~ 1.3 ~

1K 74 8
                                    

•Billie Eilish - I Don't Wanna Be You Anymore ~ BÖLÜM ŞARKISI!

"Y-Yoora.. onu kaybettik."

~

Herkes Jimin için endişelenirken Jungkook'un ve Rose'nin ailesi ölüm haberini alarak hastahaneye gelmişlerdi. Jungkook eşinin başında kızarmış gözleriyle oturuyor, sürekli saçlarını okşuyor ara ara da ağlıyordu. Jungkook'un abisi içeriye girdiğinde Jungkook ağlamaya başladı. Yoora ile anlaşamasalar da ona bir şans daha vermişti, onu seviyordu, neredeyse aynı kanı taşıyorlardı. Abisine sıkıca sarılıp ağlarken içeriye ağlayarak Rose girdi. Üçüde ağlayan ailelerinden kaçmış ve Jimin'in odasına sığınmışlardı. Taehyung Rose'nin ailesini sakinleştirmeye çalışırken Yoongi elindeki kahve bardaklarını ve su şişelerini büyüklerine veriyordu.

(When I Was Older/Billie Eilish dinleyin buradan sonra)

Jimin acele etmeden gözlerini aralayıp etrafına bakındı. Duydukları zihnine yeniden hücum ederken gözleri doldu. Başını sağa çevirdiğinde eşi, en yakın arkadaşı ve Jungkook'un abisi karşısında ağlıyordu.

Yatakta doğruldu ve bir süre daha onları izledi. Boğazında ki yumru nefes almasını engelliyordu, belkide öksürmesi gerekiyordu. Hafifçe öksürdü, öksürmesiyle ağlaşan üçlü Jimin'e döndü. Jungkook ağlayarak eşine yaklaştı, çok korkuyordu. Eşi bir günde iki kez bayılmıştı, normal miydi? Onu kaybetmekten öyle çok korkmuştu ki gözlerinin önünde yere düşmesini izlerken.

Jimin kaybetmiş gibi hissettiği sesini bulup konuştu.

"Bebeğim nasıl?"

"İyi. S-sen iyi misin sevgilim?"

"İyiyim."

Bir süre bekleyip Rose'nin yüzüne baktı. Rose ağlamaklı yüz ifadesi, kızarmış yüzü ve yaşlı gözleriyle ona bakıyordu. Ellerini uzatıp gelmesini istedi. Rose koşarak kollarının arasına girip sıkıca sarıldı Jimin'e. İkiside birlikte ağlarken sarılmaya en çok ihtiyacı olan Jungkook ayakta dikilip izledi onları. Eşini eve götürüp onunla uyumak istiyordu. Belki biraz da eşinin ona ilgi göstermesini. Saçlarıyla oynayıp her şeyin güzel olacağını söylemesini..

"Eve gidip dinlenelim Jimin-ah."

"Burada kalmak istiyorum. Rose ile."

"Biz de eve gideceğiz Jimin oppa. Burada yapacak bir şey yok."

"Pekala."

Rose ve Jimin birbirinden ayrıldığında gözlerini ilk silen Jimin'di. Yataktan kalkıp kenarda duran kıyafetlerini aldı ve banyoya geçti. Üzerini değiştirip aynaya baktı, dağılmıştı, bayağı dağılmıştı. Yüzünü yıkayıp banyodan çıktı.

"Gidebiliriz."

"Siz gidin Jungkook-ah. İşlemleri ben hallederim."

Jungkook'un abisi cebinden bir kağıt çıkardı ve Jungkook'a uzattı.

"Bunu Dawon verdi, Jimin için. Alırsınız."

"Pekala hyung. Teşekkürler."

Jungkook abisine ve Rose'ye kısaca sarıldıktan sonra eşinin yanına gitti. Elini uzanmaya yeltendi fakat eşi elini cebine sokmuştu. Jimin'e neler oluyordu?

Mr.Park || {Jikook}✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin