Vaveyla'a bölüm yazacaktım ama bir bakmışım buraya bölüm atıyorum. Ehehe :)
Mutluş mutluş okuyun kuşlarım ;*
Henüz birinci sınıf öğrencisi olan küçük çocuk taşımakta zorlandığı çantasını sırtlanmış okulun bahçesinde ilerlerken, arkasından gelen korumaların varlığını unutmaya çalışıyordu.
Siyaha kaçan kahverengi tutamlarla sarılı gür saçları, alnında kendine farklı yollar bularak dağılmış, büyük gözleri ilk defa tattığı bu okul ortamını hafif bir yadırgamayla birlikte süzmeye başlamıştı.
Her attığı adımı, birbirni izleyen küçük izleri kum yola bırakırken, yüzünden büyük gülümsemesi eksilmiyordu. Etrafta aileleriyle birlikte gelmiş çocuklar vardı, küçük bedenini o çocukları ve ailelerini, hafif bir kıskançlık beraberinde izlemekten alıkoyamıyordu.
Tüm o aileleriyle okulun ilk gününü selamlayan çocuklar arasında, dikkatini sadece bir tanesi büyük bir merak beraberinde çekmişti. Sarı saçları hafif rüzgardan uçuşurken, annesinin habire öptüğü yanaklarından şikayetçi olarak etrafa bıkkın bakışlar atan küçük çocuk. Küçük Kayra, bu manzarayla birlikte adımlarını zorlukla ileri atıp, yürümeye çalıştığı hareketlerini durdurdu. Fazlasıyla dikkatini çekmişti bu görsel. Tabi bu görsel sadece kahverengi gözlünün değil başka kişilerinde dikkatini çekmişti.
Onun annesi iki yıl önce gitmişti. Öldü demişlerdi, ama ölüm neydi ki? İşte bunu Kayra'a anlatmamışlardı ve küçük çocuk annesini her yeni gün kendisine biraz daha büyük bir arzu aşılarken, annesini daha büyük bir istekle beklemeye devam ederken buluyordu. Annesini çok fazla özlemişti, bu küçük beden.
Korumalardan biri küçük çocuğun baktığı yönü farketmiş ve hemen ileri atılarak küçük çocuğu ilerlemeye zorlamıştı. Zira karşı taraf bu durumu farketseydi, küçük bir tartışmadan fazlası gerçekleşebilirdi. "Küçük ağam," Küçük çocuk onu zorla ilerleten korumaya alttan masum bakışlar atmaya başladı ve ara sıra arkasını dönüp, o imrendiği aile portresine bakmaya çalışma çabasına devam etti.
"Lütfen bir daha o çocuğa bakmayınız. Hatta aynı ortamda bile bulunmamanızı şiddetle öneriyorum. Bu sizin iyiliğiniz için küçük ağam." Küçük çocuk iyice meraklanmıştı bu sözler karşısında. Küçük aklıyla o çocuğu fazlasıyla merak etmiş ve onunla yakın bir arkadaş olmak istemişti. Kayra yasak şeylere karşı her zaman daha istekli bir çocuk olmuştu. Ve bu sözler de onu sarışın çocuğa iten temel nedendi.
**
Oturduğu sırasında küçük ayaklarını sallıyor ve etrafa meraklı bakışlar atıyordu. Sanırım biraz erken gelmişti sınıfına, çünkü etrafta birkaç tane öğrenciden başka kimse yoktu. Aralarında ise bazıları ağlıyordu ve Kayra onlara bakarak neden ağladıklarını çözmeye çalışıyordu.
O yeni bir ortama girdiği için heyecanlı ve arkadaş edineceği için ise oldukça mutluydu. Oturduğu yerde, yere basmayan küçük ayaklarını sallamaya ve etrafa bakarak gözlerini kırpıştırmaya devam etti.
Aradan Kayra'nın tam olarak hesaplayamadığı kadar bir süre geçmişti ki kapı aralanmış ve içeri topuklu ayakkabılarıyla, ona oldukça uzun gelen öğretmeni girmişti. Giydiği kumaş takım elbisesi sayesinde karşısındaki kadını, masum düşünceleriyle babasına benzetmiş ve ister istemez o kadına karşı oluşan bir saygı emaresi yüzünde belirmişti.
Kadın öğretmen içeri girdiği gibi ayağa kalkmış ve ellerini önünde birleştirerek ona karşı takındığı saygıyı belirtmeye çalışmıştı. Babası odaya girdiğinde böyle yapması gerektiği aşılanmıştı zira küçük bedenin sahibine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karışalım (BxB)
AcciónEvvel zaman içinde, insanların gerisinde yaşamlarını sürdürmeye çalışan iki adam varmış. (BxB) 12 Ekim 2018 yayımlanma tarihi~ Lütfen emek hırsızlığından kaçının. Artık bunlarla ilgili mesajlar almaktan çok sıkıldım ve yoruldum. Eğer yazar olmak is...