~ 3.7 ~

586 60 27
                                    

Bölüm Şarkısı: E.T-Katy Perry

Jimin'in yüz ifadesinde tek bir değişiklik bile olmazken Yoongi, Taehyung ve Seokjin haricinde herkes şaşırmış gibiydi. Jungkook pür dikkat Jimin'i izlerken Jimin'in eli içki dolu bardağa gitti. Taehyung ile bakışıyor, ne yapacağına karar vermeye çalışıyordu.

"Hiçbir şey hissetmedim. O benim en yakın arkadaşım."

Taehyung tebessüm ederken Yoongi başını salladı. Şişe yeniden döndüğünde sıra Seokjin ve Jungkook'taydı.

"Doğruluk mu? Cesaret mi Gguk?"

Jungkook'un gözü seyirirken dudaklarını yaladı. Jimin'in umursamaz ifadesi ve yüzüne bakmaması artık canını sıkıyordu.

"Doğruluk hyung."

"Neden Jimin'le tanıştıktan sonra Eun Mi ile öpüştün?"

Jimin'in bakışları eşine dönerken Jungkook keskin bakışlarla Jimin'e baktı. Gözleri birbirinden ayrılmazken Jungkook dudaklarını araladı.

"Kimliğimin belirsiz olması canımı sıktığında Eun Mi'yi öpersem ve etkilenirsem Jimin'i sadece göze hitaben beğendiğimi kanıtlamış olacaktım."

Jimin'in dudaklarında alaycı bir sırıtma oluştuğunda Jungkook onun sinirlendiğini anladı. Seokjin şişeyi çevirdiğinde sıra Hoseok ve Rose'daydı.

"Hoseok oppa. Doğruluk mu, cesaret mi?"

"Doğruluk Rose."

"Yıllar önce Jimin ile tanışıyor olduğunu neden Jimin oppa bahsetmesede sen bahsetmedin?"

Hoseok, Jimin'e bakarken elini içkisine uzattı ve tek dikişte gözlerine bakarak bitirdi. Herkes çıt çıkarmadan ikiliyi izlerken Jimin elini titrekçe uzatıp şişeyi çevirdi. Seokjin soruyu duymadan doğruluğu seçtiğinde Taehyung başını salladı.

"Seokjin hyung, neden Jungkook'a küçükken aşık olduğunu kimseye anlatmadın?"

Seokjin, Taehyung'un sorusuna şaşırırken Jungkook'un kaşları havalandı.

"B-ben.. ben küçüktüm Taehyung. Üstelik o da küçüktü, gelip geçici bir şeydi!"

Seokjin yanlış anlaşılmak istemediği için sesini yükseltirken Jimin'in içi kuşkuyla doldu.

Şişe yeniden dönüp Rose ve Jimin'e denk gelince Jimin dudaklarını yaladı ve sırtını dikleştirdi.

"Cesaret, oppa."

"Herkese Lalisa ile aranda olanları anlat."

Rose dudağını dişlediğinde Taehyung korkuyla ona döndü. Rose omuzlarını düşürüp içkiye uzandı ve aynı Hoseok gibi tek dikişte bitirdi. Şişe dönüp Namjoon ve Jungkook arasında durduğunda Jungkook sırıttı.

"Hyung.. Doğruluk mu, cesaret mi?"

"Doğruluk."

"Neden Taehyung sizi tanıştırmadan önce Seokjin hyung ile aranızda olanları anlatmadın? Daha doğrusu ilişkinizin zaten var olduğunu, birbirinizi yıllardır tanıdığınızı söylemedin?"

Seokjin eşinin elini tutup içkisine baktığında Namjoon mesajı alarak içkisini içti. Şişe dönüp Rose ve Jimin arasında durunca Rose sırıttı.

"Doğruluk hakları bittiğine göre cesaret demek zorundasın oppa."

"Pekala Rose, cesaret."

"Öyleyse, Jungkook'tan özür dile ve tutkulu bir öpüşme başlat."

Jimin kısa bir süre Jungkook'a bakıp yeniden Rose'a döndüğünde kaşlarını çattı.

"Ne diye özür dileyecekmişim?"

"Bunu yakında öğrenirsin. Dediğimi yap ya da ceza al."

Jimin oflayarak oturduğu yerden kalktı ve Jungkook'un önüne geçerek elini ona uzattı. Jungkook elini tutup kalkarken Jimin dudaklarını yaladı. Kızarmış ve dolgun dudaklar Jungkook'u heyecanlandırırken Jimin fısıltıya karışık ses tonuyla konuştu.

"Özür dilerim Jeon."

Jungkook'tan cevap beklemeyerek dudaklarını ince, kiraz rengindeki dudaklara bastırdığında Rose sırıttı ve konuştu.

"Bence odalara dağılmalıyız."

Geriye kalanlar ona hak verirken ayaklandılar ve salonun ortasında öpüşen çifti yalnız bırakarak odalarına çekildiler. Sonunda hareket etmeyen dudaklar Jungkook'un ısırığı ile hareketlenmeye başladığında Jimin dudaklarını araladı. Jungkook dilini eşinin dudaklarından içeriye gönderdiğinde Jimin ellerini eşinin boynuna doladı. Bacakları titriyordu, düşmekten korkarak iyice eşine sokuldu. Jungkook'un kolları Jimin'in beline sarılırken Jungkook şapırtılı bir sesle dudaklarını ayırdı. İyice kızaran dudakların üzerinde dilini gezdirip ufak bir öpücük bıraktı. Üzerlerine doğru fısıldayıp Jimin'i iyice kendine bastırdı.

"Özrünüz kabul edildi Park."

-
-
-

•Yorumları alayım gençler.

Merak ettiğiniz şeyler olacaktır elbet, bir sonraki bölümde öğrenmeniz dileğiyle. İyi geceler❤️

Mr.Park || {Jikook}✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin