~ 2.1 ~

1K 72 13
                                    

•Bts - Propose

Eun Mi sapsarı ve uzun saçlarını omuzlarına kadar kesip siyaha boyadı. Mingyu'nun her şeyi anlatacağına adı kadar emindi bu yüzden tanınmaması gerekiyordu. Kahverengi lensleri takıp hızlıca üzerini değiştirdi. Ne kadar hızlı Seoul'e dönerse kendisi için o kadar iyiydi. Biliyordu, peşine düştüğü herkes dönmüştü. Busan'da sadece kendisi ve Mingyu vardı.

-

Mingyu saçlarını tarayıp valizini eline aldı. Eun Mi'nin hala Busan'da olduğuna emindi. Eun Mi kendisini bulmadan hemen önce Seoul'e dönmesi gerekiyordu. Bir taksi çevirip havaalanına gitmek istediğini söyledi.

~

Uçağa binip oturacağı sıraya ilerledi. Yanında kendisi yaşlarında bir kız oturuyordu. Omuz silkip oturmak için yeltendiği sırada yanındaki kız başını kaldırdı. Mingyu şok olurken Eun Mi gülümsedi.

"Otursana sevgilim. Neyi bekliyorsun?"

Mingyu etrafta kendilerine bakan insanları rahatsız etmemek adına otururken Eun Mi keyifle kıkırdadı.

"Nasıl buldun beni, seni lanet olası?"

"O da benim bir sırrım olsun Mingyu, hm?"

Mingyu sinirle önüne dönerken Eun Mi, Mingyu'nun ellerine uzandı. Elini tutup okşamaya başladığında Mingyu sinirle nefes aldı. Eun Mi yüzünden aşık olduğu kadını öldürmüştü, Jimin'e ve bebeğine zarar vermişti.

Eun Mi, Jungkook ile Yoora sayesinde tanışmıştı. Mingyu ve Yoora sevgiliyken Eun Mi ile Jungkook bir süre takılmışlardı. Jungkook sıkılıp Eun Mi'yi bıraktığında Eun Mi delirip Yoora ve Mingyu'nun arasını açmıştı. Mingyu ve Yoora ayrıldıktan sonra görüşselerde Yoora bir gün Mingyu ve Eun Mi'yi beraber olurken yakalamıştı. İkiliden bir süre uzaklaştıktan sonra Eun Mi bir yolunu bulup Yoora'nın hayatını karartmıştı.

Yoora rehabilitasyondan çıktıktan sonra elinde tuttuğu Mingyu'nun aklına girip Yoora'yı öldürtmüştü. Bir şekilde hayatlarına yeniden dahil olup Jungkook'u elde edecekti. Planları işe yaramamış ve Jimin'i öldürmeye kalkışmıştı.

Mingyu yol boyu Eun Mi'ye sabırlı davranıp sakince durmuştu. Jungkook'a Eun Mi'yi sağlam götürmeliydi.

-

Jimin, Jungkook'un telefonuna gelen mesajla telefonu eline aldı.

Mingyu

Yolladığın adresteyim, istediğinle birlikte.

Jimin'in kaşları çatılırken Jungkook salona girdi. Jimin telefonu yerine bırakıp arkasına yaslanırken gördüğü adresi unutmamaya çalıştı.

"Bebeğim ben çıkıyorum. Hyunglardan birine ya da Rose'yi çağırmamı ister misin?"

"Hayır, uyuyacağım."

Jungkook eşinin alnına öpücük kondurup evden ayrıldığında Jimin yerinden kalkıp hızla odasına çıktı, üzerini değiştirip Mingyu'nun mesaj attığı yere gidecekti.

-

Yoongi ve Taehyung'la birlikte deponun önünde durup derin bir nefes aldı Jimin. İçerde neler olduğuna dair hiçbir fikri yoktu. Kapıyı açıp Taehyung önden girerken ardından Jimin girdi. Kapkaranlık deponun ortasında Jungkook ve Mingyu bağlı bir şekilde oturuyordu. Jimin öne atılıp eşine gitmek istediğinde saçlarındaki bir el onu durdurdu.

Mr.Park || {Jikook}✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin