Bölüm +18 içerik barındıracaktır rahatsız olacaklar okumasın. (Bölüm sonundaki notu okuyun lütfen.)
Jungkook eşini kucaklayıp yatak odasına ilerlerken önünü göremiyordu. Bacakları yürümek, kolları eşini sıkı sıkı tutmak ve dudakları ise boynuna izlerini bırakmakla meşguldü. Sonunda odaya ulaştığında kapıyı açarak önce eşinin daha sonra kendi bedenini içeriye soktu. Jimin'i kapıya yaslayarak başını boynundan kaldırdı ve dudaklarını yumuşak dudaklarla buluşturdu. İkisininde kasıkları birbirlerine baskı uyguladığından dudaklarının arasından kısık inlemeler dökülüyordu. Dilleri uyum içinde dans ederken bedenleri ise birbirine sürtünmeyi bırakmıyor, daha fazlası için can atıyorlardı. Jungkook dudaklarını ayırıp Jimin'i yatağa kadar taşıdı ve yatağın önünde kucağından indirdi. Jimin ellerini Jungkook'un gömleğine uzatıp düğmeleri açmaya başladı. Yavaşlığı ve açılan düğmelerden tenine değen parmakları Jungkook'un daha da sabırsız olmasına yol açıyordu. Jimin sırıtarak düğmeleri açmayı kesti ve eşinin yüzüne baktı. Göz göze geldikleri anda Jungkook ne olduğunu anlayamadan gömleği iki yandan tutup hızlıca çekti. Yere düşen düğmelerin sesi ikisininde kulaklarına dolarken Jungkook'un dudakları araladı. Jimin yere çökerek Jungkook'un kemerine uzandı ve aynı yavaşlıkla ellerini tenine sürterek açmaya başladı. Kemerin yere çarparak çıkardığı tok ses odadaki Jungkook'un nefes seslerine karışırken Jimin kıkırdadı. Jungkook, Jimin'in bir kıkırdamasından bile tahrik olduğu için gittikçe sertleşirken Jimin pantolonu onun bacaklarından sıyırdı ve çıkarıp odanın bir köşesine attı. Yerden kalkıp kendi kıyafetlerinide öldürücü yavaşlıkla çıkardıktan sonra Jungkook'u göğsünden iterek yatağa düşürdü, zaten Jungkook'un bacakları onu taşıyacak gibi değildi. Jimin eşinin üzerindeki yerini aldıktan sonra ipler artık onun ellerindeydi. Jungkook'un boynuna doğru eğilip dudaklarını yumuşak deriye bastırdı ve hemen ardından dudakları arasına hapsedip emmeye başladı. Büyük bir açlıkla lolipop emermiş gibi emerken bir yandan da kalçalarını Jungkook'un sertleşmiş penisine sürtüyordu. Jungkook'un inlemelerinin ardı arkadası kesilmezken Jimin eşinin boynunu yeteri kadar morarttığına ikna olduktan sonra ıslak diliyle göğsüne doğru inmiş ve göğüs uçlarından bir tanesini ağzına almıştı bile. Jungkook'un dudaklarından bir inleme daha döküldüğünde Jimin gözlerini Jungkook'a çevirdi ve göğüs ucuna bir darbe daha bıraktı. Jungkook eşinin altında kıvranırken Jimin sırıttı. Bu hissi biliyordu, patlayacak dereceye gelip patlayamamaktı. Boşta kalan göğüs ucunu eliyle kıstırdığında Jungkook'tan çığlığa benzer bir ses çıktı. Jimin yavaşça kaslarına doğru eğilip tenini ısırdığında Jungkook günlerce mor gezeceğinin bilincindeydi. Jimin'in elleri Jungkook'un boxer'ını kavrayıp aşağıya çektiğinde soğuk hava Jungkook'un sızdıran penisine çarptı. Jungkook hala Jimin'in bedeni altında kıvranırken Jimin parmaklarını Jungkook'un ağzına doğru uzattı ve "em" komutunu verdi. Jungkook