~ 3.2 ~

821 54 10
                                    

Camila Cabello -Consequences
(Dilerseniz consequences yerine Lana Del Rey-Young and Beautiful'da dinleyebilirsiniz.)

7492 Like@mhs: Aşkları beni öldürecek!! @jjm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

7492 Like
@mhs: Aşkları beni öldürecek!! @jjm.shi @jjk.shi

Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır.

Jimin gülümseyerek telefonunu bıraktı ve eşinin kucağında uyuklayan kızına baktı. Eşi gözlerini ayırmadan Yurin'i izliyor ara ara gülümsüyordu.

"Jungkook?"

Jungkook mırıldanarak cevap verdiğinde Jimin kıkırdadı. Dudaklarını yalayarak evden giden abilerine içinden binlerce kez şükretti. Bugün geçmiş evlilik yıl dönümlerini kutlayacaklardı. Jimin'in hamilelik süreci, Yoora'nın cenazesi derken arada kaynayıp gitmişti. Yurin'in bakıcısına mesaj atıp gelmesini rica ettikten sonra iyice eşinin yanına sindi.

"Kookie~"

"Efendim mochim?"

"Seni seviyorum."

Jungkook gözlerini küçük kızından çekip eşine çevirdi. Tavşan dişleri gözler önüne serilirken Jimin de göz gülümsemesini eşine sundu. Takii kapı açılıp içeriye Yurin'in bakıcısı girene kadar birbirlerine gülümsemeyi sürdürdüler.

"Bay Jeon, Yurin'i alabilir miyim?"

Jungkook şaşırıp Jimin'e dönerken Jimin başıyla onayladı. Jungkook, Yurin'i sarsmadan bakıcının güvenli kollarına bırakırken dudaklarını büzdü. Yurin'den bir saniye bile ayrı kalmak istemiyordu.

"Sevgilim, Bayan Oh neden bu saatte burada? İşi bitmişti."

"Yurin'i alıp alamayacağını sordum ve o da sorun olmayacağını söyledi. Biraz baş başa vakit geçirelim istedim."

Jungkook avucunu eşinin yanaklarına yaslayıp parmaklarını pürüzsüz cildinde dolaştırdı.

"Seni ihmal ettim, Yurin'in güzelliği başımı döndürdü. Üzgünüm."

"Asıl ben seni 9 ay boyunca ihmal ettim Jeongguk. Esas ben üzgünüm."

"Jimin-ah, canını yakabileceğim şeyler söyleme."

"Bu benim için bir zevk olur ama şu anda değil Gguk."

Jimin neşeyle yerinden kalkıp eşine elini uzattı. Doğum ve ameliyatından sonra daha da neşeli bir insan haline gelmişti. Küçük Yurin tamamen bir mucizeydi ve hayata bağlanmasına, yaşadığı her kötü ana aslında şükretmesi gerektiğini fark etmesini sağlamıştı. Jungkook eşinin elini tutarak yayıldığı koltuktan kalkarken Jimin bir saniye bile olsun neşesini kaybetmiyordu.

Mr.Park || {Jikook}✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin