•7 Rings - Ariana Grande
Jungkook odaya yeniden döndüğünde hemşireler Jimin ile ilgileniyordu. Jimin dolu gözleriyle eşine baktığında hemşireler evli çifti baş başa bıraktı. Jungkook eşinin yanına oturup ellerini tuttu.
"Jimin-ah.. çok üzgünüm, erkenden gelemedim. Fark edemedim.."
"Önemli değil Jungkook-ah. Biz gayet iyiyiz, eve gidip babayla uyumak istiyoruz."
Jungkook güzel bir gülümseme sundu eşine. Yavaş yavaş büyüyen karnına ellerini koyup okşadı, bebeği hissedebiliyordu.
"O-onu.. onu hissediyor musun?"
"Hissediyorum."
Jimin gülümseyerek Jungkook'un elini biraz oynattığında Jungkook hissettiği sertlikle gülümsedi. Kendiside bebeğini hissetmişti, bu çok huzur vericiydi.
"Ben işlemleri hallettim sevgilim. Gidelim mi?"
"Gidelim."
-
Jungkook kucağında çilek yiyen eşinin saçlarını okşamaya devam etti. Jimin'in dudaklarına bulaşan çilek suyu yüzünden dudakları kızarmıştı, dudaklarını büzerek mızmızlanmaya başladığında Jungkook eşinin dudaklarına odaklandı.
"Ama oğlan erkek arkadaşını çok üzüyor. Çok acımasız!"
Jimin bir anda söylediklerinin farkına varıp gözlerini Jungkook'un gözlerine çıkarıp durakladı.
"Bu gerçek hayattan alıntıdır belkide Jimin-ah?"
"J-Jungkook.. Hayatım öyle söylemek istemedim. Sen de biliyorsun."
"Sorun değil Jimin."
Jungkook koltuğa yeniden yaslandığında Jimin eşinin dolan gözlerini görerek iyice göğsüne sokuldu. Köprücük kemiklerine küçük öpücükler bırakmaya başladı.
"Çok özür dilerim Kookie~"
Jungkook umursamazca eşinin saçlarını okşayarak filmi izlemeye devam ettiğinde Jimin göz yaşlarını tutamadı. Küçük damlalar Jungkook'un boynunu ıslatırken kısa bir iç çekti Jungkook. Eşinin ağlamasına dayanamıyordu.
Jimini kendisinden uzaklaştırıp yanaklarını avuçları arasına aldı. Göz yaşlarını tek tek öperken Jimin yanağını Jungkook'un avuçlarına yaslamıştı.
"Ağlama artık."
Jimin eşine sıkıca sarıldığında eşinden beklediği karşılığı aldı.
"Seni seviyorum Jimin-ah. Bebeğimizi de seviyorum."
"Biz de seni seviyoruz Jungkook-ah."
-
•Kısa olduğunun farkındayım ama şu anlık ancak bu kadar. Bölümü eyxmrc ' e ithaf ediyorum.
•Oy ve Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşürüz🧸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Park || {Jikook}✅
Fanfiction"Kardeşimin ölümüne sebep olanın hayatını sonlandırdım." Mpreg. Mr. Jeon'un devamıdır! @rossieyl'e ithafen🌿