o an altta olmayı dert edebilecek bir psikolojiye sahip değildi. Eşinin parmaklarını dudakları arasına kabul edip iştahla emdikten sonra parmaklar dudaklarından ayrıldı ve kasılıp gevşeyen deliğine ulaştı. Jungkook, Jimin'den daha dardı. Genelde Jimin altta olduğu için Jungkook'a göre daha geniş bir deliğe sahipti. Jimin parmaklarını Jungkook'un deliğine itmeden önce etrafında gezdirdi. Parmağını itmeden önce son kez eşine baktı ve yavaşça parmağını itti. Jungkook'tan derin bir inleme kazandığındaysa sırıttı ve parmak sayısını yavaşça ikiye çıkarttı. Jungkook elinin altında zevkten kıvranıyor, ardı arkadası kesilmeyen inlemelerine bir yenisini ekliyordu. Sonunda kendiside yeteri kadar sertleştiğinde boxerını çıkardı ve Jungkook'un üzerine doğru emekleyerek çıktı. Uzun bir süreden sonra yeniden buluşan dudakları Jungkook'u kendine getirdi ve kontrolü eline alması gerektiğini hatırladı. Dudaklarını ayırmadan hızlıca eşini altına aldıktan sonra dillerinide birleştirdi. Dilleri uyum içinde dans ederken Jungkook'un eli eşinin sertleşmiş penisine gitti ve çekiştirmeye başladı. Bu kez altta kalıp kıvranma sırası Jimindeydi. Tıpkı Jungkook gibi kendiside sertleşmiş ve sızdırıyordu. Jimin'in ihtiyaç ve zevk karışımı inlemeleri Jungkook'un kulaklarına ulaştığında bu kez sırıtan Jungkook'tu. Kenardaki lube şişesine uzanıp eline aldıktan sonra kapağını açarak penisine sürmüştü. İyice kayganlaştığına emin olduktan sonra Jimin'i hazırlamadan bacaklarını omzuna alıp kendini deliğine konumlandırdı. Kendini yavaşça içeriye iterken bir yandan da Jimin'in en çok zevk aldığı noktasıyla, göğüs ucuyla oynuyordu. Jimin'in beyni peşteleşmeye, tüm vücudu kızarmaya başlayınca Jungkook eşinin gerçekten zevkin doruklarında olduğunu fark etti. Jimin'in içinde git gelleri hızlanırken Jimin'in sesi kulaklarını doldurdu. "O-orası. Ju- ahhm, Jungkook! Nolur daha sert, oraya nolur ahh." Demişti. Jungkook, Jimin'in zevk noktasını bulmanın sevinciyle onun isteğini yerine getirirken Jimin'in dar deliği kasılmaya başlamış ve Jungkook'u içine hapsetmiş gibiydi. Jungkook aldığı hazla gelmeye yaklaştığında elini Jimin'in penisine attı. Git gelleriyle aynı hızda elleri arasındaki penisi çekiştirirken dudaklarıda birleşti. Jimin karnına doğru boşalıp tamamen rahatladığında Jungkook'un hareketleri yavaşlamış ve elleri Jimin'in saçlarına gitmişti. Boşaldıktan hemen sonra eşinin yüzünü ve saçlarını öperek kulağına eğildi.
"Sanırım favorim bu olacak. İplerin senin elinde olmasını sevdim Park."
U-ta-nı-yo-rum! Hızlıca bölümü atıp yok olmak istiyorum aşşşırrııı utanıyorum. İlk kez tek başıma smut yazdım aşırı acemiyim lütfen görüşlerinizi bildirin 🙏 Ve ve veee profilimdeki linkten ficlerim için açtığım wp grubuna katılabilirsiniz. Hepinizi o samimi ortamda görmeyi isterim. Güzel geceler🦚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Park || {Jikook}✅
Fanfic"Kardeşimin ölümüne sebep olanın hayatını sonlandırdım." Mpreg. Mr. Jeon'un devamıdır! @rossieyl'e ithafen🌿