Min Yoongi -First Love ~Bölüm şarkısı
"Park Jeon Jimin'in yakınları?"
"Biziz."
"Durumu iyi. Bayan Jung kendisine doğum sancısı için iğne yaptı. Birazdan doğuma alınacak."
"Pekala teşekkürler."
Taehyung telefonunu çıkarıp Jungkook'un numarasını tuşladı ve kulağına götürdü. Telefon bir kaç çalıştan sonra açıldığında sadece bir nefes sesi duyuldu.
"Jimin doğuma alınmak üzere. Haberin olsun."
"Hangi hastahanedesiniz?"
"Dawon'un doktorluk yaptığı hastahane Jungkook. Başka nerede olacağız?"
"Geleceğim."
Taehyung nefes vererek telefonu kapattı ve Seokjin'e döndü.
"Hyunglara haber verdin mi?"
"Evet. Mingdae'yi bakıcısına bırakıp eşyaları alacaklar. Birazdan gelirler."
Taehyung, Seokjin'in yanına oturup derin bir nefes aldı.
"Bizden nefret ediyor olmalı."
"Ondan saklamak zorundaydık Taehyung. Jimin'e söz vermiştik."
Rose perişan halde Jimin'in çığlıkları duyulan odadan çıktı ve eşinin yanına geçti.
"Dawon unnie Jimin'i doğuma alıyor."
Seokjin ve Taehyung ayaklanıp odanın kapısının önüne geçti. Jimin'e bir şey olmasından ölesiye korkuyorlardı. Önde Dawon arkasında hemşireler ve sedyede yatan Jimin çıktığında üçlü aynı anda nefes aldı. Jimin ağlayarak onlara bakarken Seokjin kardeşinin elini tuttu.
"İyi olacaksın Jiminie."
"Jungkook gelmeyecek değil mi? Söylediniz ve gelmeyeceğini söyledi."
"Hayır gelecek. Birazdan burada olacak."
Jimin acı içinde yutkunup abisinin elini bıraktı ve hemşireler tarafından sürüklenen sedye ile ameliyathaneye götürüldü. Dawon dudaklarını yalayıp abisinin arkadaşlarının önüne geçti.
"Doktoruda birazdan burada olacak. Doğum biter bitmez onunla ilgilenecek. Çok riskli ama o iyi olacak. Jimin oppa güçlü biri."
"Elinden gelenin fazlasını yapacağını biliyoruz Dawon unnie. Ona dikkat et."
"Edeceğim Rose. Sizde dikkat edin."
Dawon'da ameliyathaneye girerken Seokjin ve Taehyung'un tanıdığı Jimin'in doktoruda peşinden gitti. Artık beklemekten başka çareleri kalmamıştı. Üçü birlikte sandalyelere oturup birbirlerine güven verircesine el ele tutuştular.
"Jungkook dayanamaz. Ne Jimin'den uzak kalmaya ne de bebeğini görmeden yaşamaya."
"Düzelecekler."
"Bebek her şeyi düzeltecek."
-
-
-Dawon ameliyathaneden ağlayarak çıktığında Jungkook hariç herkes telaşla ayağa kalktı. İçeriden bebek ağlamaları gelirken Jungkook başını Dawon'a çevirdi.
"O-o iyi mi?"
"Doktoru onunla ilgileniyor."
"Dawon neden ağlıyorsun bir şey mi oldu?"
Dawon dayanamayıp Seokjin'e sarıldığında içeriden hemşireler koşarak çıktı. Jungkook yarım ağız gülerken Taehyung sinirle bağırdı.
"Neden gülüyorsun lanet herif?"
"Bebek yüzünden ölüyor. Değil mi?"
Dawon hıçkırıklara boğulurken Jimin'in doktoru içeriden alnını silerek çıktı.
"Yoğum bakımı hazırlasınlar Dawon. Jimin'i çıkarıyoruz."
-
-
-•Noluyor bende anlamadım aniden böyle oldu.
•Yeni bir Jikook fici yayınladım. Buradaki okurları oraya alabilir miyim?
• https://my.w.tt/tdglJXynHV
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Park || {Jikook}✅
Fanfiction"Kardeşimin ölümüne sebep olanın hayatını sonlandırdım." Mpreg. Mr. Jeon'un devamıdır! @rossieyl'e ithafen🌿