Boy With Luv- Bts Bölüm Şarkısı
•Kısa bir bölümle geldim. Yazım yanlışları olursa affola, kontrol edemeden atacağım. Keyifli okumalar dilerim.
-
-
-Jimin eşinin göğsüne küçük öpücükler bırakarak daha da ona sokuldu. Parmakları çıplak tenin üzerinde dolanırken burnu eşinin kendine has kokusunu ciğerlerine doldurma görevini üstlenmişti.
"Jimin-ah."
Jungkook boğuk sesiyle eşinin adını fısıldadığında Jimin başını kaldırıp eşinin yüzüne baktı. Jimin başını kaldırırken saçları eşinin vücuduna değdiğinde Jungkook gıdıklandı.
"Efendim Gguk?"
Jungkook gülümseyerek dudaklarını eşinin dolgun dudaklarıyla buluşturduğunda şapırtılı seslerle öpüşmeye başladılar. Jungkook eşini altına alıp beline sarıldığında Jimin başının döndüğünü hissetti. Hala birlikte olamıyorlardı çünkü Jimin ameliyatlıydı ve bir süre beklemeleri gerekiyorlardı. Dün gece birbirlerine yardım ettikten sonra yorgun düşerek uyumadan önce kulaklarına romantik sözcükler fısıldamışlardı.
Jungkook eşinin beyaz boynuna ilerleyip morluklar yaratmaya başlarken evlerinin kapısı açıldı ve ikiside durmak zorunda kalmıştı. Jungkook büyük elleriyle eşinin dudaklarına baskı uygulayıp hafifçe üzerinde doğruldu gelen seslere kulak verdi.
"Bay Park?"
Jungkook derin bir nefes vererek ellerini kapattığı dudaktan çekti ve ufak bir öpücük bıraktı. Jimin sesini toparlayıp Yurin'in bakıcısına seslenmek için hazırlandı.
"Bayan Oh. Geldiniz mi?"
Jimin gömleğini giyip saçlarını düzelterek odadan çıktıktan sonra yukarıdan seslendi. Bayan Oh'tan karşılığını alınca dudaklarını ısırdı.
"Bay Park, Yurin'e temiz kıyafetler almaya geldim. Sizi rahatsız etmek istemedim, biraz daha eşinizle vakit geçirmek istersiniz diye düşündüm. Ama isterseniz Yurin'i getirmelerini söyleyebilirim."
"Ah hayır, yani şey.. aslında biraz daha Jungkook ile vakit geçirmeyi çok isterdim."
Oh Minki anlayışla başını sallayıp sevecen bir gülümsemeyle Yurin'in odasına girip temiz kıyafetler aldı.
"Bayan Oh, Yurin size yük olmuyor değil mi? İşiniz varsa getirebilirsiniz. Bugün haftasonu ve çalışmıyorsunuz ailenizle vakit geçirmek isterseniz sorun olmaz."
"Ah hayır, eşim ve çocuklarım haftasonu tatile gittiler ve ben de küçük Yurin ile daha fazla vakit geçirme fırsatı buldum. Merak etmeyin Bay Park, Yurin benim için bir yük değil. Eşim ve çocuklarımda onu seviyor, biliyorsunuz. Ayrıca burada olsalardı bile Yurin'i hayranlıklar izlerlerdi. Huzursuz hissettiğiniz her an arayabilirsiniz, telefonum açık."
"Size güveniyorum Bayan Oh, Yurin'e iyi bakacağınızdan ve baktığınızdan hiç şüphem yok. Teşekkür ederim."
Oh Minki hazırladığı küçük çantayı eline alıp boşta kalan eliyle Jimin'in omzunu tuttu.
"Harika bir babasınız Bay Park. Görüşmek üzere."
"Tekrardan teşekkür ederim Bayan Oh."
Jimin, Oh Minki'nin önünde saygıyla eğilerek duyduğu minneti gösterebilmeyi umdu. Oh Minki evden ayrılarak ikiliyi yeniden baş başa bıraktığında Jimin yatak odasına geri döndü.
-
-
-@jjk.shi:
@jjk.shi: Jeon Jimin..
@jjm.shi:
@jjm.shi: Park Jungkook?
@jjm.shi:
@jjm.shi: Çok tatlısın sevgilim ahdhwjs
@jjm.shi: Isıracağım seni!
@jjk.shi:
@jjk.shi: Hamilelik sana yaramış Jeon!
@jjm.shi:
@jjm.shi: Sen bana kilo aldın mı demek istiyorsun Jeongguk?
@jjm.shi: Sakın cevap verme!
5 dakika sonra
@jjm.shi: Neden cevap vermiyorsun lanet olası?
@jjk.shi: Cevap verme dedin.
@jjk.shi: Ben de istediğini yaptım hayatım. Bir şey mi oldu?
@jjm.shi: Senden nefret ediyorum Jeon!
@jjk.shi: Ben de sana aşığım bebeğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Park || {Jikook}✅
Fanfiction"Kardeşimin ölümüne sebep olanın hayatını sonlandırdım." Mpreg. Mr. Jeon'un devamıdır! @rossieyl'e ithafen🌿