~ 2.3 ~

1K 63 7
                                    

Ed Sheeran - Perfect ||Sope kısmında||

Sope + Namjin

Hoseok gülerek kardeşine sarıldıktan sonra hastaneden ayrıldı. Cebindeki telefonunu alarak eşine mesaj attı, doktor kontrolüne işi çıktığı için gelememişti fakat Hoseok'tan haber bekliyordu.

Gönderilen;

Swag Kedim:

Toplantıda olabilirsin diye aramıyorum ama iyiyim/z, eve gidiyorum.

Saniyesinde elindeki telefonun ekran ışığı yandığında eşinin mesaj attığını anladı.

Gönderen;

Swag Kedim:

Toplantım bitti. Çıkmak için hazırlanıyorum şimdi. Seni hastahanenin oradaki parktan alabilirim.

Gönderilen;

Swag Kedim:

Pamuk şeker yer miyiz?

Gönderen;

Swag Kedim:

Tabiki yeriz bebeğim. Uslu uslu babayı bekleyin ;)

Hoseok sırıtarak telefonu cebine koyduktan sonra 100 metre ötesindeki parka yürümeye başladı. Arkadaşlarının ki gibi kendi karnıda büyümeye ve belirginleşmeye başlamıştı. Eli karnında sakin adımlarla parka giderken gökyüzündeki etrafı ısıtan güneş sayesinde içi huzurla doldu. Bahar geliyordu, kuşlar cıvıldıyor, ağaçlar yeniden çiçek açıyor, havalar ısınıyordu. Temiz havayı içine çekerek pamuk şekerciye en yakın banka oturdu ve karnını sevdi.

"Bebeğim~ Yoongi baban birazdan yanımıza gelecek. Bize pamuk şeker de getirecek, biraz daha dayanabilirsin değil mi? Kkk"

Kendi kendine konuşup kıkırdadıktan sonra Yoongi elindeki pamuk şekerlerle arkasından öne doğru uzandığında Hoseok korkuyla eşine döndü.

"Yoongi.. ah. Korkuttun beni!"

Yoongi küçük bir kıkırtıyla eşinin önüne geçti.

"Üzgünüm sevgilim. Korkutmak istemedim~"

"Pamuk şeker getirdiğin için affediyorum~"

Bu kez Hoseok kıkırdadığında Yoongi gülümseyerek eşine sarıldı.

"Baba sizi çok özledi."

"Ah, biz de seni çok özledik Yoongi~"

Yoongi eşinin alnını öpüp banka oturduğunda Hoseok heyecanla eşinin kendisine uzattığı pamuk şekeri aldı. Yoongi eşinin çocuksu hallerine gülümserken akşam ona yapacağı süprizi düşünüyordu. Telefonuna gelen bildirimle eşine çaktırmadan mesaja girdi Yoongi.

Gönderen;

Chimchim:

Her şey hazır Yoongi hyung. Bebeğimi ve beni yorduğun için bize çilekli bir pasta borçlusun kkk. Güzel bir gece geçirin!

Yoongi içten bir şekilde gülümseyip telefonu cebine koyduğunda eşinin kendisine baktığını son anda fark etti.

"Kim mesaj attı da ağzın kulaklarında, hmm?"

"Şirketten. İhaleyi kazanmışız da."

Elini ensesine atıp gülümsediğinde eşi anlayışla başını sallayıp etrafa bakmaya geri döndü.

Hoseok, Yoongi'nin her boş zamanında mutlaka onu buraya sürüklerdi. Burayı çok seviyorlardı, özellikle bu mevsimlerde. Havalar sıcaklaşınca evli çiftler çocuklarını alıp buraya geliyor, akşama kadar eğleniyorlardı. Yoongi ve Hoseok'da yeni evlenmiş çiftler gibi her geldiklerinde çimlerin üzerinde piknik yapıyor, yakalambaç oynuyor, küçük çocukların ailelerinden izin alarak saklambaç oynuyorlardı. Bir bebekleri olamayacağı için evlat edinmeden önce sürekli buraya gelip çocukların neşelerine ortak olur, onlarla güzel zaman geçirirlerdi. Şimdi ise Hoseok mucizevi bir şekilde hamileydi ve huzur bulmak için eşi yanında olmasa bile buraya gelip çocukları izlerdi.

Mr.Park || {Jikook}✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin