~ 4.4 ~

685 69 30
                                    

Bölüm Şarkısı: Kim Seokjin (Cover) -Autumn Outside The Post Office

Baekhyun Jungkook'un yanına koşarken elini kalbine götürdü. Başı dönüyordu, gözleri kararmaya başlamıştı. Vücudu yerle buluşmadan önceki tek anısı zihnine süzüldü.

2 hafta önce

(Baekhyun ve Chanyeol arasında)

Jimin'in odadan çıkması üzerine derin bir nefes aldı genç olan. Üzerindeki doktor önlüğünü çıkarıp koltuklardan birine bıraktı ve başka hasta gelmeyeceğini bilerek kapıyı kilitleyip ağırlığını ona verdi.

"Biliyorsun değil mi?"

"Neyi?"

"Kalbimi ona vereceğim."

"Bunu konuştuk Baek."

Chanyeol eşine bakmadan önündeki kağıtlarla ilgilenmeye devam ettiğinde Baek yere çöktü ve başını ovuşturmaya başladı, tarifsiz acı yeniden kendisini bulmuştu.

"Gözlerinin önünde ölüyorum Chanyeol. Tek sağlam organım kalbim ve Jimin ile uyuşuyor. Bunu ona da bana da yapamazsın. Ben sevdiğimden ayrılacağım, Jimin'de öyle. Eğer yakın bir zamanda bana bir şey olursa vasiyetimde kalbimin Jimin'in olacağı yazacak. Ya sen kabul edersin ya da ben yaparım."

2 hafta sonra

Baekhyun Jungkook'un gözleri önünde yere düşerken acı dolu bir inleme bıraktı dudaklarının arasından. Kanlar dudaklarının arasından süzerken derinden bir öksürme isteği doluyordu içine. Delicesine öksürmeye başlarken Sehun koşarak koridordan geçiyordu. Baekhyun'un ayağına takılıp yere düştükten sonra arkadaşını fark etti, korktuğunun başına gelmemesi için tanrıya dua ediyordu. Muhtemelen içeride Jimin can verirken Chanyeol onunla ilgileniyordu ve Baekhyun'da Jungkook'a yardımcı olmaya çalışıyordu. Sehun arkadaşının yüzünü kendine çevirirken içi içini yiyordu. Baekhyun'un dudaklarının arasından akan kan kurumaya yüz tutmuş, gözleri açık kalmış ve bedeni hareket etmiyordu, göğsü nefes aldığının göstergesi olarak inip kalkmıyordu. Sehun arkadaşını sarstı, ayni anda bağırdı ve tüm hemşireleri başına topladı. Hemşirelerin çoğu Baekhyun'la ilgilenirken birkaçı ise Jungkook ile ilgileniyordu. Chanyeol bir şeyler olduğunu anlamış gibi koşarak koridora elleri kanlı bir şekilde geldiğinde biricik eşini sedyeye yatırmak üzere hareketlenmişti hemşireler. Chanyeol koridorun başında dudakları aralık kalmış, kalbi yavaşlamış ve beyni işlevini yitirmiş bir şekilde dururken gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Baekhyun'un düşerken aklına dolan tek anı ayni şekilde onun da aklına doldu. Düşündü içinden, "Benim yaşatmam gereken bir hastam var. Güzeller güzeli çiçeğimi soldurdum fakat küçük sarı papatyayı Jungkook için yaşatacağım." diye. Jungkook, Jimin, Baekhyun ve Chanyeol arkadaştılar ve birbirlerini sonradan bulmuşlardı. Chanyeol ve Baekhyun başka bir ülkeye taşınmış, Baekhyun'un tedavisini olması için her şeyden uzaklaşmışlardı. Chanyeol kendine gelirken Jungkook bağırmaya ve hemşirelerden kurtulmaya çalıştı.

"Chan- Chanyeol! O iyi mi? Onun nesi var? Yalvarırım bir şey söyle Chanyeol. Konuş benimle!"

Jungkook ağlayarak Chanyeol'un yakalarına yapıştığında Chanyeol'da ağlamaya başladı. Biri eşini kaybetmişti, diğeri ise eşinin sebepsiz yere kendinden ayrılmasına göz yumarken onu ölümün kıyısında bulmuştu. Chanyeol eşi ve arkadaşı için Jimin'i yaşatmalıydı.

"J-Jungkook, Baekhyun'u kaybettik dostum. Ama ikisinide yaşatacağım, sadece bekle tamam mı? Sakin sakin bekle."

-
-
-

Chanyeol elinde kahveyle bahçeye çıktığında Jungkook'u yapay süs havuzunun yanındaki bankta otururken gördü. Acele etmeden yanına yürümeye başladı, aklını boşaltmalıydı. Baekhyun'u düşünmemeliydi. Yüzüne çarpıp alnına dökülen saçları dağıtan serin rüzgar sayesinde adımlarını hızlandırdı ve arkadaşının karşısına oturdu.

"Hey, Gguk?"

"Hey, Chanyeol. O iyi mi?"

Chanyeol iç çekti, eşini Jimin ile yaşatmaya karar vermişti. Bu çok büyük bir beklentiydi fakat küçük bebekleri babalarının kalbini bir başkasında hissederlerse ve bu kişi Jimin ise daha da güvende hissederlerdi. Burukça gülümsedi Chanyeol, Jimin gerçekten de güçlüydü.

"İkiside gayet iyi."

"Baek.. Baekhyun?"

"O Jimin ile birlikte yaşayacak dostum. Ölürsem bunun olmasını istiyorum demişti. Jimin bir terslik hissedip muayeneye geldiğinde Baek kararını zaten vermişti. Bilirsin, ikiside keçi inatlı ve ne yaparsak yapalım kararlarından vazgeçmiyorlar."

"Nasıl yani, daha önceden de biliyor muydunuz?"

"Senin haberin yok muydu?"

"Hiçbir şeyden haberim yoktu Chanyeol."

"2 hafta önce Jimin muayene olmak için geldi ve tahlil yaptık, muayene oldu. Sonuçları çıktığında Baek bizimle birlikteydi ve Jimin'in ameliyatı olumlu bir sonuç vermemişti. Jimin kaderine razı gelmeyi seçince Baek dayanamadı ve konu buraya kadar geldi. İkimizde Baekhyun'un öleceğinin bilincindeydik zaten. İkisinede kızamıyorum. Baekhyun'a karşı çıktım ilk başlarda, kalbini asla Jimin'e vermeyecektim. Bugün o koridorda Baekhyun'u kanlar içinde görünce senin de Jimin'i kaybedersen ne hissedeceğini anladım ve kararımı verdim."

"Jimin benden öleceğini bildiği için mi boşanmak istedi. Daha fazla devam edemiyorum dediği bu muydu?"

"Üzgünüm, bildiğini sanıyorduk. Sorduğumuzda hep geçiştirdi ama olay buymuş."

"Onu ne zaman göreceğim?"

"Hadi gidip Jimin'i görelim."


-
-
-





























































































































































Angst yapacağım için kızanlar olmuş. Bu kanıya nereden vardınız asla bilmiyorum. Kitabın başında bu kitap angst olmayacak diye çoğu kez söyledim. Böyle olaylar vardı ve angst mı diye sordunuz. Hayır dedim. Bu sadece sizi aktif hale getirmek içindi. Belkide bir kaos'a ihtiyacınız vardı. Eğer bu olaydan sonra yeniden sessizleşirseniz kitap angst bitecek!

Mr.Park || {Jikook}✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin