odasından Blackpink üyeleri çıktı ve Ceo ile birlikte Rose'un yanına telaşla geldiler. Rose bedenini zorla kuzeninin bedenin üzerinden kaldırırken Jungkook ona yardım etti.

"Hayatım iyi misin?"

"O-o, gitti mi?"

"Gitti hayatım, korkma."

"Sürekli "sakinleş" diyordu. Taehyung ben.. ben dayanamadım. Ayni kelimeyi o gece de tekrarlıyordu."

"Jinhwan sana zarar mı verdi Rose?"

Rose yutkunarak başını salladıktan sonra Ceo hızlı adımlarla odasına girdi ve onun ardından kısa bir süre sonra yüzü morarmış ve dudağı patlamış bir Jinhwan geçti yanlarından. Ceo'nun odasına girdikten sonra Ceo'nun yüksek sesli konuşmaları tüm kata yayılıyordu.

"Rose iyi misin?"

"İyiyim Jisoo unnie. Endişelenmeyin. Ceo neden çağırmış beni?"

"Ayak üstü konuşulacak bir konu değil fakat kısa süremiz olduğu için uzatmadan söylüyorum."

Mr.Park || {Jikook}✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin