Bölüm Şarkısı: Taylor Swift, Ed Sheeran - Everything Has Changed
Bölüm sonundaki fotoğrafları ve yazıyı geçmeyiniz lütfen. Keyifli okumlar.
Jimin eşinin kollarının arasından sıyrılıp gerneşti ve esnedi. Yorgun hissediyordu fakat ayni zamanda enerjikti. Yataktan kalkıp kısa bir duşun ardından aşağıya inip Bayan Oh'un evde olmamasını fırsat bilerek mutfağa girdi. Eşine güzel bir kahvaltı hazırlayıp huzurlu bir sabah geçirmek istiyordu. Kendi kendine şarkı mırıldanarak bir sürü kahvaltılık hazırladıktan sonra masaya yerleştirdi. Sırada eşini uyandırmak vardı. Bornozuyla yukarıya çıkıp odaya girdiğinde yatakta oturup ağlayan eşini gördü. Anında çatılan kaşları ve aralanan dudaklarıyla eşine baktıktan sonra neler olduğunu anlamaya çalıştı.
"Hayatım?"
"J-jimin!"
"Bebeğim iyi misin?"
"Gitmedin."
"Nereye gidecektim?"
"Beni bırakmadın."
"Kook, neler oluyor sevgilim."
Hızlıca yanına ilerleyip yatağa oturdu ve kollarını ona sardı. Jungkook'ta eşine sarıldıktan sonra bir süre öyle durdular. Jungkook'un ağlaması dindikten sonra ilk konuşan Jimin oldu.
"Kabus mu gördün?"
"Hayır, sadece... ah."
"Sadece uyandığımda yanımda yoktun ve dün geceden pişman olduğunu düşündüm."
Jimin'in duydukları karşısında çatık olan kaşları mümkünmüş gibi daha da çatıldı. Duyduklarını sindirmeye çalıştı ve düşündü, pişman olmuş muydu? Bu düşünceyle daha fazla çatılan kaşlarını düzeltip burnundan soludu. Nasıl pişman olabilirdi ki? Yaşadığı en güzel gecelerden biriydi.
"Sana gerçekten inanamıyorum Jungkook. Ahh.. nasıl söyleyebilirim bilmiyorum, açık konuşmak gerekirse yaşadığım en güzel ve en zevkli gecelerden biriydi. Bu düşüncen beni sinirlendirdi. Ben sadece.. sadece erken uyanınca birlikte kahvaltı yapalım diye mutfağa girmiştim. Sana inanamıyorum."
Jimin düşen yüzüyle yataktan kalkmaya yeltenince Jungkook bileğinden yakalayıp onu yatağa çekti ve üzerine çıktı.
"Özür dilerim, sadece aramız yeni yeni düzelmişken korktum. Çok özür dilerim."
"Çekil üstümden Jungkook"
"Bana bak Jimin."
"Kalk üstümden."
"Bana bak dedim."
Jimin sonunda hareketlerini kesip yüzünü Jungkook'a çevirince Jungkook eşinin dudaklarına kapandı. Kısa bir öpüşmenin ardından kalkıp Jungkook duşa girdi. Bu sırada Jimin ise kahvaltıdan sonra açılış hazırlıklarına gideceği için giyindi. Yanına açılışta giyeceği kıyafetleride alıp aşağıya indi ve kıyafetleri güzelce yerleştirip eşini bekledi. Jungkook hızlıca duştan çıkıp hazırlandı ve sekreterine şirkete bugünde gitmeyeceğini bildiren bir mesaj attı. Salona inip masada onu bekleyen eşine küçük bir öpücük armağan edip karşısına oturdu. Jimin, Jungkook'un sonunda gelmesiyle kahvaltısını etmeye başladı. İkili kahvaltı ederken açılış hakkında konuşup sohbet ettikten sonra evden çıktılar. El ele mekana kadar yürüyüp sohbetlerini bitirmediler. Kim çiftinin evinin önünden geçerken evden telaşla önce Seokjin daha sonra Namjoon çıkınca birlikte mekana yürüdüler. Hava güzeldi, ne yapış yapış terletecek kadar sıcaktı ne de üşüyüp hasta olmalarını sağlayacak kadar soğuk. Ilık bir rüzgar vardı, kuşlar etrafta cıvıl cıvıl uçuyor, aileler küçük çocuklarıyla baharın keyfini çıkararak yakındaki parkta uçurtma uçuruyor, piknik yapıyor ve eğleniyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Park || {Jikook}✅
Fanfic"Kardeşimin ölümüne sebep olanın hayatını sonlandırdım." Mpreg. Mr. Jeon'un devamıdır! @rossieyl'e ithafen🌿