•Selena Gomez -Wolves ~ Bölüm şarkısı! ~Medya~
Eun Mi yere çöküp başını Rose'ye çevirdi. Rose'ye karşı garip bir nefreti vardı, nedenini ise tam olarak çözemiyordu. Rose kendine dönen keskin gözlere aldırmadan karşıdaki koltukların birine oturdu. Ellerini bacaklarının üzerine koyup düşünmeye başladı, kim kardeşine zarar vermek istesin ki? İçten bir of çektikten sonra yerinden kalkıp koridorda yankı yapan topuklu botlarını umursamadan bulunduğu yeri terk etti.
Jimin Rose'yi takip edip uzaklaşırken Eun Mi göz devirip kalktı ve Jungkook'a yürüdü.
"Hey, Jeongguk. Baksana?"
"Ne var Eun Mi?"
"Ona bunu yapanın kim olduğunu biliyor musun?"
"Kim?"
"Oh Mingyu."
"Mingyu mu? Sikeceğim o orospu çocuğunu!"
"Sakinleş Jeongguk."
"Bana Jeongguk demekten vazgeç Eun Mi!"
"Sen benim için hala Jeongguk'sun kookie~"
"Defol git şuradan. Senden iğreniyorum."
"Şu Jimin denen bodiriyi seviyor musun gerçekten?"
"Eşim hakkında doğru konuş."
"Eşim mi? S-siz.."
"Evet Eun Mi, Jungkook ve ben evliyiz."
"J-Jimin."
"Bir şey demene gerek yok sevgilim. Bebeğim ve ben seni koridorun sonunda bekliyoruz."
Eun Mi'nin şaşkınlıkla aralan dudaklarına ve sinirden kızaran gözlerine bakıp sırıttı Jimin. Hafif belirginleşen karnını tutup koridoru terk etti.
-
Yoongi Hoseok'u sandalyeye oturup başına dikildi, Hoseok ve bebeğinin başına bir şey gelse dünyaları yakacağına adı gibi emindi. İç çekti ve saçlarını okşadı.
"Seni seviyorum Hobi."
Hoseok şaşırarak başını kaldırdı ve Yoongi'ye baktı.
"Başınıza bir şey gelmesine asla izin vermeyeceğim. Etrafınıza bir kalkan gibi kendimi saracağım. Sizi çok seviyorum ben."
Dolan gözlerini silip gülümsedi. Hoseok hala şaşkındı, bugün oldukça kötü geçiyordu fakat eşi onun içini huzurla kaplamıştı. Kapıdan çıkan doktor ve Yoora'nın sedyede yatan bedenine baktı, hemen ardından ayaklandı.
"Park Yoora'nın yakınları mısınız?"
"E-evet. O iyi mi?"
"Maalesef ki değil. Yoğun bakıma alıyoruz. Hijyenik bir ortamda kalması gerekiyor. Ciddi bir ameliyat geçirdi. Kurşun baya derindeydi, yaşarsa maalesef ki belden aşağısını kullanamayabilir."
Hoseok şaşkınca Yoongi'ye baktı. Yoora felç mi kalacaktı? Koridorda bir hıçkırık duyuldu ve hemen ardından karmaşa oldu. Yoora'nın etrafındaki hemşireler Rose'ye doğru koştu, neyseki yere düşmemişti ve eşi onu tutmuştu.
Gözleri sonuna kadar açılmış, yüzü kızarmış ve titriyordu. Nefes alamadığını fark ettiğinde Taehyung bağırdı.
"Rose ne olur gözlerini aç."
Rose yeni gelen sedyeye yatırılıp götürülürken Yoora'da yoğun bakım odasına kaldırıldı. Hoseok ve Yoongi'de diğerlerini takip edip Rose'nin götürüldüğü yere götürüldü. Kimse Jimin'i görmüyordu, şaşkınlıktan kitlenmişti, olduğu yerden kıpırdayamıyordu. Gözlerininden yaşlar akarken elini kaldırıp silemedi bile.
İçinden sadece dua etti.
"Yoora iyileşsin, bebeğimden alıp ona ver tanrım. Söz veriyorum isyan etmeyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Park || {Jikook}✅
Fanfiction"Kardeşimin ölümüne sebep olanın hayatını sonlandırdım." Mpreg. Mr. Jeon'un devamıdır! @rossieyl'e ithafen🌿